Ivan Rogov UDK / Project 23900 helikopter-hordozó dokkhajó osztály (Oroszország)

@Capslock27

2014 és 2017 között a "Zaliv" kercsi hajógyár több mint 2,5 milliárd rubelt kapott a termelési kapacitások helyreállítására, a szociális szférára és az infrastruktúra fejlesztésére.

A modernizáció foltytódik , hiszen még van mit lecserélni...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
.
.
Boki, kösz a videot, érdekes volt! Sajnos a film is csak arról győzött meg, amit a Google Mapsról sejtettem, hogy ez egy borzasztó elavult üzem. Évtizedes öreg masinákon heggesztenek (elég csúnya varratokkal), kalapálnak, hajlitanak mindenféle vasakat. A filmen látott készülő elemek jellemzően csúnya, alacsony minőségű munkát sejtetnek sajnos.

Remélem, a 2014-17 között beléjük pumpált soknak hangzó pénz nem korrupt vezetőknél landolt, de a filmen semmi nyoma nincs a pénznek. Egz ilyen gyárlátogató videon számitógépeket, modern gépeket szokás mutogatni, ha csak egy is van, akkor azt minden irányból, de itt nem volt semmi kicsit is modernebb.

Megértem, hogy nagy lemaradást kell ledolgozniuk, nem is leszólni akarom őket, az egész témát csak azért hoztam fel, hogy Oroszország utóbbi 30 évének legnagyobb, legkomplexebb hajóit, egy eddig nem létező új hajóosztályt miért erre az erősen alkalmatlannak tűnő társaságra bizták, miért nem olyanokra, amik esetleg már bizonyitottak más hajókkal, és gépekkel, infrastruktúrában felszereltebbek?
(ezek meg ott Kercsben kapjanak kisebb fajsúlyú feladatokat, és fejlesszék fel önmagukat előbb minden téren)
.
Küzdhetnek a túl nagy feladattal, de a végeredmény fogja meginni a levét minőségben, ill jöhet egy Gorshkov átépitésre emlékeztető csúszáslavina is.
.
Érdekes, és szintén a felújitások hiányát jelzi, hogy még belül a gépek is jellemzően az ukrán kék-sárga szinekre vannak festve, nemcsak kint az összes nagy daru.
 
.
.
Boki, kösz a videot, érdekes volt! Sajnos a film is csak arról győzött meg, amit a Google Mapsról sejtettem, hogy ez egy borzasztó elavult üzem. Évtizedes öreg masinákon heggesztenek (elég csúnya varratokkal), kalapálnak, hajlitanak mindenféle vasakat. A filmen látott készülő elemek jellemzően csúnya, alacsony minőségű munkát sejtetnek sajnos.

Remélem, a 2014-17 között beléjük pumpált soknak hangzó pénz nem korrupt vezetőknél landolt, de a filmen semmi nyoma nincs a pénznek. Egz ilyen gyárlátogató videon számitógépeket, modern gépeket szokás mutogatni, ha csak egy is van, akkor azt minden irányból, de itt nem volt semmi kicsit is modernebb.

Megértem, hogy nagy lemaradást kell ledolgozniuk, nem is leszólni akarom őket, az egész témát csak azért hoztam fel, hogy Oroszország utóbbi 30 évének legnagyobb, legkomplexebb hajóit, egy eddig nem létező új hajóosztályt miért erre az erősen alkalmatlannak tűnő társaságra bizták, miért nem olyanokra, amik esetleg már bizonyitottak más hajókkal, és gépekkel, infrastruktúrában felszereltebbek?
(ezek meg ott Kercsben kapjanak kisebb fajsúlyú feladatokat, és fejlesszék fel önmagukat előbb minden téren)
.
Küzdhetnek a túl nagy feladattal, de a végeredmény fogja meginni a levét minőségben, ill jöhet egy Gorshkov átépitésre emlékeztető csúszáslavina is.
.
Érdekes, és szintén a felújitások hiányát jelzi, hogy még belül a gépek is jellemzően az ukrán kék-sárga szinekre vannak festve, nemcsak kint az összes nagy daru.
Oo minden hajógyára nyakig van rendelésekkel. Ráadásul sokkal szivesebben gyártanának a sokkal jobban fizető civil piacra.
Azt nem értettem, mit mutogatnak a közönséges 16os csavarokon.
Amit mutogattak, az könnyűfém hegesztő üzem volt. Mondták, de nem mutatták, hogy teljesen fel vannak szerelve titán hegesztésére.
 
Remélem, a 2014-17 között beléjük pumpált soknak hangzó pénz nem korrupt vezetőknél landolt, de a filmen semmi nyoma nincs a pénznek.

