UFO / UAP (Unidentified Aerial Phenomena)

Az USA a 70-es évek végére ért el odáig, hogy a nemkonvencionális elektrosztatikus--elektromágneses meghajtások terén konkrét elméleti eredményekre jutottak, ami a 80-as évek végére néhány tucat újszerű meghajtást 'járgány' legyártásáig materializálódott.

EZ NEM ANTIGRAVITÁCIÓ hanem 'csak' Gravitációs ÁRNYÉKOLÁS.

A fejlesztés és gyártás számos egymástól izolált szegmensre bontva, privát cégek bevonásával zajlott. Az hogy meg lehette csinálni nemcsak a fizikai háttértudás hanem a teljesítmény-félvezető technológia fejlettsége (International Rectifier -- MOSFET) tette lehetővé, mert mind az elektrosztatikus mind a mágneses megoldás komoly nagyfrekvenciás//nagyfeszültségő áramok és spéci hullámformák előállítását igényli ami a megfelelő kapcsolóelemek nélkül nem volt addig megoldható!

Az oroszok ebben nagyon lemaradtak és habár náluk is voltak ilyen jellegű kutatások, valamint vélhetően a fizikai háttérrel is tisztában vannak a gyakorlati megvalósításig a szükséges szilárdtest kapcsolóelemek hiánya miatt nem jutottak el.

A projekt sikerének a 80-as évek végére volt némi szerepe abban, hogy a Szovjetúnió feladta a hidegháborút!

A megvalósult eszközök teljesen külön vannak kezelve a légierőtől, részben ki van szervezve privát cégek kezébe az őrzésük-működtetésük azért hogy ne legyen átlátható a dolog és titkolható maradjon. Egy ilyen képesség addig ütős ameddig másnak nincs.
 
  • Tetszik
Reactions: milagro and fip7
Az USA a 70-es évek végére ért el odáig, hogy a nemkonvencionális elektrosztatikus--elektromágneses meghajtások terén konkrét elméleti eredményekre jutottak, ami a 80-as évek végére néhány tucat újszerű meghajtást 'járgány' legyártásáig materializálódott.

EZ NEM ANTIGRAVITÁCIÓ hanem 'csak' Gravitációs ÁRNYÉKOLÁS.

A fejlesztés és gyártás számos egymástól izolált szegmensre bontva, privát cégek bevonásával zajlott. Az hogy meg lehette csinálni nemcsak a fizikai háttértudás hanem a teljesítmény-félvezető technológia fejlettsége (International Rectifier -- MOSFET) tette lehetővé, mert mind az elektrosztatikus mind a mágneses megoldás komoly nagyfrekvenciás//nagyfeszültségő áramok és spéci hullámformák előállítását igényli ami a megfelelő kapcsolóelemek nélkül nem volt addig megoldható!

Az oroszok ebben nagyon lemaradtak és habár náluk is voltak ilyen jellegű kutatások, valamint vélhetően a fizikai háttérrel is tisztában vannak a gyakorlati megvalósításig a szükséges szilárdtest kapcsolóelemek hiánya miatt nem jutottak el.

A projekt sikerének a 80-as évek végére volt némi szerepe abban, hogy a Szovjetúnió feladta a hidegháborút!

A megvalósult eszközök teljesen külön vannak kezelve a légierőtől, részben ki van szervezve privát cégek kezébe az őrzésük-működtetésük azért hogy ne legyen átlátható a dolog és titkolható maradjon. Egy ilyen képesség addig ütős ameddig másnak nincs.

Erről vannak tudományos igényességű források?
Elolvasnám :)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nem kell hozzàfűzni semmit.
30+ éves video.
Ja. Annyira 30+, hogy az első KHIT (Kinetic Kill Vehicle Hovered Interceptor Test) EHV (Experimental Hover Vehicle) teszt 1989 áprilisi történés.

