KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Mi meg még rendeljünk + 1-2 példányt.
 
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Né már az csak 6 gép mínusz pedig már sokan temették a gépet......
És mindenki biztos lehet abban, hogy azt a 6 gépet is befogják szerezni legkésőbb 2034 után....
 
Nézd ezt mondtad az A400-ra is és mégis nyélbe ütöttek új export üzleteket az A400-l
Pontosan mennyit is...:D

Mind a két tipusnál a kimondott cél az volt hogy majd ezek váltják le a C-130-ast.
Ehhez képest a két típus együttes eladásai még csak meg sem közelítik a C-130 új rendeléseket.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Pontosan mennyit is...:D

Mind a két tipusnál a kimondott cél az volt hogy majd ezek váltják le a C-130-ast.
Ehhez képest a két típus együttes eladásai még csak meg sem közelítik a C-130 új rendeléseket.
Nana nem az volt a cél, hogy majd ezekkel fogják leváltani a C-130-t hanem az, hogy erre a piacra akarnak betörni ezzel a két géppel, és úgy gondolták, hogy tudnak majd ebből a piacból részesedést kihasítani amint az elöregedő C-130-ok leváltására/cseréjére sor kerül, de reálisan egyik gép gyártója sem gondolta azt, hogy majd ezzel a geptipussal letarolják a piacot, és ha a KC-390-t nézem minden feltétel meg van adva ahhoz, hogy további export megrendeléseket szerezzenek a KC-390-re.....
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
Nana nem az volt a cél, hogy majd ezekkel fogják leváltani a C-130-t
Dehogynem...:)
Olvass nyugodtan vissza. Mind a két gépet azzal promózzák hogy ezek a C-130 váltó típusai - vagy mégsem?
Azóta tudjuk hogy az Airbus elkezdett dolgozni az A400 nál kisebb típuson, a KC-390 megrendelései meg még mindig leginkább csökkennek és olyan afrikai országok mint Egyiptom és Algéria is inkább C-130 asokat vesznek....
 
Dehogynem...:)
Olvass nyugodtan vissza. Mind a két gépet azzal promózzák hogy ez a C-130 váltó típusai - vagy mégsem?
Azóta tudjuk hogy az Airbus elkezdett dolgozni az A400 nál kisebb típuson, a KC-390 megrendelései meg még mindig leginkább csökkennek és olyan afrikai országok mint Egyiptom és Algéria is inkább C-130 asokat vesznek....
Persze sok mindent mondták ezzel kapcsolatban de reálisan egyik sem gondolta azt, hogy majd letarolják a C-130-as piacát, mivel ezen a szinten nem csak a gépek műszaki jellemzői és ár-érték aránya a fenntartási költsége,logisztikai támogatottsága stb számít hanem a nagybetűs politika is. Algéria és Egyiptom pont ezekre a politikai szempontokra nagyon jó példa. A KC-390-nek szerintem első körben a Dél-amerikai piacon van jó esélye export megrendelésekre, és bőven van számára export lehetőség a Közel-Keleten is..,
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
A KC-390-nek szerintem első körben a Dél-amerikai piacon van jó esélye export megrendelésekre, és bőven van számára export lehetőség a Közel-Keleten is..,
No majd meglátjuk...;)

Egyenlőre a következő nagy szállítógép rendelésnél is a C-130 nak áll a zászló.
Az Ausztrálok 30 új C-130J re kértek ajánlatot és a lehetséges jelöltek között itt is az A400 van még, nem a KC-390
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Mondjuk az ausztrálok kis túlzással még(ha gyártanák) a C-47-t is megvennék az Amerikaiaktól.....:)
Ennyire azért nem hülyék...
Szárazföldi vonalon pl. a Rheinmetall az "udvari beszállító", az Olaszoktól vettek C-27J ket, helikoptereket meg az Airbustól (az más tészta hogy ezt eléggé meg is bánták...), ja meg MRTT tankereket szinten az Airbustol
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1 and Wilson
Ennyire azért nem hülyék...
Szárazföldi vonalon pl. a Rheinmetall az "udvari beszállító", az Olaszoktól vettek C-27J ket, helikoptereket meg az Airbustól (az más tészta hogy ezt eléggé meg is bánták...), ja meg MRTT tankereket szinten az Airbustol
Amióta az AUKUS-t összehozta az USA szerintem nem kérdés, hogy a fegyvervásárlásoknál (ha van amerikai alternatíva) melyik ország haditechnikáját fogja előnyben részesíteni a mindenkori ausztrál kormány....
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

A visszavágás nyilván sajnálatos, de mondjuk az legalább jó az alacsony gyártási ütemben, hogy még vagy 10 évig simán jöhet megrendelés, mert menni fog a gyártósor. Ha azt egyszer bezárják, az újranyitás már szinte esélytelen. (lásd pl. C-17, F-22, stb...)