Type 052, 052B, 052C, 052D / Luhu rombolók (Kína)

Szerintem igen, csak kicsit sza a helikopterpilótáknak.
http://youtu.be/8yhTwOyUS8w
 
Ami igazan szamit az az elektronika. Az aktiv es passziv felderitu tuzvezeto es zavaro eszkozok. Egy csataban ezek szamitanak.

Azt kell latni hogy egy mi szituban ha egy hajo egyedul vagy AEW nelkul tevekenykedik akkor konyen kerulhet olyan szituba hogy a felderitestol a becsapodasig alig 40 masodperce van de inkabb csak 35 !

Ebbe kell belefernie a felderitesnek, kovetesnek fegyverzet aktivalasnak, esetleges ujralovesnek.

35-40 masodperc es minde zt ugy hogy akar tobb szalvo is johet kulonbozo iranyokbol.

Borzalmasan kevs es ha valahol akkor itt nincs ido a hibazasra.


Itt jon kepbe a halozat alapu hadviseles es a hirszerzesi hatter. Ezek megtudjak konyiteni a kapitany dolgat de meg igy sem lesz konyu.
 
Tengeralattjárónak a "legkönnyebb" neki mindig ugyan az az időjárás lent , bár nem szívesen szolgálnék bezárva egy szivar alakú torpedóban, ha valami gebasztörténik a túlélés esélye= 0 val
 
Szerintem lehet rakétákat indítani.
Közben feltönt, hogy a 052 és a 052B változatról nincsenek képek a topikban.
052 változat
Type_052_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Type_052_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Type_052_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Type_052_5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Type_052_8_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Type_052_9_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Type_052_11_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Type_052_12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Ilyen körülmények közt képes harcolni egy hajó?Tudja használni a légvédelmi vagy hajó elleni fegyverzetét?Van esélye észlelni egy tengeralattjárót?

Csöves fegyverzet nagy valószínűséggel használható, legfeljebb a hullámzást nem tudja elég gyorsan lekövetni a rendszer, valószínűleg a rakétaindítás is megoldott (bár gondolom az adott rendszer milyensége is szerepet játszik ebben, feltételezem, hogy egy függőleges indító azért előnyben van ilyen esetben, szemben azzal, ami közel vízszintesen indít, potenciálisan bele egy hullámba).
 
Ha minden igaz a C változatok rendelkeznek ilyen képességgel
http://www.globalsecurity.org/military/systems/ship/systems/cec.htm
 
További kikötői képek:
D3D4__zps29d1bf84.jpg~original

Teljesen ballra a csarnokban az ötödik D változat körvonalazódik
D2C6_11_zpsaf9af706.jpg~original
 
Látható pár képkocka erejéig a C változat irányító központja
http://youtu.be/PcPrlvi4D5E
 
"S" manőverek becsapódás előtt
http://youtu.be/o3taU59z05A
 
Szerintem akkor segít ha eleve túlterhelik a rendszert. Mondjuk ha pl. egy CIWS le tud szedni három szimultán bejövő célt, akkor az "S" manőverek miatt valamivel több időt fog igénybe venni és akkor megeshet, hogy a háromból 1 átmegy (csak kitaláltam a számokat).
 
Egy jó kép a D osztályról. Látszik, milyen negatív szögben lehet az ágyút leengedni, ami viszont még érdekesebb az a "pálcika" a radar alatt. Ez a régebbi C osztályon is rajta van. A rendeltetését pedíg homály fedi.
Most kiengedték. Lehet, hogy valamilyen spriccolófej van a végén és tisztíthatják a radar borítását? Vagy ezzel utólag még lehet kalibrálni valamit a radaron?
124505e0cy2q60dl7dy7yy_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amugy a loveg csove szervizallasban van. Valamennyi tengereszeti loveget lelehet engedni ilyen szintre mert igy tisztitjak a csovet.
 
Arra voltam kíváncsi,hogy tud-e pl rakétát indítani?


Igen tudnak. A Radarok is stabilizalva vannak vagy hidraulikusan vagy elektronikusan attol fuggoen milyen fajtak.


A tengeralattjaro periszkopt eszlelni viszont amugy is nehez de ilyen idoben hat olyan lotto oto kategoria.
 
Nagyon jó kép. Talán a hármas vagy a négyes a vizen, mögötte még három egység amint épp a végső szereléseket végzik.
Hát, valahogy így kell flottát fejleszteni.
204405cr99kbcge99c6cz6.jpg
 
Egy nyílt nap alkalmával készült képek San Diegoban egy mostani látogatás alkalmával. Jól látszik, hogy a függőleges indítók valójában nem is függőlegesek.
DSC01850_1600x1063_zps0164a06e.jpg~original

DSC01940_1600x1063_zpsb96c58c7.jpg~original

DSC01941_1600x1063_zps0f7a2379.jpg~original

DSC01945_1600x1063_zps0a874d9c.jpg~original

DSC01950_1600x1063_zps5fc4036a.jpg~original