War Thunder (Gaijin Entertainment)

Minek 3 acc?
Szerintem Te ilyen statvadász leszel :D
Egyáltalán nem vagyok stat vadász, bár ha épp aktív vagyok, főleg Air simben jellemzően a felső 10%-ban vagyok ez tény, de leszarom ha kikapok, inkább legyek egy jó meccsen vesztes, mint kihívás nélkül seal clubbing végén egy sima win.
Mindennel játszok, legtöbbször úgy dől el hogy melyik oldallal (Sim), hogy ahol kevesebben vannak a várakozásnál, oda állok.

A három acc oka: PC saját, PC legnagyobb kölöknek, akivel együtt is játszunk de nyilván én fizetem, néha ha event volt baszott rá akkor az övét megerősítendő pl. neki rángattam ott ki Pak pumát, kanadai Leot, IS7 -et, Tornadot ilyesmi.

No meg van a PS5, amin full poénból kezdtem játszani, azt úgy megtetszett miután ráéreztem a PS joyra Simben, hogy kajak azt vettem észre hogy poénból fullra van rántva orosz kínai repülő és heli ág azon is :D, meg kb minden más low tier jetekig, hidegháború közepe tankokig, azt csak szinte leültem az ágy szélére 4K ban az 55 col elé :D !
 
  • Tetszik
Reactions: SirHiggins
Sztem a fő gond, hogy a felszín alatt egy ősrégi repülőgépszimulátor motorja van, aminek a mai napig futnia kell Xbox one/PS4 gépeken, így erősen kötött mit és hogyan komplikálhatnak.
Biztos vannak határaik, de még mindig azt gondolom DCS sok modul, és IL2 sok modul tulajként is, hogy a WT sim módja az arany közép út. Igen bonyolult tud lenni így is sok sok dolog itt is, manual engine controll azért már brutál, mikor fél százalék teljesítmény optimalizáció3rt kézzel állítgatod a mixtúrát, a prop dőlésszögét variálod, hűtőket nyitod zárod motor és olajhőnek megfelelően, mikor lehet optimalizálva a légellenállást, próbálod beosztani az MW50-et ect...

Egy ideig toltam így, de elengedtem, azt visszatoltam ezeket auto-ra, a játékélményem öli. Nyilván néha jól jön visszaállítani, extrém helyzetekben pl. ellőtt motorral kellett hazaérjek vitorlázva magasról saját reptérre - egyből prop hátra feathering mód, összes hűtő zár kis légelllenállás miatt, végén flapsek minden kint és összejött, de ritkán kell.

Modern gépeknél vezetni könnyű őket, de ott meg a radar módok közt kell folyamatosan optimalizálva repkedni, IFF -ahol van műszeres, ahol nincs szemmel kulcs, mert nagyon fáj a friendly fire, nem minden radar üzemmód ad IFF-et pl. - ahol van IRST használat, besugárzás jelző használata, ellentevékenység használat, notch, föld háttér mint fizikai fedezék, chaff flare beosztása,üzemanyag management forszázs miatt etc. s még földet nem is támadtál, csak AA ról beszélünk.

Tud ez marha bonyolult lenni...
 
Biztos vannak határaik, de még mindig azt gondolom DCS sok modul, és IL2 sok modul tulajként is, hogy a WT sim módja az arany közép út. Igen bonyolult tud lenni így is sok sok dolog itt is, manual engine controll azért már brutál, mikor fél százalék teljesítmény optimalizáció3rt kézzel állítgatod a mixtúrát, a prop dőlésszögét variálod, hűtőket nyitod zárod motor és olajhőnek megfelelően, mikor lehet optimalizálva a légellenállást, próbálod beosztani az MW50-et ect...

Egy ideig toltam így, de elengedtem, azt visszatoltam ezeket auto-ra, a játékélményem öli. Nyilván néha jól jön visszaállítani, extrém helyzetekben pl. ellőtt motorral kellett hazaérjek vitorlázva magasról saját reptérre - egyből prop hátra feathering mód, összes hűtő zár kis légelllenállás miatt, végén flapsek minden kint és összejött, de ritkán kell.

Modern gépeknél vezetni könnyű őket, de ott meg a radar módok közt kell folyamatosan optimalizálva repkedni, IFF -ahol van műszeres, ahol nincs szemmel kulcs, mert nagyon fáj a friendly fire, nem minden radar üzemmód ad IFF-et pl. - ahol van IRST használat, besugárzás jelző használata, ellentevékenység használat, notch, föld háttér mint fizikai fedezék, chaff flare beosztása,üzemanyag management forszázs miatt etc. s még földet nem is támadtál, csak AA ról beszélünk.