Két üzemcsarnok épülete volt modernizálva és a a vágó-hegesztő mühely. Nyilván egy ilyen hatalmas areálban a már nem szükséges kapacitásokat fölösleges modernizálni. A videóban is mondja mi volt a modernizáció, de az már az új magántulajdonos alatt történt. Most már csak a nyereségből lehet modernizálni a fontosabb részlegeket.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostrider
A Mitrofan Moszkalenko és az Ivan Rogov gerincfektetése még 2020 nyarán történt a kercsi Zaliv hajógyárban, a terv szerint 2028-29 folyamán állhatnak majd a Csendes-óceáni és Fekete-tengeri Flotta szolgálatába
8-9 év???

Kínában két évig tart a negyvenezer tonnás LHD (Type 75) építése a gerincfektetéstől az átvételig. Jelenleg évente egyet kezdenek. Az oroszoknak gyártott Mistraloknál ez három év volt. Ez alapján az orosz "hajógyártást" egyszerűen nem kellene erőltetni!
 
A Mitrofan Moszkalenko és az Ivan Rogov gerincfektetése még 2020 nyarán történt a kercsi Zaliv hajógyárban, a terv szerint 2028-29 folyamán állhatnak majd a Csendes-óceáni és Fekete-tengeri Flotta szolgálatába
ez nagyon durva, a franciáknak, kínaiaknak, dél-koreaiaknak japénoknak ez 3 év
ausztráloknak 6 volt a Canberra, de közben átvitték a testet Spanyolországból Ausztráliába
az USA az első America osztállyal öt évet elbíbelődött, de a többi nekik is három év
És ezek befejezett hajók az orosz meg szerintem még 2030-bn is ott fog hegesztődni...
 
  • Tetszik
Reactions: endre and borisz
Bemutatták az Armiyán az épülő két UDK projekt 23900 makettjét.Így fog kinézni az " Ivan Rogov” és „Mitrofan Moskalenko
EjWN1rDTZ9k.jpg

M2r81i4ETi8.jpg
 
Ezek hanyadik makettek?
Ilyet ukránok is tudnak.
Nekik meg korvett osztályú törökökkel együtt épített hajókból van egyenlőre csak makett gyűjteményük.
Látni, hogy nem értesz a témához. Az épülő UDK- k makettje először látható. Így fognak kinézni a hajók. Egyébként kiállításokon hajó-makettokat szoktak bemutatni, mert tengert és hajőz elég nehéz lenne a kiállításra vinni. :)
 
Látni, hogy nem értesz a témához. Az épülő UDK- k makettje először látható. Így fognak kinézni a hajók. Egyébként kiállításokon hajó-makettokat szoktak bemutatni, mert tengert és hajőz elég nehéz lenne a kiállításra vinni. :)

Akkor ha jól gondolom, ezek a hajók lesznek a kiestt Mistralok helyett ?
 
Az első két orosz helikopter-hordozó, az "Ivan Rogov" és a "Mitrofan Moskalenko" építése a szerződéses feltételeknek megfelelően, a jóváhagyott ütemterv szerint halad, mondta Renat Mistakhov, az Ak Bars hajóépítő vállalat vezérigazgatója..

Az Ivan Rogov és a Mitrofan Moskalenko projekt 23900 LHD gerincfektetésére 2020. július 20-án került sor a kercsi Zaliv hajógyárban (az Ak Bars része). A korábban bejelentett tervek szerint az elsőt "Ivan Rogov" 2028-ban kell átadni a megrendelőnek.

"A hajók építése a jóváhagyott ütemterv szerint, a szerződéses feltételeknek megfelelően zajlik" - mondta Mistakhov.

Egy június 7-i műholdfelvételen látható az Ivan Rogov:

7nD96C7v1jI.jpg
 
Az első két orosz helikopter-hordozó, az "Ivan Rogov" és a "Mitrofan Moskalenko" építése a szerződéses feltételeknek megfelelően, a jóváhagyott ütemterv szerint halad, mondta Renat Mistakhov, az Ak Bars hajóépítő vállalat vezérigazgatója..

Az Ivan Rogov és a Mitrofan Moskalenko projekt 23900 LHD gerincfektetésére 2020. július 20-án került sor a kercsi Zaliv hajógyárban (az Ak Bars része). A korábban bejelentett tervek szerint az elsőt "Ivan Rogov" 2028-ban kell átadni a megrendelőnek.

"A hajók építése a jóváhagyott ütemterv szerint, a szerződéses feltételeknek megfelelően zajlik" - mondta Mistakhov.

Egy június 7-i műholdfelvételen látható az Ivan Rogov:

7nD96C7v1jI.jpg
Az baráti... még a jóváhagyott 'ütemterv' szerint is 8 év alatt készülne el?? LoL