Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Indulatvásárlás volt lehet :D
Az asszonyt is így választanád?

Időfutamversenygép-folyamatosan leszorítom a köridőket,miközben kitaposom a belèt, de olyan merev, hogy közben sajognak a heréim úgy ráz, meg feltöri a seggemet is olyan kényelmetlen. Eladni meg nem tudom, mert senkinek sem kell...cserébe jó sokba kerül karbantartani, ezért egyre ritkábban mutatkozunk együtt, azt is összeszorított fogakkal.
Jó hogy nem pályabringát vettél!
3544917-72245508-2560-1440.jpg

Azzal legalább az utcára sem tudnál kimenni!
:D
 
  • Tetszik
Reactions: alali77
Az asszonyt is így választanád?

Időfutamversenygép-folyamatosan leszorítom a köridőket,miközben kitaposom a belèt, de olyan merev, hogy közben sajognak a heréim úgy ráz, meg feltöri a seggemet is olyan kényelmetlen.
Stimmt :D De én azért élvezem, amikor épp nem hibás az úttest.
Egyébként meg a karbon legalább annyira rugalmas, mint az alu-félék. Legalábbis ezt mondták :D
Eladni meg nem tudom, mert senkinek sem kell...cserébe jó sokba kerül karbantartani, ezért egyre ritkábban mutatkozunk együtt, azt is összeszorított fogakkal.
Jó hogy nem pályabringát vettél!
Azzal legalább az utcára sem tudnál kimenni!
:D
Csak fék nincs rajtuk, nem? Fékezni amúgy is b@zis :D
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Egyébként meg a karbon legalább annyira rugalmas, mint az alu-félék.
Az alu pont hogy merev és jól vezeti a rezgést, ezért aluvázhoz mindenképpen rugósvilla dukál, vagy karbonvilla. A karbon merev, viszont jó rezgéselnyelő, akár a magasminőségű acélötvözet. Viszont a keskeny, alacsonyballonosságú magasnyomással rendelkező kerék szintén ráz...ezeket kell mérlegelni, és akkor még jön a vázgeometria, meg a használati elképzelés. Te pont egy időfutamra kihegyezett vázat találtál szépnek...az is, meg biztos jó is, csak nem kényelmes...
 
Az alu pont hogy merev és jól vezeti a rezgést, ezért aluvázhoz mindenképpen rugósvilla dukál, vagy karbonvilla. A karbon merev, viszont jó rezgéselnyelő, akár a magasminőségű acélötvözet. Viszont a keskeny, alacsonyballonosságú magasnyomással rendelkező kerék szintén ráz...ezeket kell mérlegelni, és akkor még jön a vázgeometria, meg a használati elképzelés. Te pont egy időfutamra kihegyezett vázat találtál szépnek...az is, meg biztos jó is, csak nem kényelmes...
Na. Hazafelé sikerült is beszopnom az első defektemet vele.
Egyébként a montimmal 5 év alatt egyszer sem kaptam...
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
Azt fasza lesz megcsinálni...nehezen jön le, cserèbe mégnehezebben megy fel...gyakorlott outi gumiszerelő vagy? Óvatosa a karbonnal, nehogy behajítsd az árokba!
Gumileszedővel nem para.
Megvolt 10-15p alatt.
Szopóbb, mint a mtb, de azért nem vészes. Meg velem cseréltetik az ismerősök is :d
Bár szvsz elég ciki, h vki nem tud bringán belsőt cserélni.
Meg is lehetne foltozni, de sajnos én is bele estem abba a csapdába, hogy kényelmesebb
új belsőt belerakni.
 
  • Imádom
Reactions: Kim Philby
A mai nagy orosz izgalmak levezetesekent felteszek egy autot, ami nem olyan reg kerult hozzam. Ha mar van autos topic ugye…
Szoval ez egy 2001-es Audi S3 Rieger. Mar uj koraban megkapta a Rieger kiegeszitoit es egy szoftver optimalizalast, ami utan 250-260 Le-t tudott. Amiert ez erdekes es 2000 korul nagy durranasnak szamitott az az, hogy akkor lenyomta a Porsche akkori Carrera 4-et, ami akkor a 996-os volt es 300 Le-t tudott.
b5fa9f6a10ff070c595148db544b1a70.jpg

Ma is eleg jo allapotban van, vegig vezetett szervizkonyves es az osszes gyari dokumentacio is rendelkezesre all.
bb8780daf806f3cc8deccbe17f37885f.jpg

A vegsebesseg gyari tiltasa /Vmax/ is eltavolitasra kerult igy az auto 240 felett tud.
0f26ac449aa4c62697f16bde48b7501e.jpg
 
Egyébként egész szórakoztatóak a videói.
Durva így tömörítve ez a sok fasz az utakon
/autós, bringás, rolleres, gyalogos.../
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.