Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Dühítő
Reactions: fishbed
Biztos már kilógott a maci feje azért sietett :) vagy szűlt a felesége :) jaaaa várj :DDDD tudom, ahogy itt már mondták páran, biztosan csak rossz napja volt és azért sietett haza hogy kapjon egy ölelést :3

Amúgy tegnap este kicsit autókáztam drága fővárosunkban és közben megfogalmazódott bennem a kérdés, minek vannak buszsávjaink, hiszen tegnap is 1 buszra jutott vagy 5-6 autó például a Váci út 13. kerületi szakaszán.
Szüntessük meg az egészet a francba, így semmi értelme...kb. tényleg az van hülyének nézve aki betartja a KRESZ-t...

Ha nincs elég rendőr, az egész várost be kellene kamerázni és mehetnének az automatizált büntetések az ilyenek miatt, hamar leszoknának az emberek a faszkodásokról ha a pénztárcájuk bánná, pl.: kereszteződésben maradás...

A kedvencem az volt amikor buszsávban lámpáig ment az egyik törpepöcsű nyomorék és zöldre váltásnál beelőzte a szabályosan közlekedők sorát...

Egy elektromos rolleres meg átment a piroson mögöttem és majdnem neki ment az álló autóm seggének...fel se fogta amikor mi történik körülötte és ezt a Nyugatinál...és ha kilapítasz egy ilyen Darwin-díjast Téged fognak meghurcolni.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Amúgy tegnap este kicsit autókáztam drága fővárosunkban és közben megfogalmazódott bennem a kérdés, minek vannak buszsávjaink, hiszen tegnap is 1 buszra jutott vagy 5-6 autó például a Váci út 13. kerületi szakaszán.
Szüntessük meg az egészet a francba, így semmi értelme...kb. tényleg az van hülyének nézve aki betartja a KRESZ-t...

Ha nincs elég rendőr, az egész várost be kellene kamerázni és mehetnének az automatizált büntetések az ilyenek miatt, hamar leszoknának az emberek a faszkodásokról ha a pénztárcájuk bánná, pl.: kereszteződésben maradás...

A kedvencem az volt amikor buszsávban lámpáig ment az egyik törpepöcsű nyomorék és zöldre váltásnál beelőzte a szabályosan közlekedők sorát...

Egy elektromos rolleres meg átment a piroson mögöttem és majdnem neki ment az álló autóm seggének...fel se fogta amikor mi történik körülötte és ezt a Nyugatinál...és ha kilapítasz egy ilyen Darwin-díjast Téged fognak meghurcolni.

Nekem az volt a meglepő, hogy tegnap be kellett mennem valamiért a belvárosba, BKV-val terveztem menni, de a gugli szerint fele annyi idő volt az út autóval, és tényleg majdnem percre annyi volt, amennyit írt. BKV-val kétszer annyi lett volna, kb. csúcsidőben, du. 4-kor. Mivel az idő nem volt mindegy, így kocsival mentem. A parkolást megúsztam 150 Ft-ból, pár perces ügy volt.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and enzo
A musk most bosszút áll mer megvette a twittert, kipucóta a demokrata cenzorokat onnan oszt arra buzdít mindenkit, hogy szavazzon a republikánusokra.
oxcedy57gqy91.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
.
...(kocsinak annyi,gyári hibás hajtókar szétverte a motort.Tréleren fogom hazavinni,de az meg még otthon van javitás alatt.....Nabravo.Szóval baromira ráérek)
:(
Nem egy elemből akarok extrapolálni a végtelenbe; bármilyen márka bármelyik motorjával elfordulhat.
Milyen autóval történt, ha szabad kérdeznem?
 
.

:(
Nem egy elemből akarok extrapolálni a végtelenbe; bármilyen márka bármelyik motorjával elfordulhat.
Milyen autóval történt, ha szabad kérdeznem?
DAF.Konkrétan nálam elösször történt ilyen,de különben minden évben előfordul valakivel az ismeretségi körömben.Iveco Cursor E4/5 motorok voltak róla hiresek.300-350000km körül többségük szétverte magát.(konkrétan az akkoriban általam hajtott Iveco is-csak pont szabin voltam,és más vitte,amikor szétverte magát).Iveco spec szó nélkül garanciában adta az új motort hajtókartörésnél,akkoriban,garanciaidőn túl is (kamionok 300ezer km-ig szoktak garanciálisak lenni)
 
DAF.Konkrétan nálam elösször történt ilyen,de különben minden évben előfordul valakivel az ismeretségi körömben.Iveco Cursor E4/5 motorok voltak róla hiresek.300-350000km körül többségük szétverte magát.(konkrétan az akkoriban általam hajtott Iveco is-csak pont szabin voltam,és más vitte,amikor szétverte magát).Iveco spec szó nélkül garanciában adta az új motort hajtókartörésnél,akkoriban,garanciaidőn túl is (kamionok 300ezer km-ig szoktak garanciálisak lenni)
Egy volt munkatársam annakidején belevágott a külföldi fuvarozásba is, egy gépes vállalkozóként. Ilyen használt Ivecoval. Pont akkoriban...
Még full kezdő volt, persze hogy nála kotlott meg a motor.
 
