KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 355
96 784
113
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

 

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
4 811
8 753
113
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

Mi meg még rendeljünk + 1-2 példányt.
 
W

Wilson

Guest
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

Né már az csak 6 gép mínusz pedig már sokan temették a gépet......
És mindenki biztos lehet abban, hogy azt a 6 gépet is befogják szerezni legkésőbb 2034 után....
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 740
12 289
113
T

Törölt tag 1586

Guest
Nézd ezt mondtad az A400-ra is és mégis nyélbe ütöttek új export üzleteket az A400-l
Pontosan mennyit is...:D

Mind a két tipusnál a kimondott cél az volt hogy majd ezek váltják le a C-130-ast.
Ehhez képest a két típus együttes eladásai még csak meg sem közelítik a C-130 új rendeléseket.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
W

Wilson

Guest
Pontosan mennyit is...:D

Mind a két tipusnál a kimondott cél az volt hogy majd ezek váltják le a C-130-ast.
Ehhez képest a két típus együttes eladásai még csak meg sem közelítik a C-130 új rendeléseket.
Nana nem az volt a cél, hogy majd ezekkel fogják leváltani a C-130-t hanem az, hogy erre a piacra akarnak betörni ezzel a két géppel, és úgy gondolták, hogy tudnak majd ebből a piacból részesedést kihasítani amint az elöregedő C-130-ok leváltására/cseréjére sor kerül, de reálisan egyik gép gyártója sem gondolta azt, hogy majd ezzel a geptipussal letarolják a piacot, és ha a KC-390-t nézem minden feltétel meg van adva ahhoz, hogy további export megrendeléseket szerezzenek a KC-390-re.....
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
T

Törölt tag 1586

Guest
Nana nem az volt a cél, hogy majd ezekkel fogják leváltani a C-130-t
Dehogynem...:)
Olvass nyugodtan vissza. Mind a két gépet azzal promózzák hogy ezek a C-130 váltó típusai - vagy mégsem?
Azóta tudjuk hogy az Airbus elkezdett dolgozni az A400 nál kisebb típuson, a KC-390 megrendelései meg még mindig leginkább csökkennek és olyan afrikai országok mint Egyiptom és Algéria is inkább C-130 asokat vesznek....
 
W

Wilson

Guest
Dehogynem...:)
Olvass nyugodtan vissza. Mind a két gépet azzal promózzák hogy ez a C-130 váltó típusai - vagy mégsem?
Azóta tudjuk hogy az Airbus elkezdett dolgozni az A400 nál kisebb típuson, a KC-390 megrendelései meg még mindig leginkább csökkennek és olyan afrikai országok mint Egyiptom és Algéria is inkább C-130 asokat vesznek....
Persze sok mindent mondták ezzel kapcsolatban de reálisan egyik sem gondolta azt, hogy majd letarolják a C-130-as piacát, mivel ezen a szinten nem csak a gépek műszaki jellemzői és ár-érték aránya a fenntartási költsége,logisztikai támogatottsága stb számít hanem a nagybetűs politika is. Algéria és Egyiptom pont ezekre a politikai szempontokra nagyon jó példa. A KC-390-nek szerintem első körben a Dél-amerikai piacon van jó esélye export megrendelésekre, és bőven van számára export lehetőség a Közel-Keleten is..,
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
T

Törölt tag 1586

Guest
A KC-390-nek szerintem első körben a Dél-amerikai piacon van jó esélye export megrendelésekre, és bőven van számára export lehetőség a Közel-Keleten is..,
No majd meglátjuk...;)

Egyenlőre a következő nagy szállítógép rendelésnél is a C-130 nak áll a zászló.
Az Ausztrálok 30 új C-130J re kértek ajánlatot és a lehetséges jelöltek között itt is az A400 van még, nem a KC-390
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
T

Törölt tag 1586

Guest
Mondjuk az ausztrálok kis túlzással még(ha gyártanák) a C-47-t is megvennék az Amerikaiaktól.....:)
Ennyire azért nem hülyék...
Szárazföldi vonalon pl. a Rheinmetall az "udvari beszállító", az Olaszoktól vettek C-27J ket, helikoptereket meg az Airbustól (az más tészta hogy ezt eléggé meg is bánták...), ja meg MRTT tankereket szinten az Airbustol
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1 and Wilson
W

Wilson

Guest
Ennyire azért nem hülyék...
Szárazföldi vonalon pl. a Rheinmetall az "udvari beszállító", az Olaszoktól vettek C-27J ket, helikoptereket meg az Airbustól (az más tészta hogy ezt eléggé meg is bánták...), ja meg MRTT tankereket szinten az Airbustol
Amióta az AUKUS-t összehozta az USA szerintem nem kérdés, hogy a fegyvervásárlásoknál (ha van amerikai alternatíva) melyik ország haditechnikáját fogja előnyben részesíteni a mindenkori ausztrál kormány....
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 495
3 946
113
Megszületett a brazil légierő és az Embraer közti deal.

Így a FAB által beszerezendő repülőgépek teljes számát 28-ról 22-re csökkentik, a szállítások 2034-ig várhatók. Az új gyártási ütem összhangban van a FAB költségvetési feltételeivel, ugyanakkor lehetővé teszi az Embraer számára, hogy jobban tervezzen hosszú távon szállítók.

A visszavágás nyilván sajnálatos, de mondjuk az legalább jó az alacsony gyártási ütemben, hogy még vagy 10 évig simán jöhet megrendelés, mert menni fog a gyártósor. Ha azt egyszer bezárják, az újranyitás már szinte esélytelen. (lásd pl. C-17, F-22, stb...)