MIM-104 Patriot (USA)

Lehet már ez a helyzet. Régen vontatottat használtak, ma már lehet ezt:
iu


iu


Én kizárnám, hogy ilyen modern fegyver esetén to-3as fémtokos kőnehéz alkatrészeket használnának.
Az annyira nem divat, hogy inkább a 80as évekre tippelném a cuccot.
 
Én kizárnám, hogy ilyen modern fegyver esetén to-3as fémtokos kőnehéz alkatrészeket használnának.
Az annyira nem divat, hogy inkább a 80as évekre tippelném a cuccot.

Az Iszkander fejlesztése a 80's években indult. Aztán jött a pénztelenség majd 2006-tól a gyártás.
Utána valamikor jöttek a különböző verziók, meg még később az "M".
Én e téren csak tippelgetek (valószínűleg az egyik legtitkosabb része a rakétának), de simán kinézem belőlük, hogy a gyártás elején még a 80's évek technikájával ment a móka.
Aztán gondolom változott ez is. Oroszoknál gyakori ez a fejlesztési metódus.

Ami viszont a lényeg, hogy egy ilyen gyorsan, ilyen pályán érkező, részben/egészben plazma lopakodós , rakétacsalis manőverező cuccot nem szoktak csak úgy lelőni. :D
 
Az Iszkander fejlesztése a 80's években indult. Aztán jött a pénztelenség majd 2006-tól a gyártás.
Utána valamikor jöttek a különböző verziók, meg még később az "M".
Én e téren csak tippelgetek (valószínűleg az egyik legtitkosabb része a rakétának), de simán kinézem belőlük, hogy a gyártás elején még a 80's évek technikájával ment a móka.
Aztán gondolom változott ez is. Oroszoknál gyakori ez a fejlesztési metódus.

Ami viszont a lényeg, hogy egy ilyen gyorsan, ilyen pályán érkező, részben/egészben plazma lopakodós , rakétacsalis manőverező cuccot nem szoktak csak úgy lelőni. :D

Persze, benne van az ia, hogy van standard csalijuk és még a raktárban is tmhegyekben áll, még mindig a készleteket fogyasztják. Mert hát persze kifogyott minden, a nato hírszerzés megmondta.
 
Az Iszkander fejlesztése a 80's években indult. Aztán jött a pénztelenség majd 2006-tól a gyártás.
Utána valamikor jöttek a különböző verziók, meg még később az "M".
Én e téren csak tippelgetek (valószínűleg az egyik legtitkosabb része a rakétának), de simán kinézem belőlük, hogy a gyártás elején még a 80's évek technikájával ment a móka.
Aztán gondolom változott ez is. Oroszoknál gyakori ez a fejlesztési metódus.

Ami viszont a lényeg, hogy egy ilyen gyorsan, ilyen pályán érkező, részben/egészben plazma lopakodós , rakétacsalis manőverező cuccot nem szoktak csak úgy lelőni. :D
A baj az, hogy mégis ki gyárt 40 éves technológiai színvonalú akármit is?
 
A baj az, hogy mégis ki gyárt 40 éves technológiai színvonalú akármit is?

Senki, de a raktárak mélyek. Lepotyogott usa rakétákban ennél még régebbi technika is volt, 60, 70es évek stílusában a seekereknél.
Simán eltudom képzelni, hogy akár egy új épitésű Kindzsalba is simán mehet a standard ruszki csali, mert még van polcon.

Persze csak tipp, lehet köze nincs Ki dzsal csalihoz.
 
Senki, de a raktárak mélyek. Lepotyogott usa rakétákban ennél még régebbi technika is volt, 60, 70es évek stílusában a seekereknél.
Simán eltudom képzelni, hogy akár egy új épitésű Kindzsalba is simán mehet a standard ruszki csali, mert még van polcon.

Persze csak tipp, lehet köze nincs Ki dzsal csalihoz.
De azok a rakéták azóta srozatgyártasba voltak, vagy marha régiek. Itt az a helyzet, hogy a fejlesztés 30 évig tartott és csak utána kezdődött meg a sorozatgyártás, ez más szituáció.

Olyan mintha ma szeretnél elkezenil 2-es Golfot gyártani kizárólag 30-40 éves technológiai szónvonalú bármivel. Nem menne, mert egész egyszerűen vannak olyan reszegységek amit már akuta se gyárt annyira lavult.
 
Olyan mintha ma szeretnél elkezenil 2-es Golfot gyártani kizárólag 30-40 éves technológiai szónvonalú bármivel. Nem menne, mert egész egyszerűen vannak olyan reszegységek amit már akuta se gyárt annyira lavult.
308576_w660_h330.jpg
Ez itt a Skoda Enyaq Coupe RS. Az ára kb. 30 millió Ft. De nem is ez az érdekes benne, hanem az, hogy ezt az autót 2023-ban a Skoda hátul dobfékkel gyártja! Van erre magyarázata a gyártónak persze, de mindegy is, mert a lényeg, hogy akarat és igény volt rá, hogy egy elavult technikát gyártsanak, és tessék, gyártják.
 