Áztákurva... :(
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Szvsz. aki autópályán (autóúton) pályát téveszt és tartósa rajta közlekedik szemben a forgalommal annak örökre elvenném a lehetőségét az autóvezetésnek, mert abszolút alkalmatlan rá.
 
Szvsz. aki autópályán (autóúton) pályát téveszt és tartósa rajta közlekedik szemben a forgalommal annak örökre elvenném a lehetőségét az autóvezetésnek, mert abszolút alkalmatlan rá.

Anno Tatán volt szerencsém egy balfaszhoz aki a lehajtón próbált felhajtani és ezzel negyed órára megakasztotta a forgalmat, az se zavarta, hogy ~120 fokos kanyart kellene bevennie hozzá.
Szerencsére a szembeforgalom miatt nem tudta végrehajtani a manővert és a ~30. onnan kijövő autó után leesett neki a tantusz...
 
Áztákurva... :(
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

De ez már a sokadik basszus már....jézus faszom. Ennek is örökre el kell venni a jogosítványát, meg azoknak is akik tolatnak meg megfordulnak az autópályán...
 
Áztákurva... :(
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
És túlélik bakker, mind a ketten, hihetetlen.
De az is hihetetlen hogy a hibázó fasz öntudatosan tempósan hajt szemben a ködben a forgalommal és nem húzódott a leállósávba. Soha többé ne vezessen.
(nekem egyszer az M7-re felhajtás közben szembe jött egy autó éjszaka, teljesen befostam hogy én basztam el, alig mertem tovább menni, ennek meg nem remegett a lába a gázon)
 
Áztákurva... :(
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A polgári repülésben az események kivizsgálásánál nem azt tartják szem előtt, hogy megtalálják a felelősöket, hanem rendszerszintű hibákat keresnek, hogy mi vezethetett a balesethez/katasztrófához. Képzésbeli hiányosság, fáradtság, műszaki hiba, kommunikációs gond, hiányos jogszabályi háttér, stb? Ha ezeket mind feltárták, utána tesznek javaslatokat a hibák kijavítására, mert nem az a cél, hogy valakire ráhúzzák a vizes lepedőt. Hanem az, hogy az eset ne ismétlődjön meg.
Kétségtelen tény, hogy a végtelenségig nem lehet hülye-biztosra építeni mindent és ezekben az esetekben az adott autósé a végső felelősség!
Nézzétek meg a csomópontokat a nemrég elkészült M4-es utolsó Abony-Törökszentmiklós szakaszán! Azért ezt, mert it már több ilyen eset is volt. Biztos, hogy elég biztonságosra és egyértelműre sikerültek? Tutira jól vannak kitáblázva? Lehetne ezen még valamit jobbítani, hogy esetleg ne csak a jogszabályoknak, de a J.P.É-nek (Józan Paraszti Ész) is megfeleljen a kialakítás.

Google-mapsen nézzetek rá a Zagyva pihenőre, vagy épp az M4-4-46 csomópontra Törökszentmiklósnál, az egyszerűséget tuti beáldozták valami más oltárán.
 
A polgári repülésben az események kivizsgálásánál nem azt tartják szem előtt, hogy megtalálják a felelősöket, hanem rendszerszintű hibákat keresnek, hogy mi vezethetett a balesethez/katasztrófához. Képzésbeli hiányosság, fáradtság, műszaki hiba, kommunikációs gond, hiányos jogszabályi háttér, stb? Ha ezeket mind feltárták, utána tesznek javaslatokat a hibák kijavítására, mert nem az a cél, hogy valakire ráhúzzák a vizes lepedőt. Hanem az, hogy az eset ne ismétlődjön meg.
Kétségtelen tény, hogy a végtelenségig nem lehet hülye-biztosra építeni mindent és ezekben az esetekben az adott autósé a végső felelősség!
Nézzétek meg a csomópontokat a nemrég elkészült M4-es utolsó Abony-Törökszentmiklós szakaszán! Azért ezt, mert it már több ilyen eset is volt. Biztos, hogy elég biztonságosra és egyértelműre sikerültek? Tutira jól vannak kitáblázva? Lehetne ezen még valamit jobbítani, hogy esetleg ne csak a jogszabályoknak, de a J.P.É-nek (Józan Paraszti Ész) is megfeleljen a kialakítás.

Google-mapsen nézzetek rá a Zagyva pihenőre, vagy épp az M4-4-46 csomópontra Törökszentmiklósnál, az egyszerűséget tuti beáldozták valami más oltárán.

k-p.png


Amit írsz az valószínűleg itt is megállná a helyét, az "idegeneknek" az elsőbbségadás tábla felfestett alakja, olyan mit egy irányt mutatónyíl, a behajtani tilos meg túl bent van, azokat ide kellett volna a körforgalomhoz helyezni, bár egy körforgalomba bekötni a lehajtót és a felhajtót kényelmes, de megvannak a veszélyei.

A sofőr többszörösen hibázott arra "nehéz mentséget találni".
 
  • Hűha
Reactions: Veér Ispán