Nem azt mondtátok, hogy 600kg/m2, egyébként meg max load: 1895kg?600kg a belső terhelhetőség.
Ha nem tetszik akkor használjatok saját számokat nyugodtan! Legfeljebb majd elkerulöm a topicot (a tobbi kollegahoz hasonlóan)...
Nem azt mondtátok, hogy 600kg/m2, egyébként meg max load: 1895kg?600kg a belső terhelhetőség.
Ha nem tetszik akkor használjatok saját számokat nyugodtan! Legfeljebb majd elkerulöm a topicot (a tobbi kollegahoz hasonlóan)...
Nem azt mondtátok, hogy 600kg/m2, egyébként meg max load: 1895kg?
A gép kompozit padlója miatt lehet a korlátozás. Mint tudjuk az képes már a bakancsoktól is megsérülni,lásd német NH90.Maradj, jó a hiteles infó, első kézből, nem a wikipedia.
https://forum.htka.hu/threads/hun-airbus-helicopters-h145m-hforce.1518/page-132#post-992808A gép kompozit padlója miatt lehet a korlátozás.
Najó mégsem sz@rom le,viszont szeretném tudni miért velem/velünk vitázol az Airbus által meghatározott adatokkal kapcs?
Mert érthetetlen hogy a hivatalos (honlapon meghirdetett) a majdnem 2 tonnából hogy vagy miért lett 600 kg...Najó mégsem sz@rom le,viszont szeretném tudni miért velem/velünk vitázol az Airbus által meghatározott adatokkal kapcs?
Annyit bír a németek 2 helivel cipelnek egy km csoportot.Mert érthetetlen hogy a hivatalos (honlapon meghirdetett) a majdnem 2 tonnából hogy vagy miért lett 600 kg...
Kicsit úgy tűnik átverték a Honvédséget...nem? Mivel ennél többet nézek ki a helikopteres szakikból, így az átverés sem tűnik reálisnak - szóval teljesen érthetetlen. Így kb 5-6 felszerelt katonát bír el...
Ez a 600 kg pilóták és üzemanyag nélkül vagy velük együtt?
remélem a H225M már tényleg tudja a 4 tonnát meg a 20+ katonát...Annyit bír a németek 2 helivel cipelnek egy km csoportot.
Szia,Mert érthetetlen hogy a hivatalos (honlapon meghirdetett) a majdnem 2 tonnából hogy vagy miért lett 600 kg...
Kicsit úgy tűnik átverték a Honvédséget...nem? Mivel ennél többet nézek ki a helikopteres szakikból, így az átverés sem tűnik reálisnak - szóval teljesen érthetetlen. Így kb 5-6 felszerelt katonát bír el...
Ez a 600 kg pilóták és üzemanyag nélkül vagy velük együtt?
Sorry, nem vitának szántam.Najó mégsem sz@rom le,viszont szeretném tudni miért velem/velünk vitázol az Airbus által meghatározott adatokkal kapcs?
Szerintem nem annyira veled vitatkozunk, csak nem értjük a matekot.Najó mégsem sz@rom le,viszont szeretném tudni miért velem/velünk vitázol az Airbus által meghatározott adatokkal kapcs?
Useful load 1,905 kg
Szia,
Useful load 1,905 kg
Mert érthetetlen hogy a hivatalos (honlapon meghirdetett) a majdnem 2 tonnából hogy vagy miért lett 600 kg...
Kicsit úgy tűnik átverték a Honvédséget...nem? Mivel ennél többet nézek ki a helikopteres szakikból, így az átverés sem tűnik reálisnak - szóval teljesen érthetetlen. Így kb 5-6 felszerelt katonát bír el...
Ez a 600 kg pilóták és üzemanyag nélkül vagy velük együtt?
Ez nem bonyolult.Szia,
Mi a bonyolult azon, hogy ez egy jol marketingelheto szam, ami a belsu+kulso terheles osszeget adja meg, es nem a belso terhelest?
Ugyan az a helyzet mint amikor az ejder yalcinra azt írják a törökök hogy 9 fős.Ez nem bonyolult.
Az, hogy 2 fő személyzet és 9 fő "utas" ha jól emlékszem ezt állítja a cég a gépre.
Nem külső teherként.
Az így 54kg/fő ha 600kg mindenkire vonatkozik.
Na ha ez így van az nem marketing hanem sima hazugság.
Kikkel. számol a cég? Meztelen japókkal?![]()
Ez nem bonyolult.
Az, hogy 2 fő személyzet és 9 fő "utas" ha jól emlékszem ezt állítja a cég a gépre.
Nem külső teherként.
Az így 54kg/fő ha 600kg mindenkire vonatkozik.
Na ha ez így van az nem marketing hanem sima hazugság.
Kikkel. számol a cég? Meztelen japókkal?![]()
Itt azért elég más a helyzet.Ugyan az a helyzet mint amikor az ejder yalcinra azt írják a törökök hogy 9 fős.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..