Itt sok fellelhető felvétel van egyben.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Erről vannak tudományos igényességű források?
Elolvasnám :)
Körülbelül épp ez az amit a legkevésbé szeretnének közkézen tudni.. :-D

De mivel ezek olyan halatmas projektek (voltak) amiket sehogyan sem lehetne elrejteni a résztvevő bedolgozók//beszállítók és technika nagy száma miatt, ezért 'másképp' próbálják elfedni a fontos részleteket, mégpedig ZAJJAL, azzal hogy össze-vissza badarságokat szórnak be nagy számban, ufós, gyíkemberes marhaságokat.. Onnét is tudható hogy annakidején ~2000 körül úgy erősítettek rá egyes weboldalakra még *.mil-es kormány/védelmi szektorból töltötték fel a tartalmakat.. Azóta viszont már jobban csinálják.

PS: érdemes lenne megvakargatni pl. az F-35-ös projektet ugyan mi került azon a $zaron annyi ezer milliárdba.. lehet lenne meglepetés miket építettek még belőle aminek semmi köze az F-35-hoz. :-)
 
Körülbelül épp ez az amit a legkevésbé szeretnének közkézen tudni.. :-D

De mivel ezek olyan halatmas projektek (voltak) amiket sehogyan sem lehetne elrejteni a résztvevő bedolgozók//beszállítók és technika nagy száma miatt, ezért 'másképp' próbálják elfedni a fontos részleteket, mégpedig ZAJJAL, azzal hogy össze-vissza badarságokat szórnak be nagy számban, ufós, gyíkemberes marhaságokat.. Onnét is tudható hogy annakidején ~2000 körül úgy erősítettek rá egyes weboldalakra még *.mil-es kormány/védelmi szektorból töltötték fel a tartalmakat.. Azóta viszont már jobban csinálják.

PS: érdemes lenne megvakargatni pl. az F-35-ös projektet ugyan mi került azon a $zaron annyi ezer milliárdba.. lehet lenne meglepetés miket építettek még belőle aminek semmi köze az F-35-hoz. :)
Kicsit érkezünk meg a 70 es évek közepére...F117..lopakodo...80 as évek eleje...B2..... 90 es évek eleje... :)
Egy szó TR3B......
Amúgy elgondolkodtatto felvetés
 
  • Tetszik
Reactions: PPE
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nem kell hozzàfűzni semmit.
30+ éves video.


De a videó feliratával ellentétben ezek nem drónok. Ezek exoatmospheric kill vehicle-k. Feladatuk a ballisztikus rakéták megsemmisítése a világűrben, közvetlen találattal. Ilyenekkel vannak szerelve az SM-3-as rakéták és a GBI rakéták. Ezek reaktív hajtóművekkel (kis rakétákkal) ellátott elfogó eszközök, a hajtóműveik csak pártízmásodpercig képesek működni, utána kifogy a hajtóanyag.
 
"nem sok jót ígér a jövőre nézve, hiszen az AI-jal készült, szenzációs felvételek igencsak nagy karriert tudnak befutni a közösségi médiában, a szóban forgó videóra például az Instagramon eddig mintegy 700 ezer lájk érkezett, ami alsó hangon is több millió megtekintést feltételez. Hasonló minőségű videókat pedig egyáltalán nem nehéz készíteni, hiszen az olyan eszközök mellett, mint a már ma is szabadon hozzáférhető Kling AI vagy RunwayML, hamarosan az OpenAI által fejlesztett Sora és a Google Veo 2-je is nyilvánosan elérhető lesz."

 
  • Szomorú
Reactions: fip7
Az USA a 70-es évek végére ért el odáig, hogy a nemkonvencionális elektrosztatikus--elektromágneses meghajtások terén konkrét elméleti eredményekre jutottak, ami a 80-as évek végére néhány tucat újszerű meghajtást 'járgány' legyártásáig materializálódott.

EZ NEM ANTIGRAVITÁCIÓ hanem 'csak' Gravitációs ÁRNYÉKOLÁS.

