96К6 Pancir / Pantsir / SA-22 Greyhound (Oroszország)

erre gondolsz?
5bf4fffef0a8a-wallpaper-preview.jpg

A képen az Sz-400-nál is alkalmazott BAZ-6309 alvázas verzió látszik és a lánctalpas Pancir-SzA-ra gondoltam alant:
877ba9197ff8488da700ec6dbd0c20c4_fitted_800x3000.webp

Gyanítom az orosz mérnökök is rájöttek az alap konstrukció borulékonyságára, ugyanis az SzM verzió már a nagyobb KamAZ-53958 alvázra került
i-VfPphFT-X3.jpg
 
Ez volt már ?
Biztos emlékeztek hogy libában sorra jöttek a kilőtt pantsiros képek .

Viszont egy amerikai parancsnok megnevezte az orosz pantsirok által lelőtt török drónok számát ami összesen 47 db bayrakatar .Az értékük 245 millió dollár .
Roni te beteg vagy vagy feltörték a fiókodat ? Az elmúlt félórában tiszta Orosz fannak tűnsz ! Mondjuk jó híreket raktál be !
 
  • Vicces
Reactions: enzo
Katonai teherautónak eleve magas a súlypontja.egy rossz kormányzás,és már borul is,rakottan.
Ezt cáfolnám , hogy míg erdészkedtem csakis Ural és kama3 teherautókkal közelítettünk és sok 10 000m3 fa kiszállítása alatt 1 db Kama3 borult fel 12m3 uszkve 20t 5m-es cserfarönkkel egy 150m-es lejtőn keresztbe csúszás után ! Aszfalton meg a terep gumik inkább elcsúsznak így azért nem borul fel ! Az aszfalt gumi az más az már tapad annyira , hogy feltud borulni !
 
Ez volt már ?
Biztos emlékeztek hogy libában sorra jöttek a kilőtt pantsiros képek .

Viszont egy amerikai parancsnok megnevezte az orosz pantsirok által lelőtt török drónok számát ami összesen 47 db bayrakatar .Az értékük 245 millió dollár .
Legfeljebb 10 -et lőttek le Líbiában, ami őszinte feltételezés, mivel a fényképeket annyira megosztják, ha megnézzük a sorok számát, akkor még tíz sem lenne. Abban az időben, amikor állítólag 48 egység TB2 -t dobtak le, a török erők már maximum 70 egységnyi TB2 -vel rendelkeztek. Úgy vélik, hogy közülük 50 -et Líbiába küldtek. Nem támogatom itt senkit, félreértés ne essék, de ha közzétesznek egy videót, ahol az általad forgalmazott védelmi rendszerek közül egyszerre 7 -et felrobbantanak, akkor a propagandánál többre van szükséged, hogy elolthasd a tüzet szamár.
 
Ezt cáfolnám , hogy míg erdészkedtem csakis Ural és kama3 teherautókkal közelítettünk és sok 10 000m3 fa kiszállítása alatt 1 db Kama3 borult fel 12m3 uszkve 20t 5m-es cserfarönkkel egy 150m-es lejtőn keresztbe csúszás után ! Aszfalton meg a terep gumik inkább elcsúsznak így azért nem borul fel ! Az aszfalt gumi az más az már tapad annyira , hogy feltud borulni !
Rossz kormánymozdulat.A gyakorlatlan katonai sofőr a probléma.Ha az egy fiatal sorkatona,pláne.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostrider
Nekem a P-18 lokátort sikerült "kis híján" a sofőrömnek egy éles kanyarban felborítani. El kellett vagy 50-ig számolnom, hogy ne lőjem le ott helyben.:eek:
Taszáron az üzemanyagos MAZok rendszeresen borultak.Magas súlypont,plusz a kerozin lotyog is.Fiatal,gyakorlatlan sofőrök-boritékolható,hogy időnként megborulnak.
 
Nem volt a tartályokban áramlás korlátozó lemezelés ?
Elvileg volt.De attol még egy tartály imbolyog.Ami azt illeti,még ha IBCket viszel platon,az is imbolyog.Másképpen kell vezetni vele.Ez pedig gyakorlat kérdése.Katonai sofőrök egyszerűen túl keveset vezetnek.Ha az még ráadásul egy 18 éves kölyök is,hát semmi furcsa nincs a borulásokban.MAZok ráadásul éktelen szar konstrukciók is voltak-de spec jol birták a borulásokat.Tartály felfogta a borulást,és birta is.Talpracsörlőzték,tükörcsere és mehetett tovább.
Szóval semmi extra nincs ezekben a Pansir borulásokban.Kamazon túl magasan van a súlypontja,a gyakorlatlan soför meg valószinű túlkormányozta.A magas súlypont miatt ettől még akár egyenes úton is be túd úgy lengeni,hogy felborul.Úthibán megbillen,soför ijedtében ellenkormányoz,attol beleng,és már repül is mint a győzelmi zászló.Lakókocsit vontató úrvezetők is szokták igy becsóválni a szerelvényüket,és elszállni vele.