Tud ez marha bonyolult lenni...
Én még azt is elfelejtettem néha, hogy melyik kiosztásra tettem tankon az infrát v thermot :D
 
  • Vicces
Reactions: zsolti
Én még azt is elfelejtettem néha, hogy melyik kiosztásra tettem tankon az infrát v thermot :D
Olyan van azért hogy leállok a játékkal rövidebb hosszabb időre, s elefelejtem, de mikor újra kezdem fél óra kell, s már az izommemória helyre áll. Egy hétvége után kb. már szinten vagyok teljesen egy hónapokig tartó leállás után is, de az első fél óra nekem is vicces ilyenkor :) !
 
  • Tetszik
Reactions: SirHiggins
Egy biztos, lehet sok dologba belekötni, de a legjobb ilyen típusú játék, ami három teljesen eltérő játékmódot kínál, a full árkád mause aimes lövöldétől az általuk Simulator módnak nevezett még pont játszható és kicsit szélesebb rétegnek örömet okozó Joyal játszható JÁTÉK mód. Nem szimulátor úgy mint a DCS - az is megvan, toltam is egy ideig, nem is olyan nagyon rosszul, egyszerűen az más korlátokba ütközik, elengedtem - inkább az IL2 sorozatokhoz hasonló, de még egy kicsit attól is egyszerűbben játszható egy kicsit.

Szerintem tökéletes elegy, én játékkal még olyan jól nem szórakoztam mikor Szu-25-el/Ka-52-vel intenzív fél órás ground simben pvp kerülgettem az otomaticot, stingert, rolandot, F-16 ot, Mirage2000-et, abuseoltam a bradleyket leokat, vagy mikor full air Enduring Confrontation Simben ha van időm letolok egy három órás kampányt akár II vh.-s, vagy a kortárs gépekkel, nem minden esetben zavar hogy csak kb. 98%-ban pontos a több ezres tagból álló repülő/helikopter/harckocsi/IFV/PSZH/SPG/SPAAG/hajók állományuk.

Mivel én nem játszom (nincs is rá időm) így a játék élményről nem nagyon van véleményem. Elhiszem, hogy tök jó :)
Egyszerűen csak tényszerűen megállapítottam, hogy a játék a modern szárazföldi eszközök terén komoly hibákkal rendelkezik.
És nehéz játékegyensúlynak hívni azt, amikor ilyen szinten el vannak rontva dolgok.
De mivel nem én játszom vele, így nem zavar. :)
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger and zsolti
Mivel én nem játszom (nincs is rá időm) így a játék élményről nem nagyon van véleményem. Elhiszem, hogy tök jó :)
Egyszerűen csak tényszerűen megállapítottam, hogy a játék a modern szárazföldi eszközök terén komoly hibákkal rendelkezik.
És nehéz játékegyensúlynak hívni azt, amikor ilyen szinten el vannak rontva dolgok.
De mivel nem én játszom vele, így nem zavar. :)
Világos, az időt tudja vinni nagyon, ez tény.

Mint játék, szerintem kurva jó. Divat sírni a playereknközt - hol nem? - de azért majdnem mindig fent van online legalább 60000 :D !
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Sztem a fő gond, hogy a felszín alatt egy ősrégi repülőgépszimulátor motorja van, aminek a mai napig futnia kell Xbox one/PS4 gépeken, így erősen kötött mit és hogyan komplikálhatnak.

Én ezt is elfogadom. De nem kell mindent szimulálni. Ahogyan valójában nem is teszik meg!
Gondolj bele, amiket a youtube-ról linkelek páncél vs. lövedék szimulációkat, azokat néha hetekig futtatják.... :rolleyes:
És pl. kumulatív sugaras fegyvereket azért nem is szimulálnak, mert összetett anyagok esetén nem is képesek rá.
Ez alapján faék egyszerű modellel kell, hogy dolgozzanak, már ha nem akarsz egy hetet várni , hogy megtud, hogy mi a lövésed eredménye.
Innen nézve meg a valós eredmények + profi szimulációk alapján föl lehetne állítani egy egyszerű modelt, hogy akkor átmegy vagy nem.
És ennyire leredukálni a dolgot, adott 5 fokos szögtartományokra.
 