A fejlesztés és gyártás számos egymástól izolált szegmensre bontva, privát cégek bevonásával zajlott. Az hogy meg lehette csinálni nemcsak a fizikai háttértudás hanem a teljesítmény-félvezető technológia fejlettsége (International Rectifier -- MOSFET) tette lehetővé, mert mind az elektrosztatikus mind a mágneses megoldás komoly nagyfrekvenciás//nagyfeszültségő áramok és spéci hullámformák előállítását igényli ami a megfelelő kapcsolóelemek nélkül nem volt addig megoldható!

Az oroszok ebben nagyon lemaradtak és habár náluk is voltak ilyen jellegű kutatások, valamint vélhetően a fizikai háttérrel is tisztában vannak a gyakorlati megvalósításig a szükséges szilárdtest kapcsolóelemek hiánya miatt nem jutottak el.

A projekt sikerének a 80-as évek végére volt némi szerepe abban, hogy a Szovjetúnió feladta a hidegháborút!

A megvalósult eszközök teljesen külön vannak kezelve a légierőtől, részben ki van szervezve privát cégek kezébe az őrzésük-működtetésük azért hogy ne legyen átlátható a dolog és titkolható maradjon. Egy ilyen képesség addig ütős ameddig másnak nincs.
Erről ez jutott eszembe, 2008-as, yútúbon már nem igazán rákereshető, el van dugva (talán nem véletlenül)!
Hát talán van némi igazságtartalma!
Seb Janiak: The Orion Conspiracy
..
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
..
+
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo and Laikus
Néhány 'érdekes' felvétel:




-----

Egyébként tudunk olyan országról ahol jónéhány évvel ezelőtt már létesítettek költöző madár-vonulás figyelő szenzorhálózatot,
igencsak fejlett multispektrális nagysebességű kamerákkal, habár a projekt tényleg készített felvételeket a madarakról (is) .. kirakat volt az egész, valójában egészen mást kerestek, nevezetesen azokat a gyorsan mozgó, sok esetben szemmel nem is látható különös objektumokat amik itt repkednek körülőttünk.
 
  • Tetszik
  • Hűha
Reactions: tomcat1 and fip7
Néhány 'érdekes' felvétel:




-----

Egyébként tudunk olyan országról ahol jónéhány évvel ezelőtt már létesítettek költöző madár-vonulás figyelő szenzorhálózatot,
igencsak fejlett multispektrális nagysebességű kamerákkal, habár a projekt tényleg készített felvételeket a madarakról (is) .. kirakat volt az egész, valójában egészen mást kerestek, nevezetesen azokat a gyorsan mozgó, sok esetben szemmel nem is látható különös objektumokat amik itt repkednek körülőttünk.
Tecsőn van egy brazil videós. Rakott fel sok nagyfelbontású, nagysebességű kamerával készült felvételeket. Főleg esőerdők és tengerpart. De néhány, amelyeken lassitva látszanak valamik, amik gyorsan repülnek. De nem repülő jármű, hanem inkább élőlénynek néznek ki.
 
Tecsőn van egy brazil videós. Rakott fel sok nagyfelbontású, nagysebességű kamerával készült felvételeket. Főleg esőerdők és tengerpart. De néhány, amelyeken lassitva látszanak valamik, amik gyorsan repülnek. De nem repülő jármű, hanem inkább élőlénynek néznek ki.



Ezt sokáig komolyan tárgyalták az ufológusok.
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram
fehér gyors csík
Erre gondoltál? :D
2287522_0c44ba6a228335ddcfc7ae2cbd6c0dec_wm.jpg
 
Az USA a 70-es évek végére ért el odáig, hogy a nemkonvencionális elektrosztatikus--elektromágneses meghajtások terén konkrét elméleti eredményekre jutottak, ami a 80-as évek végére néhány tucat újszerű meghajtást 'járgány' legyártásáig materializálódott.

EZ NEM ANTIGRAVITÁCIÓ hanem 'csak' Gravitációs ÁRNYÉKOLÁS.

