Puma IFV / SPz (Németország)

Előfizetéses, így csak a cím látszik a cikkből...

Mások is átvették a hírt, ez volt a cikkben:



És ezek jó eséllyel már a VJTF korszerűsítésen átesett példányok lehetnek, amivel elvileg megoldották volna a problémák nagy részét, gyakorlatilag meg...

Hol tarthat már a darabár vételárral +VJTF költségével? 17-18-19 millió euró? Ez a kemény nem a kád széle! :D
 
Tehát akkor amit írtam tegnap a lynx topicban akkor annyira elképzelhetetlen? :rolleyes: Hogy lesz még a BW nek lynx rendelése!
Attol fug, hogy bele akarnak e lépni megint ugyan abba a folyóba, ráadásul egy olyan géppel, ami nem reflektálja a BW elképzeléseit. Ezidáig ugyanis inkább úgy látszot, hogy biztonságra mennének.
Egy kb két és fél evvel ezelotti cikben a kovetkezo volt írva arra az esetre, hogy a Puma csutortokot mond:

A hadsereg parancsnoksága már fontolgatja az alternatív megoldásokat. Ha a következő évben nem igazolódik az üzemkész állapot, akár a Puma flotta cseréje is szóba jöhet. A Heer Command tájékoztatóin a CV90-et eddig alternatívaként és kedvencként emlegették. De minden bizonnyal a Lynx is jelölt lenne, hiszen benne van a Puma DNS-e, és egyúttal levonták a leckéket a Puma Bundeswehr-beli problémáiból.

https://esut.de/2020/08/meldungen/22213/schuetzenpanzer-fuer-australien-redback-oder-lynx/
 
Attol fug, hogy bele akarnak e lépni megint ugyan abba a folyóba, ráadásul egy olyan géppel, ami nem reflektálja a BW elképzeléseit. Ezidáig ugyanis inkább úgy látszot, hogy biztonságra mennének.
Egy kb két és fél evvel ezelotti cikben a kovetkezo volt írva arra az esetre, hogy a Puma csutortokot mond:

A hadsereg parancsnoksága már fontolgatja az alternatív megoldásokat. Ha a következő évben nem igazolódik az üzemkész állapot, akár a Puma flotta cseréje is szóba jöhet. A Heer Command tájékoztatóin a CV90-et eddig alternatívaként és kedvencként emlegették. De minden bizonnyal a Lynx is jelölt lenne, hiszen benne van a Puma DNS-e, és egyúttal levonták a leckéket a Puma Bundeswehr-beli problémáiból.

https://esut.de/2020/08/meldungen/22213/schuetzenpanzer-fuer-australien-redback-oder-lynx/
írtam már egy párszor álmodozz kedves barátunk és szövetségesünk. :rolleyes: Soha nem vennének nem német fegyvert a németek! ez meg csak úgy leírom neked.
 
Attol fug, hogy bele akarnak e lépni megint ugyan abba a folyóba, ráadásul egy olyan géppel, ami nem reflektálja a BW elképzeléseit. Ezidáig ugyanis inkább úgy látszot, hogy biztonságra mennének.
Egy kb két és fél evvel ezelotti cikben a kovetkezo volt írva arra az esetre, hogy a Puma csutortokot mond:

A hadsereg parancsnoksága már fontolgatja az alternatív megoldásokat. Ha a következő évben nem igazolódik az üzemkész állapot, akár a Puma flotta cseréje is szóba jöhet. A Heer Command tájékoztatóin a CV90-et eddig alternatívaként és kedvencként emlegették. De minden bizonnyal a Lynx is jelölt lenne, hiszen benne van a Puma DNS-e, és egyúttal levonták a leckéket a Puma Bundeswehr-beli problémáiból.

https://esut.de/2020/08/meldungen/22213/schuetzenpanzer-fuer-australien-redback-oder-lynx/
Néhány hónapja volt egy interjú egy német tábornokkal, aki további Puma-k helyett inkább a Lynx beszerzését javasolta. CV90 fel sem merül. Ha egyszer 2 típust is gyártanak minek vennének egy harmadikat külföldről? Pláne nem egy 80-as években tervezett típust. Komolyabb tendereken már szóba sem jön a CV90. Ausztráliában indították de rövid úton kizárták, USA-ban már nem is indították, de még Görögországban sem. Nálatok meg Csehországban jó lesz, de további tendereken már nem fogják indítani.
 
