WARNO

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113
A jármüvek mozgási sebessége valahogy túl gyorsnak tünik, itt is kimozogják az ATGM et:) A sok adatot arra értem, mikor már sok egységed van , valahogy túlzsúfolt lesz a képernyö az egységek jelzéseivel, a kijelölt útvonallal stb. Lehet csak megszokás kérdése lesz

Ez csak WG RD, semmi új, vagy eltérő.
Sajnos. Attól tartok a hátramenet is marad a fos, hogy azonos, mint előre.
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113
Reméljük hogy az ilyen bakik orvosolva lesznek a beta alatt
Milyen baki? Ez sajnos feature... :(
Pont u.a., mint RD ezen a téren úgy tűnik sajnos.
16:33-nél eszement kerekes egység sebesség látható...

Füstgránát hk-n.

19:27
Sajnos cluster arty van...

F-111E + Mk-82.
Túl nagy terület, de végre gyorsan esnek a bombák. De miért ilyen hülye grafikával?
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113
Hát, én félig csalódott vagyok.
Az RD legnagyobb játékmeneti ökörségei közül túl sokat látok átörökölve.

Eugen azt mondta nem lesz unicorn egység.
A 2K22 akkor meg mit keres benne...?
 

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
1 647
4 786
113
Milyen baki? Ez sajnos feature... :(
Pont u.a., mint RD ezen a téren úgy tűnik sajnos.
16:33-nél eszement kerekes egység sebesség látható...

Füstgránát hk-n.

19:27
Sajnos cluster arty van...

F-111E + Mk-82.
Túl nagy terület, de végre gyorsan esnek a bombák. De miért ilyen hülye grafikával?
A sebességet lehet orvosolni javitó patch ekkel, ezt csinalták a WRD ban is.
Valamelyik videoban láttam asszem egy bradleyt amelyik vagy 80 rongyolt az erdöben, Na ez azért kemény.
A grafika számomra is érdekes, a promó anyag szerint látványos és élethü, engem inkább a Hollywoodi filmekre emlékeztet :)
A cluster nem zavar különösebben, a füstgránát vetö a jármüveken sem.
Reméljük hogy "nagy" játékosok, akik egyenlöbbek az egyenlöknél, értelmes és építö kritikát fognak megfogalmazni, amit aztán az Eugen figyelembe vesz.
Hajrá Balázs irjál te is nekik;)
Az ATGM probléma nem lett megoldva, sem a sebesség sem a hatótáv. A Tow2 2625 m a HELLFIRE 2825m. Ellenben mintha lefaragtak volna a SAM ek lötávjából legalábbis ami a helikopter elleni lötávot illeti.
Lesz még tennis való
 

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
1 647
4 786
113
Hát, én félig csalódott vagyok.
Az RD legnagyobb játékmeneti ökörségei közül túl sokat látok átörökölve.

Eugen azt mondta nem lesz unicorn egység.
A 2K22 akkor meg mit keres benne...?
89 ben játszódik úgyhogy lehet. Az unicorn egységeket szerintem csak a tervezö asztalon vagy ott sem létezö egységekre értik. Ahogy én kihámoztam a szövegböl , minden lesz ami 89 ben volt
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113
A sebességet lehet orvosolni javitó patch ekkel, ezt csinalták a WRD ban is.
Ujjak keresztben.
Valamelyik videoban láttam asszem egy bradleyt amelyik vagy 80 rongyolt az erdöben, Na ez azért kemény.
Az.
A grafika számomra is érdekes, a promó anyag szerint látványos és élethü, engem inkább a Hollywoodi filmekre emlékeztet :)
Ott semmi hiba nincs.