Ezt úgy sem tudjuk meg, de ne itt Kindzsalozzunk. Az az egy biztos, hogy egy Patriot üteg kiiktatása (ez tény) 2-6db (melyik fél adatait vesszük alapul) Kindzsallal megoldható. Orosz oldalról ez csupán elhatározás kérdése (ez tény).
Biztos nem kedvez a nemzetközi értékesítésnek.
 
308576_w660_h330.jpg
Ez itt a Skoda Enyaq Coupe RS. Az ára kb. 30 millió Ft. De nem is ez az érdekes benne, hanem az, hogy ezt az autót 2023-ban a Skoda hátul dobfékkel gyártja! Van erre magyarázata a gyártónak persze, de mindegy is, mert a lényeg, hogy akarat és igény volt rá, hogy egy elavult technikát gyártsanak, és tessék, gyártják.
De nem gyújtáselosztóval.
 
  • Vicces
Reactions: Miskolci Ogre
De nem gyújtáselosztóval.
Nem, mivel ez egy full elektromos autó. A mondandóm lényege annyi volt, hogy ha igény van rá, és az igény alá van kellően támasztva okokkal, akkor bármi gyártható. Csak akarat kérdése.
Az ok bármi lehet: Mert nincs más. Mert nem kell jobb. Mert így nagyobb a gyártó haszna. Mert túl drága lenne áttervezni. Mert erre van kész gyártósor. Stb...
 
  • Tetszik
Reactions: Miskolci Ogre
Ezt úgy sem tudjuk meg, de ne itt Kindzsalozzunk. Az az egy biztos, hogy egy Patriot üteg kiiktatása (ez tény) 2-6db (melyik fél adatait vesszük alapul) Kindzsallal megoldható. Orosz oldalról ez csupán elhatározás kérdése (ez tény).
Biztos nem kedvez a nemzetközi értékesítésnek.
2-3 Kindzsal, 20-30 dron, 10-15 CM valojaban, a Kindzsal csak a vege fele jon, amikor mar minden massal jol osszezavartak meg kitaraztattak a rendszereket, amikor mar szinte csak CIWS meg Patriot maradt.
 
Nem, mivel ez egy full elektromos autó. A mondandóm lényege annyi volt, hogy ha igény van rá, és az igény alá van kellően támasztva okokkal, akkor bármi gyártható. Csak akarat kérdése.
Az ok bármi lehet: Mert nincs más. Mert nem kell jobb. Mert így nagyobb a gyártó haszna. Mert túl drága lenne áttervezni. Mert erre van kész gyártósor. Stb...
Esetunkben meg most mar hamar-hamar kell nekik minden...
 
Nem, mivel ez egy full elektromos autó. A mondandóm lényege annyi volt, hogy ha igény van rá, és az igény alá van kellően támasztva okokkal, akkor bármi gyártható. Csak akarat kérdése.
Az ok bármi lehet: Mert nincs más. Mert nem kell jobb. Mert így nagyobb a gyártó haszna. Mert túl drága lenne áttervezni. Mert erre van kész gyártósor. Stb...
Tessék már megérteni, hogy az orosz ipar sincs annyira lemaradva, hogy 40 éves elektronikai reszegységeknek legyen gyártósora, az meg a tótális hülyeség lenne, ha a gombhoz választánák a kabátot (mert te most erről beszélsz).
 
Tessék már megérteni, hogy az orosz ipar sincs annyira lemaradva, hogy 40 éves elektronikai reszegységeknek legyen gyártósora, az meg a tótális hülyeség lenne, ha a gombhoz választánák a kabátot (mert te most erről beszélsz).
De ki alliltott ilyet? Te kerdezted, ok meg valaszoltak, de elotted senki nem allitott ilyesmit.
 
Tessék már megérteni, hogy az orosz ipar sincs annyira lemaradva, hogy 40 éves elektronikai reszegységeknek legyen gyártósora, az meg a tótális hülyeség lenne, ha a gombhoz választánák a kabátot (mert te most erről beszélsz).
Szerinted a német autóipar (mert ugye a Skoda az) nem rendelkezik modern XXI. századi fék gyártási technológiával? Te is tudod, meg mindenki is tudja, hogy rendelkeznek XXI. századi fék gyártási technológiával. De mégis dobfékkel gyártanak egy prémium árazású autót! Miért? Mert így látják jónak. És ennek megfelelően kiépítették a gyártáshoz szükséges dolgokat, és gyártják.
 
  • Tetszik
Reactions: Miskolci Ogre