Társadalmi folyamatok

Sütőt akartam venni november elején, mert az előző elromlott, azt mondták egy hét múlva, hogy talán karácsony előtt lesz, de januárra már nagyon valószínű. Inkább vettem más típust raktárról.

Irodai székre több mint fél évig voltam várólistás, és a minősége elmarad az elvárásaimtól (IKEA Jarvfjallet), de nem viszem vissza, mert akkor nem lesz min ülöm megint. Karfa azóta se volt kapható hozzá (feliratkoztam értesítésre).

Mesterségesen rombolják le az ellátási biztonságot.
 
Sütőt akartam venni november elején, mert az előző elromlott, azt mondták egy hét múlva, hogy talán karácsony előtt lesz, de januárra már nagyon valószínű. Inkább vettem más típust raktárról.

Irodai székre több mint fél évig voltam várólistás, és a minősége elmarad az elvárásaimtól (IKEA Jarvfjallet), de nem viszem vissza, mert akkor nem lesz min ülöm megint. Karfa azóta se volt kapható hozzá (feliratkoztam értesítésre).

Mesterségesen rombolják le az ellátási biztonságot.
Dániába az IKEA k nagy részébe ugye skandináv tulajdon az üzletekbe nem tudsz venni kb szinte semmit ami nem fér bele a kosaradba. szimplán csak kiálító termek :D az IKEA üzletek megnézed kiválasztod receptción megrendeled aztán majd valamikor jön... (ez vólt 7-8 éve) is.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Dániába az IKEA k nagy részébe ugye skandináv tulajdon az üzletekbe nem tudsz venni kb szinte semmit ami nem fér bele a kosaradba. szimplán csak kiálító termek :D az IKEA üzletek megnézed kiválasztod receptción megrendeled aztán majd valamikor jön... (ez vólt 7-8 éve) is.
Nekem nem valamikor kell hanem akkor amikor nézem, különben nem nézném!

Szüleim eleget meséltek a szoci hiánygazdaságról, hogy kellett téglát szerezni az építkezéshez, stb... Épp ugyanaz van itt ismét. Elszálló árak, csak most nem fekete/szürkegazdaságban, hanem nyíltan, és akadozó ellátás.

Se ők, se én nem ezért dolgoztam.
 
Richard Dawkins is megkapta a magáét:

7q6iwthidxf81.png
 
Álprobléma, ami hozzán sosem fog begyűrűzni...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kurva kínos. Egyrészt panaszkodik a chiphiányra, meg a logisztikára, ami valós probléma, de hogy "nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói, hogy követni tudják a vevők hirtelen és kiszámíthatatlanul változó igényeit. Az ágazati szereplők a korábbi 5 év helyett ma már maximum 2 évre előre tudnak tervezni. Ennek elsődleges oka, hogy vevőik az online értékelések és a közösségi média influenszerek posztjai alapján szempillantás alatt változtathatják meg egy-egy termékről kialakított véleményüket, és ez látványosan kihat a vásárlási szokásaikra is" - az interjú ugyebár a Bosch és Siemens forgalmazóval készült.
Csókolom teccenének nem szemetet gyártani. Némelyik reviewtól az ember tényleg annyira lehidal, ha valamit annyira trehányul terveznek meg. Ezt 20-30 évvel ezelőtt nyugodtan játszhatták, de ma már mindenki leírhatja a termékekkel kapcsolatos tapasztalatait nyilvánosan, ami bizony kínos. Sőt van, aki nem impulzusvásárol, hanem előtte a gyártó által közzétett specifikációkat elolvassa. Én pl a Boschnál két dolgon hidaltam le:
1. mosogatógép: hazai márkaszervíz nem végzi el ugyanazt a tervezési problémából eredő hibaforrásnak a preventív megszüntetését, amit a német Bosch szervíz ugyanarra a termékre így csettintésre ingyen házhoz megy, csak szólni kell. Itthon csak annyit mondanak, ők ilyenről nem tudnak.
2. porszívó: van két porszívója a gyártónak, ugyanazon porszívócsalád altípusai. Az allergiásoknak kifejlesztett szuperporszívóról a termékadatok alapján kiderült, hogy a másik altípussal összehasonlítva tök ugyanaz, ugyanazok a szűrők, kellékek, miegymás van benne mint a másikban, csak a készülékház fehér műanyag, míg a másik ami minden paraméterben azonos, az fekete házú. A fehér az allergiásoknak javallott, ami a feketéhez képest árban x1,8 azaz majd kétszer annyiba kerül.
Ébresztő gyerekek, a világ megváltozott....
 
