Leopard 2

Ezzel a leopard 2 tankkal csak az a probléma, mint a német tankokkal általában. Mindegyik egy kis műalkotás, de pont ezért rohadt drága keveset fognak gyártani belőle és egy rendes háborúban mindig kevés lesz belőle.
 
Ezzel a leopard 2 tankkal csak az a probléma, mint a német tankokkal általában. Mindegyik egy kis műalkotás, de pont ezért rohadt drága keveset fognak gyártani belőle és egy rendes háborúban mindig kevés lesz belőle.
Bezzeg a Challenger, Leclerc meg a Merkava. Esetleg az Ariete.
Olcsók, tömegtermékek, sok van belőlük.
 
Bezzeg a Challenger, Leclerc meg a Merkava. Esetleg az Ariete.
Olcsók, tömegtermékek, sok van belőlük.
Az angoloknak nem kell tank mert más faszával veretik a csalánt, azt is csak sokszoros túlerőben és akkor is elég sokszor megfutnak, ehhez meg inkább gyors homokfutók és flotta kell. A franciáknak meg az olaszoknak a gyors megadáshoz szintén nem kell sok tank. A zsidóknak meg elég van és elég olcsón tudnak után gyártani az eddig nem valami acélos arabok ellen.
 
Az angoloknak nem kell tank mert más faszával veretik a csalánt, azt is csak sokszoros túlerőben és akkor is elég sokszor megfutnak, ehhez meg inkább gyors homokfutók és flotta kell. A franciáknak meg az olaszoknak a gyors megadáshoz szintén nem kell sok tank. A zsidóknak meg elég van és elég olcsón tudnak után gyártani az eddig nem valami acélos arabok ellen.
Logikád kikezdhetetlen.
 
Bezzeg a Challenger, Leclerc meg a Merkava. Esetleg az Ariete.
Olcsók, tömegtermékek, sok van belőlük.

Amúgy több új merkava készült 1990-után, mint Leopárd 2-es.
És lényegében ugyan annyi új gyártású Leclerc készült, mint Leopárd 2-es.
Az igazán nagy harckocsi gyártókhoz képest (USA, SZU/Oo., Kínai) meg sehol sincsenek a németek, semmilyen dátumtól nézve.
 
Amúgy több új merkava készült 1990-után, mint Leopárd 2-es.
És lényegében ugyan annyi új gyártású Leclerc készült, mint Leopárd 2-es.
Az igazán nagy harckocsi gyártókhoz képest (USA, SZU/Oo., Kínai) meg sehol sincsenek a németek, semmilyen dátumtól nézve.
Szarkazmus volt btw.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
Magyarán gyártásban van az M1-es, vagyis nem igaz az állításod. ;)
Amúgy a Merkava is nyugati típus és gyártásban van :rolleyes:

Amúgy azt is megnézhetnéd egyszer, hogy melyik harckocsiból mennyit exportáltak 90' után.
Új gyártásúban a Leclerc is beéri az M1 elhagyja, az abszolút számoknál az M1 agyonveri. :D
Minden csak nézőpont kérdése :cool:


Mondjuk a Leo 2 exportját nagyban befolyásolja hogy a németek politikai okok miatt korlatozzák.
Pl Szaúd Arábia azért vett M1 Abramsot mert a németek nem adták el nekik a Leo-t.
Ha csak ezt a 600-800 tank exportalást figyelembe vesszük megváltozik a verseny eredménye.
 
Mondjuk a Leo 2 exportját nagyban befolyásolja hogy a németek politikai okok miatt korlatozzák.
Pl Szaúd Arábia azért vett M1 Abramsot mert a németek nem adták el nekik a Leo-t.
Ha csak ezt a 600-800 tank exportalást figyelembe vesszük megváltozik a verseny eredménye.
Szaudiak már az M1/Leo2 rendelés elött is párhuzamosan vettek két tipust.Akkor az M60 és az AMX 30at.Vadászgépeknél is már a 80as években is az F15 mellé megvették a Tornádot is.
 
Szaudiak már az M1/Leo2 rendelés elött is párhuzamosan vettek két tipust.Akkor az M60 és az AMX 30at.Vadászgépeknél is már a 80as években is az F15 mellé megvették a Tornádot is.
Bild am Sonntag című lap kormányforrásokra hivatkozva arról számolt be, hogy a sivatagi királyság már hivatalosan jelezte ez irányú szándékát.
A német újság értesülése szerint Rijád az amerikai M1 Abrams és a német Leopard 2 között választott, és a német modell mellett tette le a garast.
 
