Magyarország ipara

Az ország hány százalékára igaz, hogy két gyerek és két átlagkereset van? Budapest és GyMS megyén kívül mindenhol országos átlag alatt van az megyénkénti átlagkereset. (Jó, persze, biztos máshol is torzabb az adat és a sorrend nagy mértékben nem változna, de azt is észre kell venni, hogy Budapest mennyire eltorzítja az átlagkereseti adatot.)

Miért bezzegromániában hányan kapnak átlagbért?
Bejelentik 4-re meg némi zsebbe fizetés oszt örül, hogy egyáltalán kap fizetést, most is egymás sarkára taposnak, hogy Debrecenbe mehessenek valamelyik épülő gyárba.
Nálunk cégcsoporton belül csak a bulgárok keresnek náluk kevesebbet...

De még a komáromi gyárak is tele vannak bezzegszlovákokkal akik csöves forintért jönnek dolgozni, pedig odahaza eurót kapnának.
 
Miért bezzegromániában hányan kapnak átlagbért?
Bejelentik 4-re meg némi zsebbe fizetés oszt örül, hogy egyáltalán kap fizetést, most is egymás sarkára taposnak, hogy Debrecenbe mehessenek valamelyik épülő gyárba.
Nálunk cégcsoporton belül csak a bulgárok keresnek náluk kevesebbet...

De még a komáromi gyárak is tele vannak bezzegszlovákokkal akik csöves forintért jönnek dolgozni, pedig odahaza eurót kapnának.
Abból a szempontból, hogy mennyire torzítja a hazai átlagkeresetet a budapesti adat, annak az oláhországiaknak, meg északi-tótoknak vajmi kevés köze van. A többit meg pont, hogy odaírtam, hogy nyilván máshol is az országos adat ugyan ilyen torz lehet.
 
már csak ezt az undorító nevet kéne lecserélni
zByVojT.jpg


Mi bajod a hello energia itallal ?
 
már csak ezt az undorító nevet kéne lecserélni

Szerintem sokkal gázabb, hogy egy holland tulajdonú román cég "Csíki"-nak hívja a termékeit...

Szlogen miatt abszolút jó a neve, "Gives you powers like hell."
+Ha megnézzük a konkurenciát, mint Red Bull, Bomba, Adrenalin, Vipera, Watt... Annyira nem is üt el.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
De még a komáromi gyárak is tele vannak bezzegszlovákokkal akik csöves forintért jönnek dolgozni, pedig odahaza eurót kapnának.

Hát amit a Komárom környéki ‘szlovák’ falvakban láttam, az alapján annyira nem lep meg. Helyben ott se nagyon lehet munkalehetőség, ipart se nagyon látni. Mondjuk állítólag a szlovákok direkt nem fejlesztik azt a környéket..
 
Hát amit a Komárom környéki ‘szlovák’ falvakban láttam, az alapján annyira nem lep meg. Helyben ott se nagyon lehet munkalehetőség, ipart se nagyon látni. Mondjuk állítólag a szlovákok direkt nem fejlesztik azt a környéket..
Ez annyiból amúgy nem tragikus, hogy segít a területen talán a magyarsággal a kapcsolat megmaradásának. Bár környékbeliek eléggé neheztelnek a tót atyafiakra a napi találkozások után...
 
Ez annyiból amúgy nem tragikus, hogy segít a területen talán a magyarsággal a kapcsolat megmaradásának. Bár környékbeliek eléggé neheztelnek a tót atyafiakra a napi találkozások után...

Komáromi kórházat azért zárták be, mert helyi lakosoknak már nem jutott időpont annyi "szlovák" járt oda. Tatabányáig már nem mennek el.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
F.O.S. felhergelte a debrecenieket, aztán végül meg is kérdezte a CATL gyárat:
ISO 14001 környezetvédelmi irányítási rendszert fog használni.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hát nem tudom, az ellenzők meggyőzőbbek voltak.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hát nem tudom, az ellenzők meggyőzőbbek voltak.
Még 10 éve sincs amikor az Ungár felé európai zöldek nyomására a politika meghátrált és idióta törvényekkel átállították eurotízmilliárdokért erőszakkal az európai autóipart elektromosra. Most hogy kezd összeállni a dolog, újra jönnek a sötétzöldek, hogy most még az akksi nem jó.

Ungárnak
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Még 10 éve sincs amikor az Ungár felé európai zöldek nyomására a politika meghátrált és idióta törvényekkel átállították eurotízmilliárdokért erőszakkal az európai autóipart elektromosra. Most hogy kezd összeállni a dolog, újra jönnek a sötétzöldek, hogy most még az akksi nem jó.

Az akksi jó, de csak ha

A, jó messze gyártják
B, demokratikus Németországban vagy a még demokratikusabb USA-ban készül,

kis fiszem-faszom országoknak semmi joga felkerülni bármilyen gyártási toplistára.
 
Az akksi jó, de csak ha

A, jó messze gyártják
B, demokratikus Németországban vagy a még demokratikusabb USA-ban készül,

kis fiszem-faszom országoknak semmi joga felkerülni bármilyen gyártási toplistára.
Az aksi nem jó.
Környezetszennyező fos, amire semmi szükség.
Ha gonosz lennék, megkérdezném, hány millió tonna litiumot lőttünk el arra, hogy divat baromságok miatt, pontosan ugyanannyit utazzanak laptopok, mint amennyit asztali gép utazott volna.
Az aksigyár sehol sem jó. Legfeljebb szükséges rossz, de jónak biztos nem jó.
De ma inkább akarunk 10 tonna lítiummal megoldani dolgokat, ahelyett, hogy építenénk 3 atomerőművet, és arra nevelnénk az embereket, hogy csak annyi akus cuccot használjanak, amennyi feltétlenül szükséges.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hát nem tudom, az ellenzők meggyőzőbbek voltak.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Az aksi nem jó.
Környezetszennyező fos, amire semmi szükség.
Ha gonosz lennék, megkérdezném, hány millió tonna litiumot lőttünk el arra, hogy divat baromságok miatt, pontosan ugyanannyit utazzanak laptopok, mint amennyit asztali gép utazott volna.
Az aksigyár sehol sem jó. Legfeljebb szükséges rossz, de jónak biztos nem jó.
De ma inkább akarunk 10 tonna lítiummal megoldani dolgokat, ahelyett, hogy építenénk 3 atomerőművet, és arra nevelnénk az embereket, hogy csak annyi akus cuccot használjanak, amennyi feltétlenül szükséges.
Az atomerőművel hogy akarod meghajtani az autót? Az EU-s törvények a zöldek nyomására elektromos autókra kényszerítik az ipart. Ehhez ezek az akkumulátorgyárak kellenek! Vagy kiepitjük Európában vagy folytatjuk a pénzek kitalicskázását Ázsiába, ahol már kiépült. Lehet azt is mondani Brüsszeliben, bocs kretén barmok voltunk, az orrunknál nem láttunk tovább, amikor ezeket a belső égésű motorokat kiszorító törvényeket hoztunk, de ki fogja még egyszer kifizetni ezeket az eurotízmilliárdokat a visszaállásra????

Ez nem neked szól!
Vmikor a kretensegnek megállt kell parancsolni és befejezni az önsorsrontást.
 
MÁR NEM A MAGASABB HOZZÁADOTT ÉRTÉKŰ BESZÁLLÍTÓI SZEREPÉRT VERSENGÜNK, MINT AHOGY SZERETTÜNK VOLNA, HANEM A NAGYOBB ÖKOLÓGIAI LÁBNYOMOT IGÉNYLŐ GUMI- ÉS AKKUMULÁTORGYÁRTÁSÉRT.

Ez egyébként nem igaz. Az Audi elektromos kísérleti motor fejlesztőközpontja is Győrben van. Ez nem vagy-vagy, hanem is-is.
Ezenfelül rengeteg felsőfokú végzettséget igénylő konstrukciós, mérnöki munka.
 
Az atomerőművel hogy akarod meghajtani az autót?
Benzinnel, mivel magasról szarok a szent eudra, viszont a környezetre meg nem.
Tudom, hogy ez nem fér bele a végtelenül atlantista, minden ami normalis szar, az idegen szép, az idegen jó gomdolkodásodba, de ha van módszer, ami nem teszi tönkre a környezetet, akkor azért, mert brüsszel azt mondja, nem rohannék a legkörnyezetszennyezőbb fost építeni, hogy jó kutyusa legyek a gyarmatosítónak