Orosz pilóta nélküli repülőgépek

Az új orosz sirius drón májusban fog repülni először . 2023-ban megkezdődik a sorozatgyártásása .Külsőre tetszik akárcsak a su-57-es . Végre nem egy MQ-9 másolat .
fkjfn710.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Capslock27
Grom drón ,Balra a szárnyas rakéta 100kg "molnya" a jenki sdb-2 megfelelője .
Molnya cuccról annyit érdemes még tudni hogy a jövőben egy il-76 askarnak majd megpakolni 100 darabbal a erős légvédelmek leküzdésére .



fkjfhd10.jpg
 

Műholdas kommunikációs rendszer orosz pilóta nélküli légi járművekhez​


Szergej Sojgu, az Orosz Föderáció védelmi miniszterének 2022. január 27-i látogatása során a Kronshtadt JSC által a moszkvai régióban, Dubnában épített első, nagyméretű katonai pilóta nélküli légi járművek gyártására szakosodott oroszországi üzemében, a miniszter többek között megtekintette az Inohodts-BLA-C ("Orion-S") drón első, műholdas kommunikációs rendszerrel felszerelt repülési modelljét.




Az "Accent-SM" műholdas kommunikációs rendszer antenna rendszerének antennája az új "Kronshtadt" JSC gyárban, amely nagyméretű pilóta nélküli légi járműveket gyárt az orosz védelmi minisztérium számára, az Inokhodets-BLA-S ("Orion-S") pilóta nélküli légi jármű gyártóüzemben. Dubna, 2022.01.27. c) Az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériuma


Az UAV a műholdas kommunikációs rendszer kisméretű berendezésével van felszerelve, az "Accent-SM" automatikus nyomkövető rendszerrel, amely a következő funkciókkal rendelkezik:

- adatátvitel biztosítása műholdas kommunikációs csatornákon keresztül;

- adat-, szöveges és hanginformációk duplex átvitelének biztosítása műholdas kommunikációs csatornákon keresztül;

- telepítés helyhez kötött és mobil objektumokra (autonóm navigációs rendszerrel), mozgó üzemképességgel

- a műholdas kommunikációs rendszer "földi" és "légi" részének berendezéskészletének használatának lehetősége;

- egy adott kommunikációs műhold által történő irányítása és automatikus követése "parkolás" és mozgás közben (ha autonóm navigációs rendszerrel rendelkező objektumra van felszerelve); - ARINC-429 interfészen keresztül kapcsolódás a légi jármű autonóm navigációs rendszeréhez "automatikus követési" üzemmódban.

Jellemzők:

Adókészülék - Működési frekvenciatartomány:
13,7-14,5 - Teljesítmény: 20W. - Az antennarendszer erősítése (tányér): 34 dBi

Vevő

- Működési frekvenciatartomány: 10.7-12.7 - Antennarendszer polarizációja: lineáris ortogonális

Modem

- Comtech EF CDM-570L (CDM-650) (alapkivitel) - A csere sebessége legfeljebb 5 mBit/sec, tipikus sebesség 128 kBit/sec.

Automatikus nyomkövető rendszer

- Azimutális szögtartomány: Folyamatos (360° x n) - Kormányzási szögtartomány: -5° és +105° között - Forgatási szögtartomány a polarizációs tengelyen: -30...+120 fok: -30...+120 fok - Maximális forgási sebesség tengelyenként: 20 fok/sec - Az egyes tengelyek forgásának pontossága: ±0,2 fok - Interfész a navigációs rendszerrel: ARINC-429 - Interfész a navigációs rendszerrel: Ethernet

Általános specifikációk:

- Tápellátási feszültség: +24...29.4V - Teljesítményfogyasztás: 300W - Az AFS súlya (vezérlőpanel nélkül): 27 kg

- A tükör átmérője: 500 mm - Működési hőmérséklet-tartomány: -40 ºC ... + 50 ºC - Tárolási hőmérséklet-tartomány: -50 ºC ... + 70 ºC.

BVJ32szrI70

kcHBdEZkEWc
JVIJIcGef9I
nXTzmEAeVRE

wcrxQDpEcrc


A NЛСД.468534.022 forgó tartószerkezet, amelyet a JSC "Research Institute of Modern Telecommunication Technologies" (NII STT.) "Altius-RU" nehéz UAV-ra telepítettek a műholdas kommunikációs antenna rendszer fejlesztésének és gyártásának telepítéséhez. (NII STT, Szmolenszk) (c) "Military Osvedomitel" / vk.com/milinfolive

Colonelcassad
 
Grom drón ,Balra a szárnyas rakéta 100kg "molnya" a jenki sdb-2 megfelelője .
Molnya cuccról annyit érdemes még tudni hogy a jövőben egy il-76 askarnak majd megpakolni 100 darabbal a erős légvédelmek leküzdésére .



fkjfhd10.jpg
.
.
Ez valami túl gyengére készitett makett? Miért kell alátámasztani a szárnyát? A saját súlyától letörne?
 

Műholdas kommunikációs rendszer orosz pilóta nélküli légi járművekhez​


Szergej Sojgu, az Orosz Föderáció védelmi miniszterének 2022. január 27-i látogatása során a Kronshtadt JSC által a moszkvai régióban, Dubnában épített első, nagyméretű katonai pilóta nélküli légi járművek gyártására szakosodott oroszországi üzemében, a miniszter többek között megtekintette az Inohodts-BLA-C ("Orion-S") drón első, műholdas kommunikációs rendszerrel felszerelt repülési modelljét.




