A miniszternő szerint az Ulanokat is modernizálják. Az összköltségek (2A4+Ulan) 520 mio euró lesznek. Irta tegnap az exxpress. at.Az ÖBH átadta az első Leopard 2 harckocsit a KNDS-nek korszerűsítésre...
Az "Aufbauplan 2032+” szerint 58 Leopard 2A4 harckocsi kerül korszerűsítésre, ami mintegy 240 millió euróba kerül.
![]()
Szóval elegàns fillérbaszàs.A miniszternő szerint az Ulanokat is modernizálják. Az összköltségek (2A4+Ulan) 520 mio euró lesznek. Irta tegnap az exxpress. at.
Ez a European Sky Shield Initiative egyre inkabb egy tisztan nemet sztorinak tunik. Meg ugy is, hogy az ajanlott harom layer az IRIS-T SLM, MIM-104 es az Arrow 3...
Nem néz ki rosszul , kíváncsian várom a fejleményeket “sógoréktól”Ez a European Sky Shield Initiative egyre inkabb egy tisztan nemet sztorinak tunik. Meg ugy is, hogy az ajanlott harom layer az IRIS-T SLM, MIM-104 es az Arrow 3...
Eldőlt, hogy Ausztria 4 db Embraer C-390-t vesz, hogy az öregedő Herculeseket lecserélje. Irja a Der Standard.
Gondolom,csak èvek múlva lesz ebből bevethető flotta.
Meg nemigen van mit kérni az esetükben, mert a munkaero draga, céges ktgek dragak, a regionális szervizt meg támogatást már elvittek a magyarok, meg minden is drága náluk, és amúgy sem akkora üzlet a gyártónak ill. összeg a megrendelőnek az egész.Az "ellentètelezés" úgyis csak egy nagy humbug...
Ausztriában is van olyan cég, ami az Embraernek is beszállít.Meg nemigen van mit kérni az esetükben, mert a munkaero draga, céges ktgek dragak,
Az Embraer a Fokkerrel kötött MRO megállapodást, az osztrákok pedig a hollandokkal működnek együtt a típus beszerzésénél.a regionális szervizt meg támogatást már elvittek a magyarok,
Akkor el tudod képzelni hogy mekkora üzlet nekik amikor valaki csak 2 gépet rendel...és amúgy sem akkora üzlet a gyártónak ill. összeg a megrendelőnek az egész.
Az ellentetelezes lényege az új üzlet avagy beszallito...Ausztriában is van olyan cég, ami az Embraernek is beszállít.
Fejlesztői irodát meg sehol nem nyitott, csak Budapesten.Az Embraer a Fokkerrel kötött MRO megállapodást, az osztrákok pedig a hollandokkal működnek együtt a típus beszerzésénél.
Teljesen mas volt a helyzet anno, ugye, pont erre utaltam, hogy amikor még senki nem rendelt az egy cognation Portugálián kívül, akkor elhoztuk, amit lehetett. Ma már nem kapnád meg a gépet annyiért, és nem lenne iroda mellé, sem regionális szerviz. Ez megint az a szemlélet, amit Maróth távozása óta nemigen látok az egy KF51 részvételt kivéve, amikor korán lépve komolyabb előnyökhöz jutsz az üzletben...Akkor el tudod képzelni hogy mekkora üzlet nekik amikor valaki csak 2 gépet rendel...
Hozzánk csoroghat pénz ebből a beszerzésből az AV-n keresztül.Az "ellentètelezés" úgyis csak egy nagy humbug...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..