KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

Brazil to negotiate sale of Embraer KC-390 aircraft to Sweden

Brazilian Defense Minister Jose Mucio said on Tuesday he will travel to Sweden next month to negotiate a potential sale of Embraer's KC-390 military aircraft to the country. Mucio told reporters in Rio de Janeiro that Brazil was eyeing the sale of three or four KC-390 aircraft to Sweden, while noting the Nordic nation wants to sell more Saab Gripen fighter jets to Brazil.

(Reporting by Rodrigo Viga Gaier; Editing by Kylie Madry - RIO DE JANEIRO, Sept 26, Reuters)
 
Ha jól számolom, akkor most tartanak ott, hogy a brazilok által "visszamondott" 13 gépből 8-9 darabra már találtak vevőt. (az osztrák rendelés 3 gép + 1 opció, 2026/2027-es átadás) Még egy vevő/rendelés és akkor kb. úgy alakulnak az eladások/szállítások/gyártás, ahogy korábban tervezték.
Akkor ez a svedekkel meg is lenne, ugye?
 
Se AN-t se IL-t nem tudsz venni (legalábbis európában) a háború miatt, és így, hogy vetélytársak esnek ki, nagyobb az esélye a KC390-nek
Mert bárkinél is felmerült a NATO-ban hogy orosz vagy ukrán gépet vegyen?
Ezek sosem voltak alternatívák!

Ügyes volt az EMBRAER, amikor a kiöregedő Herculesek piacára célzott és hülye volt a LM, aki meg nem tett semmit Hercules leváltására. Az AIRBUS is rámehetett volna erre a szegmensre (C295-nél nagyobb de A400-nál kisebb gépre), de ők is kihagyták.
Az egyetlen korszerű típus ebben a 22-23 tonnás hasznos teherbírású méretben jelenleg a KC-390.
 
Mert bárkinél is felmerült a NATO-ban hogy orosz vagy ukrán gépet vegyen?
Ezek sosem voltak alternatívák!

Ügyes volt az EMBRAER, amikor a kiöregedő Herculesek piacára célzott és hülye volt a LM, aki meg nem tett semmit Hercules leváltására. Az AIRBUS is rámehetett volna erre a szegmensre (C295-nél nagyobb de A400-nál kisebb gépre), de ők is kihagyták.
Az egyetlen korszerű típus ebben a 22-23 tonnás hasznos teherbírású méretben jelenleg a KC-390.
Nem csak a NATO van a világon, és igen, a megörökölt Antonov simán játékos lehetett volna, ha nem lopják azt is szanaszét az ukránok már az önálló országuk első 15-20 évben.

Az Embraert ill abrazol államot dicséri, hogy a Boeing, járvány stb ellenére is kitartott a project mellett, és most elkezdett beérni a gyümölcse.
Ehhez persze kellett a Lockheed primitiv arroganciaja is hogy drágább egy Hercules, mint ez a nagyobb, erősebb, gyorsabb és modernebb, olcsóbban üzemeltethető gép, mert így lassan bezárják magukat a specifikusan turboprop rampas szállítót kereső ügyfelek piacára, ami jóval kisebb, mint a régi Herculesek keg Transallokat cserélő piac...
 
Se AN-t se IL-t nem tudsz venni (legalábbis európában) a háború miatt, és így, hogy vetélytársak esnek ki, nagyobb az esélye a KC390-nek

Nem csak a NATO van a világon, és igen, a megörökölt Antonov simán játékos lehetett volna, ha nem lopják azt is szanaszét az ukránok már az önálló országuk első 15-20 évben.

Az Embraert ill abrazol államot dicséri, hogy a Boeing, járvány stb ellenére is kitartott a project mellett, és most elkezdett beérni a gyümölcse.
Ehhez persze kellett a Lockheed primitiv arroganciaja is hogy drágább egy Hercules, mint ez a nagyobb, erősebb, gyorsabb és modernebb, olcsóbban üzemeltethető gép, mert így lassan bezárják magukat a specifikusan turboprop rampas szállítót kereső ügyfelek piacára, ami jóval kisebb, mint a régi Herculesek keg Transallokat cserélő piac...

Pedig biztos, hogy tök sokan állnak sorba Airbus A400M-ért is. :D
 
  • Vicces
Reactions: perceptron
Hivatalosan megkezdodtek a tárgyalások az Embraerrel:


Czech Republic selects the Embraer C-390 Millennium as its next medium military transport aircraft...

Czech Republic intends to acquire two aircraft that will significantly increase its airlift capacity, allowing the Czech Army to perform missions such as air transport, air assault operations, aerial resupply, medical evacuation, humanitarian aid, air-to-air refueling and firefighting with these aircraft.

C-390-Czech-Air-Force-In-The-Sky_low-resolution-website.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Loken and Aladeen
Az A400 -ból 100+ van Európában, és még 50+ rendelés. Persze ha nem a darabszám, hanem az számít hogy hány országban rendszeresítették akkor lehet a legelterjedtebb.
Az A400 tök más kategória. Aki csak Herkulest üzemeltetett annak nem kell A400, mert kisebb géppel is ellátta a feladatait. Akinek meg A400 mellett voltak Herculesei (pl. németek), azoknak is kellhet egy gép a pótlásukra.
Szóval az üzemeltető országok számát tekintve biztos hogy le fogja nyomni a KC-390 a A400-ast. Európában sok kisebb ország van akinek a brazil gép az ideális méretű szállító gép.