KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

A KC-390-nek szerintem első körben a Dél-amerikai piacon van jó esélye export megrendelésekre, és bőven van számára export lehetőség a Közel-Keleten is..,
Dél-Amerikában megvennék, de nincs rá pénzük - és a Covidot elnézve egyhamar nem is fog változni a helyzet...
A Közel-keleti arabok meg már bevásároltak, így most civil Freighterekre hajtanak. Kivétel az embargós Irán, Szaud-Arábia pedig kisebb gépeket és hazai gyártást szeretne...
 
És mindenki biztos lehet abban, hogy azt a 6 gépet is befogják szerezni legkésőbb 2034 után....
Erre ne végy mérget, mert Brazíliát viselte meg legjobban a vírus, aminek még ma sem látni a végét, így Bolsonaro helye sem biztos. Utána 1 régi vagy új hatalom biztos nem szállítógépre fog költeni, sőt újabb gépeket is visszamondhat...
 
Erre ne végy mérget, mert Brazíliát viselte meg legjobban a vírus, aminek még ma sem látni a végét, így Bolsonaro helye sem biztos. Utána 1 régi vagy új hatalom biztos nem szállítógépre fog költeni, sőt újabb gépeket is visszamondhat...
Dehogyis arra a minimum 28 gépre a Brazil légierőnek szüksége lesz és az egy dolog hogy megviselte a Brazil gazdaságot a koronavírus de még mindig a világ (2019) 9. legnagyobb gazdaságával rendelkező országról beszélünk, amely hamar ki fogja heverni a koronavírus miatti gazdasági visszaesést....
 
  • Hűha
Reactions: formosa1
Dehogyis arra a minimum 28 gépre a Brazil légierőnek szüksége lesz és az egy dolog hogy megviselte a Brazil gazdaságot a koronavírus de még mindig a világ (2019) 9. legnagyobb gazdaságával rendelkező országról beszélünk, amely hamar ki fogja heverni a koronavírus miatti gazdasági visszaesést....
Ezt mondhattad volna a Covidnak is, ami magas ívben fütyült "a világ 9. legnagyobb gazdaságára". - A régi vagy új brazil hatalom nem azt fogja nézni , hogy "hányadik", hanem hogy minél tovább üldögélhessen az egyre üresebb zsírosbödön mellett. Magyarul /de portugálul is/: Ezerszer meg fogják gondolni, hogy mire költsenek...!!!
 
Ezt mondhattad volna a Covidnak is, ami magas ívben fütyült "a világ 9. legnagyobb gazdaságára". - A régi vagy új brazil hatalom nem azt fogja nézni , hogy "hányadik", hanem hogy minél tovább üldögélhessen az egyre üresebb zsírosbödön mellett. Magyarul /de portugálul is/: Ezerszer meg fogják gondolni, hogy mire költsenek...!!!
Azért csökkentették le átmenetileg a KC-390-k számát mert a covid miatt átmenetileg megvágott brazil légierő költségvetéséből a Gripen-E program meggyorsítása érdekében plusz forrásokat biztosítanak...
 
  • Hűha
Reactions: formosa1
A Portugál Légierő 2023-ban kapja meg az Embraertől beszerzett 5 KC-390-es közül az elsőt, és már dolgozik a 11-es légibázis (Beja légibázis) infrastruktúráján, amely az új szállítórepülőgépnek ad majd otthont...

website
 
  • Tetszik
Reactions: arcas and Wilson
Erre ne végy mérget, mert Brazíliát viselte meg legjobban a vírus, aminek még ma sem látni a végét, így Bolsonaro helye sem biztos. Utána 1 régi vagy új hatalom biztos nem szállítógépre fog költeni, sőt újabb gépeket is visszamondhat...

Bolsonaro már visszamondta a rendelés nem kicsi részét. Ha még ebből Brazillia visszamond akkor márha legyártanak kb 10et aztán annyi.
Olcsó lesz üzemeltetni.
 
  • Hűha
Reactions: formosa1
Bolsonaro már visszamondta a rendelés nem kicsi részét. Ha még ebből Brazillia visszamond akkor márha legyártanak kb 10et aztán annyi.
Olcsó lesz üzemeltetni.
Abban az esetben baromi "olcsó lesz üzemeltetni" egyedi gyártású - tehát csillagászati árú - alkatrészekkel! Persze 10-nél biztosan több lesz, köszönhetően Portugáliának és nekünk, ám az alkatrészellátás ettől még horrorisztikus marad... :( :( :(
 
"In February, the aircraft KC390 Millennium successfully completed the first launch of gravity loads and heavy loads by extraction, in tactical training performed by Força Aérea Brasileira. The activity had 540lb of cargo thrown into the drop zone using the CDS method combined with a computational system that automatically calculates the ideal launch point, focused on pilot’s performance. "

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Két KC-390 típusú repülőgépet adtak át a Brazil Légierőnek.

A keresztelő után a FAB 2853 és FAB 2857 jelzésű repülőgépek az előtérben parkoltak le.

website


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Azaz átadták a harmadik legyártott gépet, amivel a lezuhant prototípust pótolták. Ez lett volna az első gépe a légierőnek, de a gyártó ezen végezte el a tesztek jelentős részét. És a hetediket. Ha minden igaz, így most már 5 gépe van a Brazil Légierőnek.
 
Az mondjuk elég nagy előny, ha már üzletelnek az indiaiakkal. Mert akkor ismerik velük kapcsolatban a "dörgést"...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.