Nem fognak sem Lynxezni pláne nem CV90-ezni. Ott van nekik a PUMA aminek nyilvanvalóan vannak problémái, de az első lépésnek biztosan a mögé nem rakott logisztikai támogatás létrehozásának kell lenni. Úgy nem lehet gyermekbetegséget vagy konstrukciós hibát orvosolni, hogy még üzemeltetni sem vagy képes becsületesen az alkatrészek szintjén valamit.
 
Nem fognak sem Lynxezni pláne nem CV90-ezni. Ott van nekik a PUMA aminek nyilvanvalóan vannak problémái, de az első lépésnek biztosan a mögé nem rakott logisztikai támogatás létrehozásának kell lenni. Úgy nem lehet gyermekbetegséget vagy konstrukciós hibát orvosolni, hogy még üzemeltetni sem vagy képes becsületesen az alkatrészek szintjén valamit.
Azért ezt màr gyermekbetegségnek tekinteni semmiképp nem ésszerû. Többszàz darabot üzemeltetnek egy ezres listàs hibajavítàs utàn és 18-ból 18 szart be és lessz helyette Marder.
 
Néhány hónapja volt egy interjú egy német tábornokkal, aki további Puma-k helyett inkább a Lynx beszerzését javasolta. CV90 fel sem merül. Ha egyszer 2 típust is gyártanak minek vennének egy harmadikat külföldről? Pláne nem egy 80-as években tervezett típust. Komolyabb tendereken már szóba sem jön a CV90. Ausztráliában indították de rövid úton kizárták, USA-ban már nem is indították, de még Görögországban sem. Nálatok meg Csehországban jó lesz, de további tendereken már nem fogják indítani.
Ugye a lynxet is kizárták a us tenderen először.

Pumát is zártak ki tenderről.

A cv90 egy bevált típus. Kellőkèppen modernizálva.


Ajax fasza? Nem.

Puma problèmamentes? Nem.

Lynx? Nyert szomszèdban? Nem.

Lengyeleknèl az lessz? Nem.


Nálunk lessz idèn 10?
Ha eddig nem jöttek meg nem is fognak.
Èn is dolgoztam nèmet multinál.
Na ők már idèn nem hinnèm hogy dolgoznak.


Szóval nem lessz nèmetben cv90. De mèg mi sem állunk jobban mint aki nem azt rendelt.
 
Előfizetéses, így csak a cím látszik a cikkből...

Mások is átvették a hírt, ez volt a cikkben:


A "Puma" gyalogsági harcjármű teljesen meghibásodik
A 10. páncéloshadosztály parancsnoka a hadsereg felügyelőjének küldött bizalmas gyújtós e-mailben arról számolt be, hogy a 18 ultramodern „Puma” gyalogsági harcjármű célpontgyakorlatát követően egyetlen egy sem volt kész bevetésre.

Berlin. A 10. páncéloshadosztály parancsnoka a hadsereg felügyelőjének küldött bizalmas gyújtós e-mailben arról számolt be, hogy a 18 ultramodern „Puma” gyalogsági harcjármű célpontgyakorlatát követően egyetlen egy sem volt kész bevetésre. A "Spiegel" jelentése szerint a következő évben be kell vetni őket a NATO "gyorsreagálású hadereje" számára.

Az utolsó két "Puma" még bevetésre kész "a tegnapi forgatási napon másfél óra után toronyhibákkal" is megbukott - írja a vezérőrnagy. Az e-mail szerint a csapatok már tisztában voltak a hibák természetével, de "ilyen gyakorisággal még soha nem fordultak elő". Erre nem lehetett számítani, mert a rendszereket csak az észak-német alföld lőtereire költöztették át, és ott "nem használták túl". Az érintett cég elöljárójának általa nagyon hitelesnek tartott becslése szerint a tábornok azt írja, "fel kell tételeznünk, hogy a cég csak három-négy hónap múlva lesz újra teljesen működőképes".

