KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 814
98 627
113
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
4 910
9 029
113
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Mi meg még rendeljünk + 1-2 példányt.
 
W

Wilson

Guest
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Né már az csak 6 gép mínusz pedig már sokan temették a gépet......
És mindenki biztos lehet abban, hogy azt a 6 gépet is befogják szerezni legkésőbb 2034 után....
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 903
12 692
113
T

Törölt tag 1586

Guest
Nézd ezt mondtad az A400-ra is és mégis nyélbe ütöttek új export üzleteket az A400-l
Pontosan mennyit is...:D

Mind a két tipusnál a kimondott cél az volt hogy majd ezek váltják le a C-130-ast.
Ehhez képest a két típus együttes eladásai még csak meg sem közelítik a C-130 új rendeléseket.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
W

Wilson

Guest
Pontosan mennyit is...:D

Mind a két tipusnál a kimondott cél az volt hogy majd ezek váltják le a C-130-ast.
Ehhez képest a két típus együttes eladásai még csak meg sem közelítik a C-130 új rendeléseket.
Nana nem az volt a cél, hogy majd ezekkel fogják leváltani a C-130-t hanem az, hogy erre a piacra akarnak betörni ezzel a két géppel, és úgy gondolták, hogy tudnak majd ebből a piacból részesedést kihasítani amint az elöregedő C-130-ok leváltására/cseréjére sor kerül, de reálisan egyik gép gyártója sem gondolta azt, hogy majd ezzel a geptipussal letarolják a piacot, és ha a KC-390-t nézem minden feltétel meg van adva ahhoz, hogy további export megrendeléseket szerezzenek a KC-390-re.....
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
T

Törölt tag 1586

Guest
Nana nem az volt a cél, hogy majd ezekkel fogják leváltani a C-130-t
Dehogynem...:)
Olvass nyugodtan vissza. Mind a két gépet azzal promózzák hogy ezek a C-130 váltó típusai - vagy mégsem?
Azóta tudjuk hogy az Airbus elkezdett dolgozni az A400 nál kisebb típuson, a KC-390 megrendelései meg még mindig leginkább csökkennek és olyan afrikai országok mint Egyiptom és Algéria is inkább C-130 asokat vesznek....
 
W

Wilson

Guest
Dehogynem...:)
Olvass nyugodtan vissza. Mind a két gépet azzal promózzák hogy ez a C-130 váltó típusai - vagy mégsem?
Azóta tudjuk hogy az Airbus elkezdett dolgozni az A400 nál kisebb típuson, a KC-390 megrendelései meg még mindig leginkább csökkennek és olyan afrikai országok mint Egyiptom és Algéria is inkább C-130 asokat vesznek....
Persze sok mindent mondták ezzel kapcsolatban de reálisan egyik sem gondolta azt, hogy majd letarolják a C-130-as piacát, mivel ezen a szinten nem csak a gépek műszaki jellemzői és ár-érték aránya a fenntartási költsége,logisztikai támogatottsága stb számít hanem a nagybetűs politika is. Algéria és Egyiptom pont ezekre a politikai szempontokra nagyon jó példa. A KC-390-nek szerintem első körben a Dél-amerikai piacon van jó esélye export megrendelésekre, és bőven van számára export lehetőség a Közel-Keleten is..,
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
T

Törölt tag 1586

Guest
A KC-390-nek szerintem első körben a Dél-amerikai piacon van jó esélye export megrendelésekre, és bőven van számára export lehetőség a Közel-Keleten is..,
No majd meglátjuk...;)

Egyenlőre a következő nagy szállítógép rendelésnél is a C-130 nak áll a zászló.
Az Ausztrálok 30 új C-130J re kértek ajánlatot és a lehetséges jelöltek között itt is az A400 van még, nem a KC-390
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
T

Törölt tag 1586

Guest
Mondjuk az ausztrálok kis túlzással még(ha gyártanák) a C-47-t is megvennék az Amerikaiaktól.....:)
Ennyire azért nem hülyék...
Szárazföldi vonalon pl. a Rheinmetall az "udvari beszállító", az Olaszoktól vettek C-27J ket, helikoptereket meg az Airbustól (az más tészta hogy ezt eléggé meg is bánták...), ja meg MRTT tankereket szinten az Airbustol
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1 and Wilson
W

Wilson

Guest
Ennyire azért nem hülyék...
Szárazföldi vonalon pl. a Rheinmetall az "udvari beszállító", az Olaszoktól vettek C-27J ket, helikoptereket meg az Airbustól (az más tészta hogy ezt eléggé meg is bánták...), ja meg MRTT tankereket szinten az Airbustol
Amióta az AUKUS-t összehozta az USA szerintem nem kérdés, hogy a fegyvervásárlásoknál (ha van amerikai alternatíva) melyik ország haditechnikáját fogja előnyben részesíteni a mindenkori ausztrál kormány....
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 518
4 073
113
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

A visszavágás nyilván sajnálatos, de mondjuk az legalább jó az alacsony gyártási ütemben, hogy még vagy 10 évig simán jöhet megrendelés, mert menni fog a gyártósor. Ha azt egyszer bezárják, az újranyitás már szinte esélytelen. (lásd pl. C-17, F-22, stb...)