Mi-8 / Mi-17 / Mi-171 Hip (Mil)

Iraq_IAAC_Mi-171Sh_crash_2.jpg
Iraq_IAAC_Mi-171Sh_crash_1.jpg


On 7 December 2021 in the afternoon, a Mi-171Sh of the Iraqi Army Aviation Command (IAAC) suffered a technical failure that led to a forced landing in the Al-Rifa'i District in the Dhi Qar Governorate (80 km north of Nasiriyah and 300 km south of Baghdad).

The landing was really hard and destroyed the helicopter. The Mi-171Sh was transporting the Commander of Al Shaibah air base, among others. Some occupants were injured and were taken to hospital.
 
Lezuhant Indiában egy katonai helikopter, amelynek fedélzetén mások között az ország hadseregének vezérkari főnöke, Bipin Ravat tábornok utazott - közölte szerdán a légierő. A katasztrófa a déli Tamilnádu államban, Kúnúr város közelében történt, a helikopter Mi-17V5 típusú volt.


 
Van az oroszoknak valami terv ami kiválthatja ezt a típust ?

Volt itt már miden ígérve pl ez !

"A porto 2018-ban szálhat fel először " Ja csak azóta eltelt 4 év .
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
.
.
A Mi-38 miert nem tudja atvenni a helyet? Letezik meg az a program?
A Mi-38 polgári és katonai szállítóhelikopter program természetesen létezik. A Mi-171A3 viszont az első orosz IOGP(International Association of Oil and Gas Producers) helikopter az ún. offshore műveletekhez. A Gazprom már 20 darabot rendelt belőle.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Mi-171A3 első felszállása

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
.
.
Jól látom? Ennek az új Mi-171A3 verziónak új az ablakozása? A korábbi delfinorrú modelleknek, az A2-nek is, szemből nézve 3 ablaka volt, ennek az újnak meg csak kettő.
.
Egyébként nagyon szép formájú, harmonikus és modern kinézetű gép lett ez az A3.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
.
.
Jól látom? Ennek az új Mi-171A3 verziónak új az ablakozása? A korábbi delfinorrú modelleknek, az A2-nek is, szemből nézve 3 ablaka volt, ennek az újnak meg csak kettő.
.
Egyébként nagyon szép formájú, harmonikus és modern kinézetű gép lett ez az A3.
Jól látod az A3 ablakozást. :)

A2-es:
27400a15ff4fd57c403f8bebc952ef6a.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: sidewinder12
Egyebkent nezve a kepeket, ez az A3 olyan, mintha egy furcsa hibridje lenne az A2-nek, es a Mi-38-nak, lehet, ezert is ugrott be rola tudat alatt ez a fentebbi kerdesem a Mi-38-rol.
.
Az A3 tovabbfejlesztett ablakozasa biztosan sokat javit a pilotak kilatasan, kerdes, katonai verzioknal mennyire muködik, mennyivel lövesallobb a több kisebb ablakos megoldas.
 
A Mi-38 polgári és katonai szállítóhelikopter program természetesen létezik. A Mi-171A3 viszont az első orosz IOGP(International Association of Oil and Gas Producers) helikopter az ún. offshore műveletekhez. A Gazprom már 20 darabot rendelt belőle.

A külső tartályok hová lettek a két oldaláról? Az összes eddigi változaton állandó jelleggel fenn voltak (az egyik oldaliban asszem még olajkályha is van, fűtésre). A hajtóművek ugyanazok lehetnek ránézésre, akkor csökken a hatótávolság?
 
A külső tartályok hová lettek a két oldaláról? Az összes eddigi változaton állandó jelleggel fenn voltak (az egyik oldaliban asszem még olajkályha is van, fűtésre). A hajtóművek ugyanazok lehetnek ránézésre, akkor csökken a hatótávolság?
VK-2500PSz-03 hajtómüvet kapott a gép, ugyanazt mint az A2-es. A hatótávolságát(A3) pedig 1000 km-re növelték a gépnek-az IOGP követelményeknek megfelelően.
 
  • Tetszik
Reactions: sidewinder12