Az egyik bevetésen letört a tankolócső oszt azt is túlélték.Az egesz akcio annyira Brit ! Ha minden terv szerint megy akkor is pengeel es nem megy minden a tervszerint de megis megcsinaljak.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az egyik bevetésen letört a tankolócső oszt azt is túlélték.Az egesz akcio annyira Brit ! Ha minden terv szerint megy akkor is pengeel es nem megy minden a tervszerint de megis megcsinaljak.
Nagyon szép teljesítmény volt azok részéről, akik végrehajtották az egész feladatot.
Nagy ostobaság volt azok részéről, akikben ez a megoldás egyáltalán felmerült és keresztülnyomták a döntéshozókon.
Mennyit fejlődött a szárny formája a Vulcan A-tól a Concorde-ig.
Miért lehet minden angol tervezésű gépről azonnal látni, hogy angol?
Ugyanonnan, ahonna egy franciáról látszik, hogy francia. Az angol gépek egyszerre rondák és érdekesek.Miért lehet minden angol tervezésű gépről azonnal látni, hogy angol?
Én speciel pont a Lightning-ot tartom szépnek,viszont a Jaguar azokon a pálcika lábain.... hááááátUgyanonnan, ahonna egy franciáról látszik, hogy francia. Az angol gépek egyszerre rondák és érdekesek.
Az erőt helyezik az esztétikai elé, illetve az arányaik mindig olyan egyediek.
A Vulcan inkább érdekes, de annyira, hogy az már izgalmas, emiatt talán még szép is. A Victor vagy a Lightning az küllemre vitathatatlanul ronda, ahogy a Buccaneer is úgy érdekes, hogy az már ronda. Ez utóbbinak az arányairól annyit, hogy a főfutó szárai vastagabbak, mint a rajtuk levő ballonok szélessége.
A Harrier se a szépségéről, hanem a vadászkutya jellegű célorientáltságáról ismert.
A franciák gépei viszont mind elegánsak, esztétikusak és szépek.
A két náció közös produktumain pedig erősen visszaköszön az utóbbiak jelenléte, lásd Concorde, vagy Jaguar. Ez utóbbi különösen egy olyan csúnyának indult angol dizájn, amibe belenyúltak a franciák és szép lett. Hendonban volt szerencsém összevetni és látni lehetett, hogy ez egy olyan angol gép, amit a franciák kicsit kiigazítottak.
Az angol-német Tornado viszont egy ronda brutális angol gép esete a technokrata német céltudassággal és alapossággal. Az erőközpontú angol tervezés találkozik a németek önelégült mérnöki maszturbációjával. A német amit meg tudna csinálni egyszerűen, mi több, meg tudna valósítani már meglévő elemekből, azt is dafke újratervezi és túlmérnököli, a saját gyönyörűségére. A franciát se kell félteni, mert ő is mindent túlmérnököl, csak azt valahogy időnként trehányúl "laza eleganciával" teszi, így nem mindig működik. De legalább szép.
Az oroszok organikus formákat terveznek, de egy "traktorgyár" eleganciájával gyártják le őket, így végül minden lemezillesztés, lekerekítés, él, hajlítás olyan "baltával faragott" lesz.
Az amerikaiak tervein pedig rendre visszaköszön a klasszikus tengerentúli szemlélet, a "vegyük mindenből mindig az épp legjobbat, adjuk őket össze és abból mindig a leges legjobb lesz - pénz nem számít" és ez ad egy sajátos, de valahogy mindig elegáns külsőt.
Ezek a fenti sorok szigorúan szubjektív megállapítások, nehogy túl komolyan vegyétek őket.