Tudtoddal. Az itt állomásozók között a 70-es, 80-as években 200-250 óra volt az átlag. A magyar pilóták 1988 előtt, mikor még három repülési váltás is volt egy repülési napon, 180-200 órákat repültek.
1984-ben csak egyedül Kecskeméten 49 darab 21-es volt. Akkoriban egy váltáshoz a zónába még nem ritkán 20-25 gépet készítettek elő feladatra.
A keletnémeteknél állomásozók a magyarországi szovjeteknél többet repültek, de a lengyelországi és a csehszlovákiai szovjet pilóták se kevesebbet.
És azt se feledd, hogy egy átlag 21-es, vagy 23-as hajózó egy felszállásból mennyi ideig volt fenn, míg egy amerikai F-4-es pilóta mennyi időt szedett össze. Szóval a 200-250 óra az nagyon sok fel- és leszállást jelentett. Más kérdés, hogy milyen hatékonysággal. Szóval nem a nettó repóraszám volt kevés, hanem a harckiképzés megfelelősége.
Ezen kellett változtatniuk a 80-as évekre.