Nem kell a külföldre eladhatatlan selejtes alkatrészeket a hazai piacon rásózni a vevőre..A hibákon azért lehet javítani gondolom.
Nem kell a külföldre eladhatatlan selejtes alkatrészeket a hazai piacon rásózni a vevőre..A hibákon azért lehet javítani gondolom.
Ami azt illeti,lengyeleken kivül mi is jobban figyelhetnénk a koreai lehetőségekre.
Amúgy elég jó ára lehet az ARMA-nak, ha az észtek nem a "finn tesók" gépét vették meg. Pedig a Patira 6x6-osa 1 millió EUR körül van "csak", az AMV meg 5-6 körül...
Aztakurva. Ők komolyan gondoljákAmúgy elég jó ára lehet az ARMA-nak, ha az észtek nem a "finn tesók" gépét vették meg. Pedig a Patira 6x6-osa 1 millió EUR körül van "csak", az AMV meg 5-6 körül...
Az Otokar ARMA vagy az FNSS Pars kellene inkább?Ezért a csonagért leszopnám magam ha egy teljes btr kiváltást megcsinálnànk vele..
Ugyan már ezt sem vettük meg de magyar topikja már van! Ne álmodozz!Az Otokar ARMA vagy az FNSS Pars kellene inkább?
6x6 vagy 8x8?
Szerintem bármelyikért ölni tudna.Az Otokar ARMA vagy az FNSS Pars kellene inkább?
6x6 vagy 8x8?
Szerencsére nem meg úgy nezki a hitron-bolse 2090-előtt azonban itt merül fel a kérdés hogy akkor mégis mi a tokommel valtjuk az öreg btr úgy 26-28korul mert kb addig bírja a btrképpbe volt még valamikor a hitron fantázia névre hallgató 8x8 as is.
ennek a lényege hasoló lett volna a gidránéhoz a lynxgyár lehegeszti a karosszéria elemeket leszállítja az a fődarabokat majd kapsváron összerakják és abeépítenek magyar és török eszközöket. itt kaposvárra kb csak mint összeszserelő üzem támaszkodtak volna. kiszervezték volna a munkafolyamat jelentős részét amire meg lett volna kapacitás a hegesztő fémmegmunkáló részleg a lynxgyárba az ment volna a lynx gyárba. szerencsére ebből semmi nem lett.
török lessz szerintem a befutó amikor a kaposvári üzem eléri azt a színtet és termelékenységet.Szerencsére nem meg úgy nezki a hitron-bolse 2090-előtt azonban itt merül fel a kérdés hogy akkor mégis mi a tokommel valtjuk az öreg btr úgy 26-28korul mert kb addig bírja a btr
A kaposvári üzem már a térképen sincs rajta!török lessz szerintem a befutó amikor a kaposvári üzem eléri azt a színtet és termelékenységet.
attól függ melyik térképet nézed. egyébként nagyon sok minden nincs azokon a térképeken miközben tudjuk hogy létező vagy épp épülő üzem és hadi célokat szolgál és fog is szolgálni nagyon sok ideig. RM es térképeken biztos hogy nem lesz. színte semmilyen eggyütműködés nem jött létre az rm és a törökök között . (az hogy lessznek közös beszállítok nem számít azok külön cégek)A kaposvári üzem már a térképen sincs rajta!
Mivel tombol az RM-szerelem, így eléggé Boxer-gyanús a dolog. Arra rá tudják tenni könnyen Lance tornyot mint az ausszik...Szerencsére nem meg úgy nezki a hitron-bolse 2090-előtt azonban itt merül fel a kérdés hogy akkor mégis mi a tokommel valtjuk az öreg btr úgy 26-28korul mert kb addig bírja a btr
ARMA II-re is fel lehet rakni a lance tornyot elfér rajta bővenMivel tombol az RM-szerelem, így eléggé Boxer-gyanús a dolog. Arra rá tudják tenni könnyen Lance tornyot mint az ausszik...

gondolod ezt még elbírná a lynx gyár?Mivel tombol az RM-szerelem, így eléggé Boxer-gyanús a dolog. Arra rá tudják tenni könnyen Lance tornyot mint az ausszik...
Az Arma II-vel kapcsolatban már nem vagyunk olyan finnyásak, amiért csak demo példány létezik belőle?ARMA II-re is fel lehet rakni a lance tornyot elfér rajta bőven![]()
Oké de ha az RM-nek meg a törököknek együtt kell dolgozni, akkor az +5 év!ARMA II-re is fel lehet rakni a lance tornyot elfér rajta bőven![]()

Akkor nem itt gyártja őket!az rm nek nincs kapacitása a lynx gyárba boxert gyártani nekünk.

akkor meg bármi játszik és előnybe kerül az amit legalább részben itt gyártanak. nem írtam török típustAkkor nem itt gyártja őket!
Az ARMA II amúgy is Otokar - nem Nurol. Ergó másik gyár lenne...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..