Bild am Sonntag című lap kormányforrásokra hivatkozva arról számolt be, hogy a sivatagi királyság már hivatalosan jelezte ez irányú szándékát.
A német újság értesülése szerint Rijád az amerikai M1 Abrams és a német Leopard 2 között választott, és a német modell mellett tette le a garast.
 
Tudjuk tudjuk, ez bezzeg kibírta volna ha izomból betonnak vagy sziklának megy:
f639e27ab31ec0929a36c23909b6544e.jpg

Igen, mind a 20 mm-ével XD Érdemes összemérni az anyagvastagságokat...

Amúgy sem értem, hogy a sziklának/betonnak csapódás, hogy függ össze a futómű masszivitásával, de mindegy. A lényeg, hogy ti örültök ennek XD



Ennek csak akkor van értelme, ha a DM53-ról kiderült, hogy kevés az orosz vasakhoz :rolleyes:
Ugyanis ha a DM53 elegendő lenne, akkor nem lenne szükség a 8%-al erősebb DM73-ra....
A DM63A3-nál erősebb 8%-al a DM73, nem a DM53-nál...
Az a lemez ami a Leopardon 20mm (a szögben döntött) az az orosz harckocsikon is 20mm te nagyon te (csak azt tudnám, hogy ha minek magyarázol ha még ez sem megy?)...


t-72-ural-armour-scheme.png

39qrDKz.jpg

60-105-50-armour-back-surface.jpg

Szóval az orosz harckocsik görgői ugyanúgy 20mm vastag lemezre vannak felrakva mint a Leoptadnak.

Tényleg elkezdhetnél már olvasni legalább az orosz harckocsikról, ha már annyira szereted őlket, hogy ne beszélj folyamatosan hülyeségeket.
 
  • Vicces
Reactions: fip7
Bild am Sonntag című lap kormányforrásokra hivatkozva arról számolt be, hogy a sivatagi királyság már hivatalosan jelezte ez irányú szándékát.
A német újság értesülése szerint Rijád az amerikai M1 Abrams és a német Leopard 2 között választott, és a német modell mellett tette le a garast.
)0es években már rendszeresitették az Abramst.Eredetileg az Engesa Osoriot akarták,de jött a 91es háború,és inkább az Abramst vették meg.
Ez az ominozus rendelés az M60+AMX30S hk-k váltására,meg a hk állomány bővitésére szolgált.És szerintem a németek jobban jártak volna,ha pragmatikusabban állnak hozzá a dologhoz......
 
Tudjuk tudjuk, ez bezzeg kibírta volna ha izomból betonnak vagy sziklának megy:
f639e27ab31ec0929a36c23909b6544e.jpg

Igen, mind a 20 mm-ével XD Érdemes összemérni az anyagvastagságokat...

Amúgy sem értem, hogy a sziklának/betonnak csapódás, hogy függ össze a futómű masszivitásával, de mindegy. A lényeg, hogy ti örültök ennek XD



Ennek csak akkor van értelme, ha a DM53-ról kiderült, hogy kevés az orosz vasakhoz :rolleyes:
Ugyanis ha a DM53 elegendő lenne, akkor nem lenne szükség a 8%-al erősebb DM73-ra....

Fotelszalkértő....
Hantafip. :)

Ha ismernêd a két tank lengőkar bekötésének módját, nem beszélnél ekkora ökörségeket.
Nagyon égő, a hatalmas arcod, alapvető tudás nélkül.

Ezért olyan szar az iromaányod is....
Mert felületes és nagyképű vagy.
De legalább agresszív hülye, mert az látványos....

:D
Miért nem olvasol utána? Nagyon gáz....
 
Szóval az orosz harckocsik görgői ugyanúgy 20mm vastag lemezre vannak felrakva mint a Leoptadnak.

Tényleg elkezdhetnél már olvasni legalább az orosz harckocsikról, ha már annyira szereted őlket, hogy ne beszélj folyamatosan hülyeségeket.
Fotelszalkértő....
Hantafip. :)

Ha ismernêd a két tank lengőkar bekötésének módját, nem beszélnél ekkora ökörségeket.
Nagyon égő, a hatalmas arcod, alapvető tudás nélkül.

Ezért olyan szar az iromaányod is....
Mert felületes és nagyképű vagy.
De legalább agresszív hülye, mert az látványos....

:D
Miért nem olvasol utána? Nagyon gáz....