Mivel én nem játszom (nincs is rá időm) így a játék élményről nem nagyon van véleményem. Elhiszem, hogy tök jó :)
Egyszerűen csak tényszerűen megállapítottam, hogy a játék a modern szárazföldi eszközök terén komoly hibákkal rendelkezik.
És nehéz játékegyensúlynak hívni azt, amikor ilyen szinten el vannak rontva dolgok.
De mivel nem én játszom vele, így nem zavar. :)
Az sincs benne szimulálva, hogy mi a különbség egy modern és egy 50 éves stabilizátor közt, sőt a játékélmény miatt semmilyen elktronikai különbség nincs szimulálva azt leszámítva, hogy némelyik orosz harckocsin aktív infra van.
 
  • Vicces
Reactions: fip7
Az sincs benne szimulálva, hogy mi a különbség egy modern és egy 50 éves stabilizátor közt, sőt a játékélmény miatt semmilyen elktronikai különbség nincs szimulálva azt leszámítva, hogy némelyik orosz harckocsin aktív infra van.
Pedig én mintha éreztem volna különbséget az M60A1 és pl az Ariete között.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and zsolti
Elképesztően minimális, szinte semmi.
Legalább van.
Meg gondolom játékmenet miatt sem lehet jobban.
Az nem lenne túl vonzó és szórakoztató a játékosoknak, hogy teljesen észrevétlenül
kilövik az első pár percben úgy, hogy sokat nem is tudnak tenni ellene.
Szerintem már így is határon van a dolog azokkal a gyökér helikopterekkel.
 
  • Vicces
Reactions: zsolti
Az sincs benne szimulálva, hogy mi a különbség egy modern és egy 50 éves stabilizátor közt, sőt a játékélmény miatt semmilyen elktronikai különbség nincs szimulálva azt leszámítva, hogy némelyik orosz harckocsin aktív infra van.
Van különbség, de nem full egyedi modellezés az tény, külön van sima nvg, meg gen1 és gen2 re bontott thermo a földi cuccokon. Heliknél pl. sokáig hasonló volt az optika/Flir, de ott egy nagyobb patch után megcsinálták mindegyiknek a saját egyedijét, eltérő nagyításokkal, érzékenységgel, látószögekkel ( Kínaiaknak, nyugatiaknak pl. orosz helikkel szemben előnye van!), ahogy a vadászgépeknél is mindegyik altípusnak is a valóshoz közeli radarja van. A mostani friss patchben is az új F16C legnagyobb előnye az APG-68 lesz a sima APG-66 helyett.

Idővel a legtöbb dolog amúgy helyre kerül, egyet nem szabad elfelejteni, ez egy alapjaiban repülős játék, amit kiegészítettek idővel tankokkal, helikkel, hajókkal, mindennel.

A fő fókusz ettől még a levegőben van.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Legalább van.
Meg gondolom játékmenet miatt sem lehet jobban.
Az nem lenne túl vonzó és szórakoztató a játékosoknak, hogy teljesen észrevétlenül
kilövik az első pár percben úgy, hogy sokat nem is tudnak tenni ellene.
Szerintem már így is határon van a dolog azokkal a gyökér helikopterekkel.
A legnehezebb pont helikkel játszani. Ha csak egy enemy player behoz egy pantsirt, ADATSot, Otomaticot, Roland2-t, Tunguskat, esetleg egy doppler radaros vadászt, 29-est, vagy csak egy 23ML-t, F16 ot, az életedért menekülsz bokortól bokorig. Ja ha mindenki Abramsba meg leoba ül, akkor rábasznak tényleg....

Balfaszságra nincsen gyógyszer!
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and L.O.B
Van is, több fajta van a játékban. Egy tengelyes, több tengelyes, full automata, de ha valaki pl nem SIM módot játszik, nem is veszi észre sokszor a különbséget.
Na eza lényeg, holott óriási különbség van a T-54 és az Abrams stabilizátora közt, de pl nincs auto track sem a szárazföldi gépekben.
 
A legnehezebb pont helikkel játszani. Ha csak egy enemy player behoz egy pantsirt, ADATSot, Otomaticot, Roland2-t, Tunguskat, esetleg egy doppler radaros vadászt, 29-est, vagy csak egy 23ML-t, F16 ot, az életedért menekülsz bokortól bokorig. Ja ha mindenki Abramsba meg leoba ül, akkor rábasznak tényleg....

Balfaszságra nincsen gyógyszer!
Ja, majd még sajnálom is őket.
Nem.
 
  • Vicces
Reactions: zsolti
Sztem a fő gond, hogy a felszín alatt egy ősrégi repülőgépszimulátor motorja van, aminek a mai napig futnia kell Xbox one/PS4 gépeken, így erősen kötött mit és hogyan komplikálhatnak.

A War Thunder-t 2012 novemberében adták ki, és a harckocsikat, nyilvánvalóan a második világháborúsakkal kezdve 2014 májusában hozták be.