A fejlesztés és gyártás számos egymástól izolált szegmensre bontva, privát cégek bevonásával zajlott. Az hogy meg lehette csinálni nemcsak a fizikai háttértudás hanem a teljesítmény-félvezető technológia fejlettsége (International Rectifier -- MOSFET) tette lehetővé, mert mind az elektrosztatikus mind a mágneses megoldás komoly nagyfrekvenciás//nagyfeszültségő áramok és spéci hullámformák előállítását igényli ami a megfelelő kapcsolóelemek nélkül nem volt addig megoldható!

Az oroszok ebben nagyon lemaradtak és habár náluk is voltak ilyen jellegű kutatások, valamint vélhetően a fizikai háttérrel is tisztában vannak a gyakorlati megvalósításig a szükséges szilárdtest kapcsolóelemek hiánya miatt nem jutottak el.

A projekt sikerének a 80-as évek végére volt némi szerepe abban, hogy a Szovjetúnió feladta a hidegháborút!

A megvalósult eszközök teljesen külön vannak kezelve a légierőtől, részben ki van szervezve privát cégek kezébe az őrzésük-működtetésük azért hogy ne legyen átlátható a dolog és titkolható maradjon. Egy ilyen képesség addig ütős ameddig másnak nincs.

A fazon, aki Vegasban felrobbant a Teslával, ilyesmiről is írt egy állítólagos általa küldött e-mailben.

"Amit a "drónokkal" kapcsolatban látunk, az a gravitációs meghajtású rendszerek által hajtott repülőgépek operatív használata, amelyet a közelmúltban Kína a keleti parton, de a történelem során az USA is alkalmazott. Csak mi és Kína rendelkezünk ezzel a képességgel. ...

Kína már évek óta tengeralattjárókról indítja őket az Atlanti-óceánról, de ez a tevékenység az utóbbi időben felerősödött. Jelenleg ez csak erődemonstráció.... Egyszerre több tucat ilyen léggömb van a levegőben. Az úgy van, hogy ezeknek a pilóta nélküli AC-knek a sebessége és lopakodó képessége miatt ezek a legveszélyesebb fenyegetés a nemzetbiztonságra, ami valaha létezett. Alapvetően korlátlan hasznos teherbírással rendelkeznek, és ha akarnak, a WH fölött is leparkolhatnak. Ez sakk-matt.

Ezt a médiába kell emelni, hogy elkerüljük a világháborút, mert ez egy kölcsönösen biztosított megsemmisítési helyzet."

 
A fazon, aki Vegasban felrobbant a Teslával, ilyesmiről is írt egy állítólagos általa küldött e-mailben.

"Amit a "drónokkal" kapcsolatban látunk, az a gravitációs meghajtású rendszerek által hajtott repülőgépek operatív használata, amelyet a közelmúltban Kína a keleti parton, de a történelem során az USA is alkalmazott. Csak mi és Kína rendelkezünk ezzel a képességgel. ...

Kína már évek óta tengeralattjárókról indítja őket az Atlanti-óceánról, de ez a tevékenység az utóbbi időben felerősödött. Jelenleg ez csak erődemonstráció.... Egyszerre több tucat ilyen léggömb van a levegőben. Az úgy van, hogy ezeknek a pilóta nélküli AC-knek a sebessége és lopakodó képessége miatt ezek a legveszélyesebb fenyegetés a nemzetbiztonságra, ami valaha létezett. Alapvetően korlátlan hasznos teherbírással rendelkeznek, és ha akarnak, a WH fölött is leparkolhatnak. Ez sakk-matt.

Ezt a médiába kell emelni, hogy elkerüljük a világháborút, mert ez egy kölcsönösen biztosított megsemmisítési helyzet."


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
UFO-Ember hibrides előadás.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Most már tudom honnan került be az X-aktákba.
 
Tegnap megvolt a beiktatás. Az már a day one, vagy a mai lesz az? Eddig még nem találtam semmit a kereséseimmel... Ha ma nem lesz meg, akkor ... énmegmondtam.

Ha nincs semmi komoly bizonyítékuk akkor nem mondanak semmit.
Ha pedig van komoly, használható bizonyítékuk (pl. technológia) akkor meg azért fognak kussolni.
Én nem várok semmilyen csodát ez ügyben.