Jól van. Megint besétáltatok kis csapdámba :cool:
Akkor most , hogy ti magatok is tisztáztátok, hogy lényegében ugyan olyan vastag a teknő alja, és mind két rendszerben ide van bekötve a futómű, ugyan olyan anyagtechnológiával és felépítéssel, akkor miért is szar az orosz? o_O
Hány tonna jut egy lengőkarra egy T-90M-en és mennyi egy Leopárd 2A5-ön? Mennyi egy Leo2A7-en? :rolleyes:
Segítek kicsit, a T-90 esetén 46 tonnás súllyal számolva 3.8 tonna/lengőkar.
Leo2A5 59.5 tonnás súlyával számolva 4.25 tonna/lengőkar.
Leo2A7 70 tonnás súlyával számolva 5 tonna/lengőkar.
Akkor melyik futómű van jobban megterhelve? :rolleyes:
És akkor most már remélem értitek, hogy a T-90 meg a T-80 miért tud fél méter magasból izomból leugratni és a Leopárd 2A5-től miért képtelen erre a német vas... De persze szerintetek az orosz futómű a szar, miközben sokkal kisebb önsúly mellet hasonlóan masszív XD
E miatt sokkal dinamikusabban mozognak terepen az orosz tankok, sokkal komolyabb erőhatásokat is fölvesznek a tereptől.
Olyan buták vagytok :D
 
Jól van. Megint besétáltatok kis csapdámba :cool:
Akkor most , hogy ti magatok is tisztáztátok, hogy lényegében ugyan olyan vastag a teknő alja, és mind két rendszerben ide van bekötve a futómű, ugyan olyan anyagtechnológiával és felépítéssel, akkor miért is szar az orosz? o_O
Hány tonna jut egy lengőkarra egy T-90M-en és mennyi egy Leopárd 2A5-ön? Mennyi egy Leo2A7-en? :rolleyes:
Segítek kicsit, a T-90 esetén 46 tonnás súllyal számolva 3.8 tonna/lengőkar.
Leo2A5 59.5 tonnás súlyával számolva 4.25 tonna/lengőkar.
Leo2A7 70 tonnás súlyával számolva 5 tonna/lengőkar.
Akkor melyik futómű van jobban megterhelve? :rolleyes:
És akkor most már remélem értitek, hogy a T-90 meg a T-80 miért tud fél méter magasból izomból leugratni és a Leopárd 2A5-től miért képtelen erre a német vas... De persze szerintetek az orosz futómű a szar, miközben sokkal kisebb önsúly mellet hasonlóan masszív XD
E miatt sokkal dinamikusabban mozognak terepen az orosz tankok, sokkal komolyabb erőhatásokat is fölvesznek a tereptől.
Olyan buták vagytok :D
"Kis csapdád", gonolom pont úgy mint az egybe öntött torony...
A futóműve gyengébb, nem a lemez amire rárakják a futóművet (alváz).
 
"Kis csapdád", gonolom pont úgy mint az egybe öntött torony...
A futóműve gyengébb, nem a lemez amire rárakják a futóművet (alváz).

Be is kellene ám bizonyítani, mert eddig annyi derült ki, hogy ugyan olyan technológiájú, és típusú az orosz, csak kisebb súlyt kell cipelnie.
Miközben számtalan videó van arról, hogy ugratni és képes a tank, ami óriási dinamikus terhelés.
Erről meg nem tudsz leós videót hozni. Ahogyan arról sem, hogy olyan sziklás terepen csapat izomból, mint a Merkava.
Megint megy tőletek a "szar az orosz" minden bizonyíték nélkül. Össze vissza hantáztok minden hülyeséget.
Bizonyítsatok már be egyszer valamit ;)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Be is kellene ám bizonyítani, mert eddig annyi derült ki, hogy ugyan olyan technológiájú, és típusú az orosz, csak kisebb súlyt kell cipelnie.
Miközben számtalan videó van arról, hogy ugratni és képes a tank, ami óriási dinamikus terhelés.
Erről meg nem tudsz leós videót hozni. Ahogyan arról sem, hogy olyan sziklás terepen csapat izomból, mint a Merkava.
Megint megy tőletek a "szar az orosz" minden bizonyíték nélkül. Össze vissza hantáztok minden hülyeséget.
Bizonyítsatok már be egyszer valamit ;)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ilyen ugri-bugris videó különben a Merkavárol is van.
 
Ilyen ugri-bugris videó különben a Merkavárol is van.

Igen. Nem véletlenül hoztam szóba. De van neki sziklás terepen csapatós is, én raktam be a topikjába. Nagyon jó futóműve van a Merkava III/IV tankoknak.
T-80-ról is vannak kemény videók. Svéd tesztet is érdemes megnézni, van youtube-on videó róla, anno betettem. Nagyon jóra értékelték a tank felfüggesztését.
A görög teszten is a T-80U megnyerte a mobilitás tesztet. Első osztályúnak tartották a futóművét. Gyakorlatilag az egyetlen tank volt, ami sérülés nélkül végig bírta a tartós hegyi menetet. A Leopárdnak meg futógörgő törése lett... (Biztos nincs köze a nagy súlyához)