vagy szűlt a felesége
jaaaa várj
DDD tudom, ahogy itt már mondták páran, biztosan csak rossz napja volt és azért sietett haza hogy kapjon egy ölelést :3Biden: "a General Motors elkötelezett amellett, hogy 3035-re teljesen elektromos meghajtásúvá váljon"
Amúgy tegnap este kicsit autókáztam drága fővárosunkban és közben megfogalmazódott bennem a kérdés, minek vannak buszsávjaink, hiszen tegnap is 1 buszra jutott vagy 5-6 autó például a Váci út 13. kerületi szakaszán.
Szüntessük meg az egészet a francba, így semmi értelme...kb. tényleg az van hülyének nézve aki betartja a KRESZ-t...
Ha nincs elég rendőr, az egész várost be kellene kamerázni és mehetnének az automatizált büntetések az ilyenek miatt, hamar leszoknának az emberek a faszkodásokról ha a pénztárcájuk bánná, pl.: kereszteződésben maradás...
A kedvencem az volt amikor buszsávban lámpáig ment az egyik törpepöcsű nyomorék és zöldre váltásnál beelőzte a szabályosan közlekedők sorát...
Egy elektromos rolleres meg átment a piroson mögöttem és majdnem neki ment az álló autóm seggének...fel se fogta amikor mi történik körülötte és ezt a Nyugatinál...és ha kilapítasz egy ilyen Darwin-díjast Téged fognak meghurcolni.
A musk most bosszút áll mer megvette a twittert, kipucóta a demokrata cenzorokat onnan oszt arra buzdít mindenkit, hogy szavazzon a republikánusokra.Most megemlékezett a Tesláról is vajon?
(tudom, régi ügy, de Musk azóta is füstölög miatta)
A musk most bosszút áll mer megvette a twittert, kipucóta a demokrata cenzorokat onnan oszt arra buzdít mindenkit, hogy szavazzon a republikánusokra.
...(kocsinak annyi,gyári hibás hajtókar szétverte a motort.Tréleren fogom hazavinni,de az meg még otthon van javitás alatt.....Nabravo.Szóval baromira ráérek)

DAF.Konkrétan nálam elösször történt ilyen,de különben minden évben előfordul valakivel az ismeretségi körömben.Iveco Cursor E4/5 motorok voltak róla hiresek.300-350000km körül többségük szétverte magát.(konkrétan az akkoriban általam hajtott Iveco is-csak pont szabin voltam,és más vitte,amikor szétverte magát).Iveco spec szó nélkül garanciában adta az új motort hajtókartörésnél,akkoriban,garanciaidőn túl is (kamionok 300ezer km-ig szoktak garanciálisak lenni).
Nem egy elemből akarok extrapolálni a végtelenbe; bármilyen márka bármelyik motorjával elfordulhat.
Milyen autóval történt, ha szabad kérdeznem?
Egy volt munkatársam annakidején belevágott a külföldi fuvarozásba is, egy gépes vállalkozóként. Ilyen használt Ivecoval. Pont akkoriban...DAF.Konkrétan nálam elösször történt ilyen,de különben minden évben előfordul valakivel az ismeretségi körömben.Iveco Cursor E4/5 motorok voltak róla hiresek.300-350000km körül többségük szétverte magát.(konkrétan az akkoriban általam hajtott Iveco is-csak pont szabin voltam,és más vitte,amikor szétverte magát).Iveco spec szó nélkül garanciában adta az új motort hajtókartörésnél,akkoriban,garanciaidőn túl is (kamionok 300ezer km-ig szoktak garanciálisak lenni)


speedzone.hu
Mi a kurva anyát kereset a bal oldalon?Áztákurva...
Szvsz. aki autópályán (autóúton) pályát téveszt és tartósa rajta közlekedik szemben a forgalommal annak örökre elvenném a lehetőségét az autóvezetésnek, mert abszolút alkalmatlan rá.Áztákurva...
Szvsz. aki autópályán (autóúton) pályát téveszt és tartósa rajta közlekedik szemben a forgalommal annak örökre elvenném a lehetőségét az autóvezetésnek, mert abszolút alkalmatlan rá.
Áztákurva...
És túlélik bakker, mind a ketten, hihetetlen.Áztákurva...
A polgári repülésben az események kivizsgálásánál nem azt tartják szem előtt, hogy megtalálják a felelősöket, hanem rendszerszintű hibákat keresnek, hogy mi vezethetett a balesethez/katasztrófához. Képzésbeli hiányosság, fáradtság, műszaki hiba, kommunikációs gond, hiányos jogszabályi háttér, stb? Ha ezeket mind feltárták, utána tesznek javaslatokat a hibák kijavítására, mert nem az a cél, hogy valakire ráhúzzák a vizes lepedőt. Hanem az, hogy az eset ne ismétlődjön meg.Áztákurva...
A polgári repülésben az események kivizsgálásánál nem azt tartják szem előtt, hogy megtalálják a felelősöket, hanem rendszerszintű hibákat keresnek, hogy mi vezethetett a balesethez/katasztrófához. Képzésbeli hiányosság, fáradtság, műszaki hiba, kommunikációs gond, hiányos jogszabályi háttér, stb? Ha ezeket mind feltárták, utána tesznek javaslatokat a hibák kijavítására, mert nem az a cél, hogy valakire ráhúzzák a vizes lepedőt. Hanem az, hogy az eset ne ismétlődjön meg.
Kétségtelen tény, hogy a végtelenségig nem lehet hülye-biztosra építeni mindent és ezekben az esetekben az adott autósé a végső felelősség!
Nézzétek meg a csomópontokat a nemrég elkészült M4-es utolsó Abony-Törökszentmiklós szakaszán! Azért ezt, mert it már több ilyen eset is volt. Biztos, hogy elég biztonságosra és egyértelműre sikerültek? Tutira jól vannak kitáblázva? Lehetne ezen még valamit jobbítani, hogy esetleg ne csak a jogszabályoknak, de a J.P.É-nek (Józan Paraszti Ész) is megfeleljen a kialakítás.
Google-mapsen nézzetek rá a Zagyva pihenőre, vagy épp az M4-4-46 csomópontra Törökszentmiklósnál, az egyszerűséget tuti beáldozták valami más oltárán.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..