Az "Accent-SM" műholdas kommunikációs rendszer antenna rendszerének antennája az új "Kronshtadt" JSC gyárban, amely nagyméretű pilóta nélküli légi járműveket gyárt az orosz védelmi minisztérium számára, az Inokhodets-BLA-S ("Orion-S") pilóta nélküli légi jármű gyártóüzemben. Dubna, 2022.01.27. c) Az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériuma


Az UAV a műholdas kommunikációs rendszer kisméretű berendezésével van felszerelve, az "Accent-SM" automatikus nyomkövető rendszerrel, amely a következő funkciókkal rendelkezik:

- adatátvitel biztosítása műholdas kommunikációs csatornákon keresztül;

- adat-, szöveges és hanginformációk duplex átvitelének biztosítása műholdas kommunikációs csatornákon keresztül;

- telepítés helyhez kötött és mobil objektumokra (autonóm navigációs rendszerrel), mozgó üzemképességgel

- a műholdas kommunikációs rendszer "földi" és "légi" részének berendezéskészletének használatának lehetősége;

- egy adott kommunikációs műhold által történő irányítása és automatikus követése "parkolás" és mozgás közben (ha autonóm navigációs rendszerrel rendelkező objektumra van felszerelve); - ARINC-429 interfészen keresztül kapcsolódás a légi jármű autonóm navigációs rendszeréhez "automatikus követési" üzemmódban.

Jellemzők:

Adókészülék - Működési frekvenciatartomány:
13,7-14,5 - Teljesítmény: 20W. - Az antennarendszer erősítése (tányér): 34 dBi

Vevő

- Működési frekvenciatartomány: 10.7-12.7 - Antennarendszer polarizációja: lineáris ortogonális

Modem

- Comtech EF CDM-570L (CDM-650) (alapkivitel) - A csere sebessége legfeljebb 5 mBit/sec, tipikus sebesség 128 kBit/sec.

Automatikus nyomkövető rendszer

- Azimutális szögtartomány: Folyamatos (360° x n) - Kormányzási szögtartomány: -5° és +105° között - Forgatási szögtartomány a polarizációs tengelyen: -30...+120 fok: -30...+120 fok - Maximális forgási sebesség tengelyenként: 20 fok/sec - Az egyes tengelyek forgásának pontossága: ±0,2 fok - Interfész a navigációs rendszerrel: ARINC-429 - Interfész a navigációs rendszerrel: Ethernet

Általános specifikációk:

- Tápellátási feszültség: +24...29.4V - Teljesítményfogyasztás: 300W - Az AFS súlya (vezérlőpanel nélkül): 27 kg

- A tükör átmérője: 500 mm - Működési hőmérséklet-tartomány: -40 ºC ... + 50 ºC - Tárolási hőmérséklet-tartomány: -50 ºC ... + 70 ºC.

BVJ32szrI70

kcHBdEZkEWc
JVIJIcGef9I
nXTzmEAeVRE

wcrxQDpEcrc


A NЛСД.468534.022 forgó tartószerkezet, amelyet a JSC "Research Institute of Modern Telecommunication Technologies" (NII STT.) "Altius-RU" nehéz UAV-ra telepítettek a műholdas kommunikációs antenna rendszer fejlesztésének és gyártásának telepítéséhez. (NII STT, Szmolenszk) (c) "Military Osvedomitel" / vk.com/milinfolive

Colonelcassad
.
Miért veszik külön ( " adat-, szöveges és hanginformációk duplex átvitelének biztosítása műholdas kommunikációs csatornákon keresztül;" ) az adatot és valami szöveget? Milyen szöveget kell küldeni egy drónnak? Ill nem a szöveg is egy adat?
 
.
Miért veszik külön ( " adat-, szöveges és hanginformációk duplex átvitelének biztosítása műholdas kommunikációs csatornákon keresztül;" ) az adatot és valami szöveget? Milyen szöveget kell küldeni egy drónnak? Ill nem a szöveg is egy adat?
Jó kérdés, sajnos nem tudok neked erre választ adni...
 
A Kronstadt Dubnában felépített új üzemében már folyik az Inohogyec szériagyártása

NC8GrK5D2P8.jpg

v2otNANLfTg.jpg

8IkvBKCs8Xc.jpg

17kCTErHeQo.jpg

9Z3atg8ethQ.jpg

pt093aqC8K4.jpg

Av2iNjZEj8o.jpg

f4PjYiNsYJQ.jpg

0wf9oz8ll8M.jpg

mNF2krv_smg.jpg

Elvileg oroszoknál is kell lennie annyi mérnöki tudásnak, hogy produkálni tudják azt a szintet drónok terén, mint a törökök. Kérdés, hogy mennyi ezekben a külföldi eredetű részegység? A SZU annak idején a könnyű repülőgépek gyártását a VSZ-csatlósoknak adta ki feladatnak, azóta sem igen van saját gyártású nekik, az Il-102 volt talán egy kivétel. Nem gyártanak ilyen kategóriába való motorokat sem tudtommal.
 
Elvileg oroszoknál is kell lennie annyi mérnöki tudásnak, hogy produkálni tudják azt a szintet drónok terén, mint a törökök. Kérdés, hogy mennyi ezekben a külföldi eredetű részegység? A SZU annak idején a könnyű repülőgépek gyártását a VSZ-csatlósoknak adta ki feladatnak, azóta sem igen van saját gyártású nekik, az Il-102 volt talán egy kivétel. Nem gyártanak ilyen kategóriába való motorokat sem tudtommal.
A legnagyobb probléma az orosz drónoknál a hajtómü. Az Orionnál is az a leggyengébb láncszem.
 
Elég csendes ez a topik, ami jól mutatja, hogy az oroszok mennyire lemaradtak ezen a fontos területen.
 
  • Tetszik
Reactions: Catles