Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Alacsonyabb lett a tehertér?
Ezt a gépet először kb 5 éve lehetett látni, mint a Mi-8-as tpuscsalád következő nagy dobása. Látszik, hogy a megvalósításnál két hangsúlyos elem volt:
Ez egy evolúció, mert lényegében már az A2-esnél megvolt ez az irány, ahogy az új típusú, a mi leendő H225M gépenkéhez hasonló porkiválsztó is, de most bejött a képbe az újragondolt kabinszekció. Nem rossz.
- Megtartani a Mi-8-asok igencsak bevált nagy belső teherterét, a TV3-as hajtóművek jelentette strukturális sajátossságokat (a hajtóművek a reduktor előtt vannak) és a faroktartó gerendát
- Illetve a Mi-171A2-esnél már megismert módon, a Mi-38-as programból amit lehet (forgószárnyak, faroklégcsavar és vezrélés) át kell venni
Amúgy adja magát a kérdés, hogy melyik repül jobban? A nehezebb és nagyobb Mi-38-as az öt helyett hat lapátos forgószárnnyal és az alapból jóval erősebb TV7-117-es hajtóművekkel, vagy a Mi-38-as lapátjaiból hat helyett csak ötöt használó és VK-2500-assal (a TV3-117-es sokadik leszármazottja) szerelt, de jóval könnyebb Mi-171A2?
Jó kérdés, itt éppen párban tartanak bemutatót 2017-es MAKSz-on:
S tényleg, Rambo 3 !Alacsonyabb lett a tehertér?
A padló alatt sok helyet elvesz az oda beszuszakolt keró az oldaltartályok helyett, ha jól látom...
Amúgy kissé hasonlít a pumából csinált Mi-24-esre a rambós-filmből.
Nem simán S-nek kell ejteni?Mi-171Sh