Kurva kínos. Egyrészt panaszkodik a chiphiányra, meg a logisztikára, ami valós probléma, de hogy "nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói, hogy követni tudják a vevők hirtelen és kiszámíthatatlanul változó igényeit. Az ágazati szereplők a korábbi 5 év helyett ma már maximum 2 évre előre tudnak tervezni. Ennek elsődleges oka, hogy vevőik az online értékelések és a közösségi média influenszerek posztjai alapján szempillantás alatt változtathatják meg egy-egy termékről kialakított véleményüket, és ez látványosan kihat a vásárlási szokásaikra is" - az interjú ugyebár a Bosch és Siemens forgalmazóval készült.
Csókolom teccenének nem szemetet gyártani. Némelyik reviewtól az ember tényleg annyira lehidal, ha valamit annyira trehányul terveznek meg. Ezt 20-30 évvel ezelőtt nyugodtan játszhatták, de ma már mindenki leírhatja a termékekkel kapcsolatos tapasztalatait nyilvánosan, ami bizony kínos. Sőt van, aki nem impulzusvásárol, hanem előtte a gyártó által közzétett specifikációkat elolvassa. Én pl a Boschnál két dolgon hidaltam le:
1. mosogatógép: hazai márkaszervíz nem végzi el ugyanazt a tervezési problémából eredő hibaforrásnak a preventív megszüntetését, amit a német Bosch szervíz ugyanarra a termékre így csettintésre ingyen házhoz megy, csak szólni kell. Itthon csak annyit mondanak, ők ilyenről nem tudnak.
2. porszívó: van két porszívója a gyártónak, ugyanazon porszívócsalád altípusai. Az allergiásoknak kifejlesztett szuperporszívóról a termékadatok alapján kiderült, hogy a másik altípussal összehasonlítva tök ugyanaz, ugyanazok a szűrők, kellékek, miegymás van benne mint a másikban, csak a készülékház fehér műanyag, míg a másik ami minden paraméterben azonos, az fekete házú. A fehér az allergiásoknak javallott, ami a feketéhez képest árban x1,8 azaz majd kétszer annyiba kerül.
Ébresztő gyerekek, a világ megváltozott....
Apró pontosítás: a BSH az a Bosch & Siemens Hausgeräte rövidítése. Ez a cég több márkát is gyárt - nem csak forgalmazza azokat.
 
Elnyerte végső jutalmát egy szó szerint migránssimogató francia aktivistalány
Forrás: https://kuruc.info/r/59/239486/
Nem kívánok senkinek ilyen "megvilágosodást" a migránsokkal kapcsolatban, de még mindig élénken él az emlékezetemben amikor 2015-ben az ilyen migránssimogató nők arcukon üdvözült mosollyal rohantak a Szegedre buszokkal érkező migránsok lábait masszírozni, mert a hülye libsi média azt sulykolta, hogy ezek a migránsok sok ezer kilométert gyalogoltak és sokat szenvedtek az úton. A videón tisztán látszott, hogy a migránsok nem is értik mi lóalkatrészt akarnak ezek a megkergült tyúkok, másrészt az egész megjelenésükön egyértelműen látszódott, hogy ezek gyalogolni maximum csak a videó kedvéért és csak pár kilométert gyalogoltak. Ez be is bizonyosodott, amikor Pestről indították a hosszú menetelést Bécsig, hogy pár kilométer után simán kidűltek. No az ilyen hülye libák azért megérdemelnének egy kis unga-bungát csak a csöpnyi agyuk helyreigazítása végett.
 
Csakhogy azokról is szó essen, akik a nemlétező hát-tér-6-alom nemlétező ideológiáját megalkották, és azóta is kőmíveskednek. ;)

"A neokonzervativizmust (az Amerika kormánya által az egész bolygó feletti irányítást – azaz egy egyetemes amerikai birodalom vagy „hegemónia” kiállását) – először 1877-ben nyilatkozta a brit birodalom gyarmatosítója, Cecil Rhodes (Rhodesia és Dél-Afrika mint brit gyarmatok alapítója). amikor megírta végrendeletének első tervezetét, amely végül létrehozta a Rhodes Trust szervezetet, amely elsősorban az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság (brit) jövőbeli vezetőit választja ki és tanítja be, hogy megtanítsa őket a belépési (és mások segítésének) módjaira.be kell lépniük) saját kormányukba és annak sajtó- vagy propagandaügynökségeibe annak érdekében, hogy elősegítsék, hogy az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok egyesült arisztokráciája – a két országot irányító milliárdosok – irányítsa az egész világot, és (másodlagosan) a milliárdosok, akik más angol nyelvű országokat irányítanak, például Kanadát és Ausztráliát. Ez volt a terv, és az is marad."