„Elképzelheti, hogyan értékelik most a csapatok a Puma rendszer megbízhatóságát" – jelenti a hadsereg felügyelőjének. „Minden jó előkészület ellenére a jármű üzemkészültsége lottójátékká válik, sajnos meg kell fogalmaznom. olyan keményen". Ez nem hasonlítható össze a német szárazföldi járművek szokásos megbízhatóságával: "És itt azokról a járművekről beszélünk, amelyeket jelentős költséggel más - állítólag - megbízhatóbb szintre hoztunk. Ez különösen megterhelő a nálam jelentkező csapatok számára. " Mivel a „Puma” valószínűleg 2023. április végén nem lesz elérhető, „további intézkedésig” a NATO „gyorsreagálású hadereje” váltja fel a régi, de bevált Marder gyalogsági harcjárművel.
 
ugye ez nem meglepő?
Igen, az!

Ugyanis itt már elmelték a logisztikai, karbantartási ráfordítást, mégis ugyanott. illetve a 18-ból 0 bevethető alapján még nagyobb gödörben tartanak.
Ma ez a Top hír kint, erről szól a híradók vezető híre. Kíváncsi vagyok, mire fut ki a botrány.

A Leopard ugyanezen parancsnoki levél szerint jól teljesít!
 
Ugye a lynxet is kizárták a us tenderen először.

Pumát is zártak ki tenderről.

A cv90 egy bevált típus. Kellőkèppen modernizálva.


Ajax fasza? Nem.

Puma problèmamentes? Nem.

Lynx? Nyert szomszèdban? Nem.

Lengyeleknèl az lessz? Nem.


Nálunk lessz idèn 10?
Ha eddig nem jöttek meg nem is fognak.
Èn is dolgoztam nèmet multinál.
Na ők már idèn nem hinnèm hogy dolgoznak.


Szóval nem lessz nèmetben cv90. De mèg mi sem állunk jobban mint aki nem azt rendelt.
Igen, bevált az elmúlt 30+évben. Lehet ezt magyarázni, de a CV90 egy 80-as években tervezett típus amit modernizálgatnak folyamatosan. Komolyabb országokban szóba sem kerül. A múltat képviseli, a Lynx története meg csak most kezdődik. Majd meglátjuk. Ha nyer Ausztráliában akkor az USA-ban is nő az esélye (sőt a briteknél is ha kukázzák az Ajaxot) . Ha nem nyer Ausztráliában akkor meg nyilván jelentősen csökken az esély az USA-ban is. A CV90-nek nincs ilyen problémája :)
 
Igen, bevált az elmúlt 30+évben. Lehet ezt magyarázni, de a CV90 egy 80-as években tervezett típus amit modernizálgatnak folyamatosan. Komolyabb országokban szóba sem kerül. A múltat képviseli, a Lynx története meg csak most kezdődik. Majd meglátjuk. Ha nyer Ausztráliában akkor az USA-ban is nő az esélye (sőt a briteknél is ha kukázzák az Ajaxot) . Ha nem nyer Ausztráliában akkor meg nyilván jelentősen csökken az esély az USA-ban is. A CV90-nek nincs ilyen problémája :)
A britek a múlt héten jelentették be hogy az ajax marad.
 
Alapvetően arra gondolok, amit mindig is mondtak, hogy a hibák nagy része az automata torony miatt van.

Hála az égnek nálunk nem az lett, sőt már valószínűleg annak is örülhetünk, hogy nem PUMA.
Persze még mi is bőven alaáfuthatunk. A lőgyakorlatok alatti feküdtek le.
 
„Elképzelheti, hogyan értékelik most a csapatok a Puma rendszer megbízhatóságát" – jelenti a hadsereg felügyelőjének. „Minden jó előkészület ellenére a jármű üzemkészültsége lottójátékká válik, sajnos meg kell fogalmaznom. olyan keményen". Ez nem hasonlítható össze a német szárazföldi járművek szokásos megbízhatóságával: "És itt azokról a járművekről beszélünk, amelyeket jelentős költséggel más - állítólag - megbízhatóbb szintre hoztunk. Ez különösen megterhelő a nálam jelentkező csapatok számára. "
Másszóval, a modernizáció után még megbizhatatlanabbá váltak, mint azelot voltak.
A németek helyében elkezdenék gyanakodni ... de minimum perre vinném a modernizációt "elkoveto" céget. :oops: