nem ez a csóka rontotta meg a saját lányát?![]()
Bojár Iván András: Az, hogy nem tapsolt, hozzá méltó sutyerák kicsinyesség
Iszonyat melója van benne, hogy nyilvánosan megvetik.mandiner.hu
(kérdezem)
nem ez a csóka rontotta meg a saját lányát?![]()
Bojár Iván András: Az, hogy nem tapsolt, hozzá méltó sutyerák kicsinyesség
Iszonyat melója van benne, hogy nyilvánosan megvetik.mandiner.hu
denem ez a csóka rontotta meg a saját lányát?
(kérdezem)
És ez a kínai koma októbertől tagja a Politkai Bizottságnak, és a Központi Külügyi Bizottság igazgatója, szóval oda kell rá figyelni, hogy mit mond.Meghallgattátok ezt a videót?
Egész végig kölcsönös barátságról beszéltek és a kínai vezető utolsó mondata:
Kína segít Magyarországnak megvédeni a szuverenitását.
![]()
Szijjártó Péter fogadta Wang Yi kínai államtanácsost
www.vadhajtasok.hu
Szerintem meg arról van szó, hogy a világ jelentős része már elfogadta, hogy a jövőben Mi leszünk a kapocs kelet és nyugat között.Az EU-ban szerintem mi vagyunk most Kínával a legjobb viszonyban. Ez láthatóan fontos nekik. A gazdasági együttműködésen túl szerintem azt is érzékelik, hogy egy tajvani buli esetén talán mi lennénk az egyetlenek az egész EU-ban, akik az ukrán háború mintájára nem ugatnánk bele a kínaiak dolgába sem. Szerintem egy USA puccsból simán kihúznának minket, ha azon múlik a dolog. Persze megkérnék az árát, de szerintem nem baj, hogy jó viszonyban vagyunk velük.
Nemhiába hánytak a Budapest-Belgrád vasúttól is.Szerintem meg arról van szó, hogy a világ jelentős része már elfogadta, hogy a jövőben Mi leszünk a kapocs kelet és nyugat között.
A nyugati keményvonalas elmeháborodottak még vonakodnak, őket kell már csak legyőzni.
Azért ellenzik, mert az nekik komoly Vám kiesés lesz.Nemhiába hánytak a Budapest-Belgrád vasúttól is.
Ettől igazából a kikötővárosok államai hánytak és minden pénzt megmozgatnak annak érdekében, hogy ne valósulhasson meg. Hatalmas bevétel kiesést jelentene nekik, ha ez az útvonal kiépül. Évente sok-sok Euro milliárd kiesést. A hajók nem fogják megkerülni Európát, ha a görögöknél is kipakolhatnak és fordulhatnak vissza. Az áru meg vasúton pár nap alatt eljut Nyugat-Európába,Nemhiába hánytak a Budapest-Belgrád vasúttól is.
na de ilyen vasút már van Északabbra a lengyelek felé az miért nem jó? lehet a nyomtáv?Ettől igazából a kikötővárosok államai hánytak és minden pénzt megmozgatnak annak érdekében, hogy ne valósulhasson meg. Hatalmas bevétel kiesést jelentene nekik, ha ez az útvonal kiépül. Évente sok-sok Euro milliárd kiesést. A hajók nem fogják megkerülni Európát, ha a görögöknél is kipakolhatnak és fordulhatnak vissza. Az áru meg vasúton pár nap alatt eljut Nyugat-Európába,
Mert a kínaiaknak Görögországba van kikötőjükna de ilyen vasút már van Északabbra a lengyelek felé az miért nem jó? lehet a nyomtáv?
Szaloniki-Belgrád-Budapest útvonalra tervezték a kínaiak a vasutat. Pesten meg egy depón szépen kirakodnak, és mehet minden áru Isten hírével.Mert a kínaiaknak Görögországba van kikötőjük
Persze, hogy egyes országok miért ellenzik, azt értem. Én a drága ellenzékünkre gondoltamAzért ellenzik, mert az nekik komoly Vám kiesés lesz.

Mert ők az Eu-t képviselik, nem Magyarországot!Persze, hogy egyes országok miért ellenzik, azt értem. Én a drága ellenzékünkre gondoltam![]()
"Én a drága ellenzékünkre gondoltam."Persze, hogy egyes országok miért ellenzik, azt értem. Én a drága ellenzékünkre gondoltam![]()
Javítás: nem a szalonikii, hanem a pireuszi kikötőből jönne a rakomány.Szaloniki-Belgrád-Budapest útvonalra tervezték a kínaiak a vasutat. Pesten meg egy depón szépen kirakodnak, és mehet minden áru Isten hírével.
Nélkülünk (vagy törökök nélkül) hogy veszik be őket?úgy fölfogják erősíteni az ukránokat hogy az oroszok legyőzése után megengedik nekik hogy elfoglalják Magyarországot mivel az oroszok mellé álltunk és utána NATO beveszi őket. Készüljetek a menekvésre.
Szorakoztato visszaolvasni az altalam par honapja alaposan kifejtett magyarazatot. Kar, hogy a felet sem ertetted meg, es igy marhasag lett a vege...Ettől igazából a kikötővárosok államai hánytak és minden pénzt megmozgatnak annak érdekében, hogy ne valósulhasson meg. Hatalmas bevétel kiesést jelentene nekik, ha ez az útvonal kiépül. Évente sok-sok Euro milliárd kiesést. A hajók nem fogják megkerülni Európát, ha a görögöknél is kipakolhatnak és fordulhatnak vissza. Az áru meg vasúton pár nap alatt eljut Nyugat-Európába,
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..