A cluster nem zavar különösebben,
Engem nagyon.
a füstgránát vetö a jármüveken sem.
Az pozitívum listán van.
Hajrá Balázs irjál te is nekik;)
A Sins of Eugen után szerinted nem fogok? :)
Az ATGM probléma nem lett megoldva, sem a sebesség sem a hatótáv.
A sebesség különösen fontos lenne ilyen eszement unit speed mellett. Meg a füstgránátok miatt is.
A Tow2 2625 m a HELLFIRE 2825m. Ellenben mintha lefaragtak volna a SAM ek lötávjából legalábbis ami a helikopter elleni lötávot illeti.
Lesz még tennis való
Igen, ez hülyeség.
A 2K22 viszont kb. Hellifével azonos.
De bakker egy 4 km vs 8 km egység között azért legyen már ennél markánsabb difi.
Főleg lásd fent, a land unit speed függvényében.
89 ben játszódik úgyhogy lehet. Az unicorn egységeket szerintem csak a tervezö asztalon vagy ott sem létezö egységekre értik. Ahogy én kihámoztam a szövegböl , minden lesz ami 89 ben volt
Csapatoknál NDK-ban nem volt 2K22M.
Egy darab sem tudtommal, ahogy Tor sem.

Viszont egy másik videóban nem volt vadászgép.
Az A-10 késleltetése több volt, mint a gyorasabb gépeké.

Ez lehet még nagyon jó, de nagyon sokat kell vele még dolgozni.
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113

Counter battery smart order van.
Kíváncsi vagyok hogyan működik, ha egyszerre több és eltérő kaliberű ellen tüzérség is működik.

Valaki azt íta, hogy ő úgy látja, hogy előrefelé és hátra nem azonos a sebesség. Remélem igaza lesz.
Holnap első dolgom lesz csekkolni egy rakás dolgot.
 

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
1 647
4 786
113
Kipróbáltad @molnibalage ?
Elég vegyes a fogadtatása, föleg hogy egyelöre csak az USA es a Szovjet fél játszható, 30 euroert ez nem tùl sok
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113
Hát skacok, ha alapvető dolgokon nem változtatnak, akkor ez így minium vicces...

  • A kétéltű képesség szőrén szálán eltűnt.
  • A tüzérség szórása távolságfüggetlen. Anyád...
  • Az egységek előrefelé pont olyan gyorsan még mindig, mint hátra. Anyád no.2
  • A modellező értékek főleg a légvédelem terén annyira placeholderek, hogy beszarok. Ez változhat, de a 4 km és 8 km RL range között most is van 175 méter difi. Hoooogyne...
  • A statisztikai értékek nem értelmezhetőek, a legdurvább M1A1HA-val a 3XP 97%, de 1800 méterről mellélőttek az inf-nak többször is. Ez pontosság szempontjából ok, reális, csak bakker akkor a játékos hogyan és mit értelmezzen?
  • Még mindig benne van a vadászoknál, hogy 2x4HE-s rakéta. Ami semmire sem jó, nem lehet vele killt elérni.
Ebből lehet még jó, de jelen formájában ez kb. annyira bárdolatlan, mint ALB/RD-s szemmel nézve volt az EE.
Ha ezen területeken nem lesz jelentős előrelépés, akkor nálam ez nem lesz tartós semennyire.
De az is érdekes megközelítés, hogy a 4xAGM-114-es AH-64 az 400CP, a full hydra rakétás meg 80.
 

gorkamorka

Well-Known Member
2021. május 13.
1 219
1 930
113
Ha nem jönne be ez a játék, akkor még mindig ott van a Combat Mission Cold War... Az nem tűnik rossznak. Bár elég ronda grafikája van, és a kampány brutálisan nehéz.
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113
dM60cYT.png


Hivatalos válasz Madmat-tól.

qA73pFw.png
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113
Nah, a véleményem. Ezen release alapján nem lehet épkézláb véleményt alkotni.
Hónapok múlva esetleg lehet.

Amit tudnék mondani, hogy 2016 táján játszottam a WG EE-vel, amikor már régen elavult volt, de az volt a kész WG EE.
Az ALB és RD-hez képest ott a kész termék tűnt betának. Aztán lett egy fegetegesen jó, de messz enem tökéletes ALB igen hamar.

Szóval a remény nincs elveszve.
Csak tonnányi munka van még ezzel.
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
39 155
55 451
113
2. pöcs
 
  • Tetszik
Reactions: Lator

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
1 647
4 786
113
2. pöcs
Mindenesetre biztató hogy foglalkoznak vele. Remélem az összes jármüvet lelassitjak és joval több egység lesz lehivhato/kártya