Hatalmas lesz majd, ahogy a törökök rendszeresítik az Eurofightert, a németek meg az F-35-öt!
Bármennyit megér, ha tokkal vonóval megveszik, és minden alkatrészét otthon gyártják.
A függetlenség minden pénzt megér, ez szerintem mostanra koppant mindenkinek. Lehet bármennyi pénzed ha zárolják, bármekkora yachtod ha lefoglalják, bármilyen korszerű vadászgéped ha nem adnak el hozzá utána alkatrészt.Bármennyit megér, ha tokkal vonóval megveszik, és minden alkatrészét otthon gyártják.
ezt mondom a mindenki által körberöhögött Tejasra is. Olyan, mint az autó. Alapból a kivagyiság eszköze. Hanem, ha menni kell valahova, mindegy, hogy 12 éves FIATod van, vagy vadi új Mercedesed, csak legyen.A függetlenség minden pénzt megér, ez szerintem mostanra koppant mindenkinek. Lehet bármennyi pénzed ha zárolják, bármekkora yachtod ha lefoglalják, bármilyen korszerű vadászgéped ha nem adnak el hozzá utána alkatrészt.
Aki szeretne valóban független, szuverén államként szabadon döntéseket hozni, az innentől tokkal vonóval vesz meg mindent.
Jobb egy használható alsó kategóriás szar mindenből, mint egy csillógó csúcs topligás valami, amit ha nem úgy mozdulsz ahogy gondolják, háború nélkül is kirohasztanak alólad pár hónap alatt, most már én is ezt gondolom.ezt mondom a mindenki által körberöhögött Tejasra is. Olyan, mint az autó. Alapból a kivagyiság eszköze. Hanem, ha menni kell valahova, mindegy, hogy 12 éves FIATod van, vagy vadi új Mercedesed, csak legyen.
A fegyverzet java és a hajtómű külföldi. Alig vannak előrébb, mintha vettek volna kész gépet. A J-11, vagy 10 pl a kínaiaknál, az már függetlenség.ezt mondom a mindenki által körberöhögött Tejasra is. Olyan, mint az autó. Alapból a kivagyiság eszköze. Hanem, ha menni kell valahova, mindegy, hogy 12 éves FIATod van, vagy vadi új Mercedesed, csak legyen.
Valahol el kell kezdeni.A fegyverzet java és a hajtómű külföldi. Alig vannak előrébb, mintha vettek volna kész gépet. A J-11, vagy 10 pl a kínaiaknál, az már függetlenség.
500 motort és ezer rakétát el lehet tenni egy raktárba.A fegyverzet java és a hajtómű külföldi. Alig vannak előrébb, mintha vettek volna kész gépet. A J-11, vagy 10 pl a kínaiaknál, az már függetlenség.
Igen, nekünk meg mindenkinek aki nem minimum középhatalom, ez lehet a reális irány. S darabszám kell, komolyan védett és széttelepített raktárkészlettel.500 motort és ezer rakétát el lehet tenni egy raktárba.
Nyilván.Valahol el kell kezdeni.
Fegyvert igen, komplett hajtóműből kb esélytelen. Bőséges alkatrész raktárral lehet tompítani egy esetleges embargót, de mindenre az sem jó.500 motort és ezer rakétát el lehet tenni egy raktárba.
Coningsby-nél mikor a keritésnél fotóztam az éjszakai üzemet, egy utánégetős start se volt. Illetve, ahogy a videóban is utal rá, gyanítom, csak a nekifutást rövidítették le vele, de az elemelés/futóbehúzás idején már le is kapcsolták.A Tájfun erejéről QRA konfigban.
Lényegében nem kapcsolnak full utánégetőt, max részlegest, mert 50-60 fokos emelkedésben képes lenne hangsebesség fölé gyorsulni, ha nagy sebességgel kezdni meg az emelkedést. Minimál fáklya vagy semmi.
Jaguárról ült át EF-re. A fenti rövid klip ebből van.
Sanszosan anélkül a futómű zárás max sebességlimitjét is túllépnék. A Streak Eagle is így járt.Coningsby-nél mikor a keritésnél fotóztam az éjszakai üzemet, egy utánégetős start se volt. Illetve, ahogy a videóban is utal rá, gyanítom, csak a nekifutást rövidítették le vele, de az elemelés/futóbehúzás idején már le is kapcsolták.
.S darabszám kell, komolyan védett és széttelepített raktárkészlettel.
Igen, a zajvédelem arra jogos indok, mert egy igen menő, faházas kemping van az egyik felszállóirányon, a pályavégtől párszáz méterre.Sanszosan anélkül a futómű zárás max sebességlimitjét is túllépnék. A Streak Eagle is így járt.
Amúgy lehet, hogy zajvédelem miatt is volt az éjszakai üzem miatt.
Az elsőn a pótosok légellenállása megoldotta, hogy mehessen a fáklya...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..