K
kamm
Guest
What.Minden géptípusból többet tartanak hadrendben, mint ami nekünk van. Nekünk nem drága?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
What.Minden géptípusból többet tartanak hadrendben, mint ami nekünk van. Nekünk nem drága?
AJ-37/AJS-37/Sk-37: RM8ANem azonos hajtóműve volt a Viggeneknek?
Ez nekem új.
Minden géptípusból többet tartanak hadrendben, mint ami nekünk van. Nekünk nem drága?
Spanyolország az F/A-18 Hornet és az AV-8B Harrier típusok leváltására vonatkozóan bekért ajánlatokat az F-35A/B és az Eurofighter Typhoon - Lont Term Evolution-ra is.
Az AV-8B kiváltására nincs más opció az F-35B-n kívül, tehát az kvázi eldőlt. Az EF Typhoon LTE lebegtetése alaphelyzetben politikainak tűnhet inkább az F-35A ellenében.
Ha ragaszkodnak a VTOL-hoz. Amúgy jó lenne nekik a Rafale is.
Érdekesen sikerült ezt a gépet összerakni.Az első katari Eurofighter Typhoon végrehajtotta első tesztrepülését.
2021. november / Wharton / Egyesült Királyság
Ez ok, de ezt meg is kéne rendelni.
BAE Systems showcases new large area display for Eurofighter
BAE Systems has showcased for the first time the new large area display (LAD) cockpit it has developed for the Eurofighter Typhoon combat aircraft.www.janes.com
Igen, ez egyelőre csak egy opció, a katari gépek még a kilencvenes évekből visszamaradt műszerfallal készülnek.Ez ok, de ezt meg is kéne rendelni.
Amúgy az a legviccesebb, hogy egy ilyet kis túlzással 1 hét alatt összeraknak, hisz nem kell fejleszteni. Nem kell kitalálni képernyő gyártás/vezérlés stb technológiáját, az rendelkezésre áll.Ez ok, de ezt meg is kéne rendelni.
Hááááááááááááááááááát....Amúgy az a legviccesebb, hogy egy ilyet kis túlzással 1 hét alatt összeraknak, hisz nem kell fejleszteni. Nem kell kitalálni képernyő gyártás/vezérlés stb technológiáját, az rendelkezésre áll.
Az EF-ben eddig is volt kijelző és eddig is mindent kijelzett. A tartalék elektromechanikus az nem a kijelző helyett van/volt hanem annak tartalékaként, tehát az információk 100%-a eddig is megjeleníthető volt kijelzőn, csak volt aminek volt elekromechanikus változata is (pl műhorizont). Annyi történt, hogy kikerült a hagyományos műszer és a sok kis kijelző helyett 1-2 nagy kijelzőt építettek be.Hááááááááááááááááááát....
Tehát te a műszaki tartalom egy ismeretlen %-a alapján ítélkezel.
- Nem tudom, hogy a mai képernyők és az összes fedélzeti rendszer között milyen adatbusz rendszer van. Mert a gép múltja azért nem mai.
- Ezen felül a kabin nem csak a képernyőkből áll, mert kabinban levő tartalék műszerekkel is kell csinálni valamit. Ha maradnak.
- Ráadásul egy vadászgépen levő kijelző, az egészen más standard alapján készül, mint a monitorod előtted, ez nem a leveszed a polcról leveszed, akkor is, ha úgy néz ki.
Szóval ez nem kis túlzás, egy igen nagy túlzás volt.
Ma el kellett mennem egy szervizbe egy megjavított kávéfőző gépért. (Mondjuk ez is megér egy mondatot; amikor műszaki felső vezetőség irodájában azért romlik el, mert a legelemibb, kezelési utasításban előírt tisztítást sem végzik el a készülékben...)Hááááááááááááááááááát....
Tehát te a műszaki tartalom egy ismeretlen %-a alapján ítélkezel.
- Nem tudom, hogy a mai képernyők és az összes fedélzeti rendszer között milyen adatbusz rendszer van. Mert a gép múltja azért nem mai.
- Ezen felül a kabin nem csak a képernyőkből áll, mert kabinban levő tartalék műszerekkel is kell csinálni valamit. Ha maradnak.
- Ráadásul egy vadászgépen levő kijelző, az egészen más standard alapján készül, mint a monitorod előtted, ez nem a leveszed a polcról leveszed, akkor is, ha úgy néz ki.
Szóval ez nem kis túlzás, egy igen nagy túlzás volt.
Figyu, próbaképpen kérjél kocsira árajánlatot, hogy akkor szeretnél egyedi és új műszerfalat és lessed meg az árát.Az EF-ben eddig is volt kijelző és eddig is mindent kijelzett. A tartalék elektromechanikus az nem a kijelző helyett van/volt hanem annak tartalékaként, tehát az információk 100%-a eddig is megjeleníthető volt kijelzőn, csak volt aminek volt elekromechanikus változata is (pl műhorizont). Annyi történt, hogy kikerült a hagyományos műszer és a sok kis kijelző helyett 1-2 nagy kijelzőt építettek be.
Figyu, próbaképpen kérjél kocsira árajánlatot, hogy akkor szeretnél egyedi és új műszerfalat és lessed meg az árát.
És az egy szaros kocsi.
Ennek mi köze a pénzhez? Minden drága ami hadi.Figyu, próbaképpen kérjél kocsira árajánlatot, hogy akkor szeretnél egyedi és új műszerfalat és lessed meg az árát.
És az egy szaros kocsi.