Először ki kéne találnom milyen cipőt, aztán majd utána jön, hogy az milyen rendszerűTAPOSÓPEDÁLLAL!

Először ki kéne találnom milyen cipőt, aztán majd utána jön, hogy az milyen rendszerűTAPOSÓPEDÁLLAL!

Az asszonyt is így választanád?Indulatvásárlás volt lehet![]()

Van outi cipö meg monti meg magassarq! Válassz.Először ki kéne találnom milyen cipőt, aztán majd utána jön, hogy az milyen rendszerű![]()

És a papucs?Van outi cipö meg monti meg magassarq! Válassz.![]()

Javasolni is akartam, hogy szép szobadísz, mert műtárgynak kiváló. Kivéve ha nem avanzsál át fogassá.egyre ritkábban mutatkozunk együtt
StimmtAz asszonyt is így választanád?
Időfutamversenygép-folyamatosan leszorítom a köridőket,miközben kitaposom a belèt, de olyan merev, hogy közben sajognak a heréim úgy ráz, meg feltöri a seggemet is olyan kényelmetlen.
De én azért élvezem, amikor épp nem hibás az úttest.
Csak fék nincs rajtuk, nem? Fékezni amúgy is b@zisEladni meg nem tudom, mert senkinek sem kell...cserébe jó sokba kerül karbantartani, ezért egyre ritkábban mutatkozunk együtt, azt is összeszorított fogakkal.
Jó hogy nem pályabringát vettél!
Azzal legalább az utcára sem tudnál kimenni!
![]()

Sztem csodálatosan nézne ki a kerékpárom a taposópedál mellett egy ilyennelÉs a papucs?![]()
Az alu pont hogy merev és jól vezeti a rezgést, ezért aluvázhoz mindenképpen rugósvilla dukál, vagy karbonvilla. A karbon merev, viszont jó rezgéselnyelő, akár a magasminőségű acélötvözet. Viszont a keskeny, alacsonyballonosságú magasnyomással rendelkező kerék szintén ráz...ezeket kell mérlegelni, és akkor még jön a vázgeometria, meg a használati elképzelés. Te pont egy időfutamra kihegyezett vázat találtál szépnek...az is, meg biztos jó is, csak nem kényelmes...Egyébként meg a karbon legalább annyira rugalmas, mint az alu-félék.
És ez így helyes, mert vigyázzon rá az autós, mert a gyalogosnak van elsőbbsége. Ha nekimegy valakinek. lehet máglyán elégetni a vezetőjét.Én gyalogost amint lelép körül nézés nélkül a zebrára, telefont nézve.
Fektavolsag fizikajat azert a valo vilagban eleg nehez felulirni.És ez így helyes, mert vigyázzon rá az autós, mert a gyalogosnak van elsőbbsége. Ha nekimegy valakinek. lehet máglyán elégetni a vezetőjét.
Na. Hazafelé sikerült is beszopnom az első defektemet vele.Az alu pont hogy merev és jól vezeti a rezgést, ezért aluvázhoz mindenképpen rugósvilla dukál, vagy karbonvilla. A karbon merev, viszont jó rezgéselnyelő, akár a magasminőségű acélötvözet. Viszont a keskeny, alacsonyballonosságú magasnyomással rendelkező kerék szintén ráz...ezeket kell mérlegelni, és akkor még jön a vázgeometria, meg a használati elképzelés. Te pont egy időfutamra kihegyezett vázat találtál szépnek...az is, meg biztos jó is, csak nem kényelmes...
Azt fasza lesz megcsinálni...nehezen jön le, cserèbe mégnehezebben megy fel...gyakorlott outi gumiszerelő vagy? Óvatosa a karbonnal, nehogy behajítsd az árokba!Na. Hazafelé sikerült is beszopnom az első defektemet vele.
Egyébként a montimmal 5 év alatt egyszer sem kaptam...
Gumileszedővel nem para.Azt fasza lesz megcsinálni...nehezen jön le, cserèbe mégnehezebben megy fel...gyakorlott outi gumiszerelő vagy? Óvatosa a karbonnal, nehogy behajítsd az árokba!
A halbik helyett bhv és akkor de klasszik is lenne![]()
A Pécs-Keszthely expressz. Dízel mozdony a drót alatt.

![]()
A Pécs-Keszthely expressz. Dízel mozdony a drót alatt.
Szép = olasz
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..