Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Hi


Kis helyzetjelentés....
5 hét alatt mentem 3200 km ...napi inga Makó -Szeged....70-80 km szegedn lébecolással együtt.Ezt letudom full elektromosan Bmw 50e plug in.
1 Pest és egy Bécs volt benne..1000 km.....amikor lemerül az akksi akkor pályán 130 km-l 10.5 lityó a fogyasztás...egy hónap alatt "spóroltam kb 136.000 forintot...
a "régi" kocsi 8.5 lityó/100 volt a 3200 km 176.000 ft lett volna.

Mikor fog visszajönni a 20 misi különbözet..........SOHA A BÜDÖS ÉLETBE.....
Nem a költségek miatt vettem hanem ,mert tetszik......csak szerettem volna leírni a valóságot.
 
Hi


Kis helyzetjelentés....
5 hét alatt mentem 3200 km ...napi inga Makó -Szeged....70-80 km szegedn lébecolással együtt.Ezt letudom full elektromosan Bmw 50e plug in.
1 Pest és egy Bécs volt benne..1000 km.....amikor lemerül az akksi akkor pályán 130 km-l 10.5 lityó a fogyasztás...egy hónap alatt "spóroltam kb 136.000 forintot...
a "régi" kocsi 8.5 lityó/100 volt a 3200 km 176.000 ft lett volna.

Mikor fog visszajönni a 20 misi különbözet..........SOHA A BÜDÖS ÉLETBE.....
Nem a költségek miatt vettem hanem ,mert tetszik......csak szerettem volna leírni a valóságot.
Engem mindig kiakasztott az, amikor valaki - akkoriban, 10-20-30 éve - tízmilliós autót dízelmotorral vett, mer' ő spórol...
Hát hogyne; akkor spóroltál volna, ha milliókkal lejjebb adsz az igényeidből, s veszel egy csendesebb, finomabb járású benzinest.

Ezért is becsülöm benned azt, hogy nem hamukázol, hanem leírtad, hogy mert ez tetszett.
 
„Az Erste Bank Hungary 15 százalékos tulajdonrészét a Magyar Állam a Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt-n keresztül 87,5 milliárd forintért értékesíti. Ez a hét évvel ezelőtti vételár több mint kétszerese, tehát az állam jól gazdálkodott” – mondta az Index megkeresésére Lóga Máté gazdaságfejlesztésért és nemzeti pénzügyi szolgáltatásokért felelős államtitkára azzal kapcsolatban, hogy a kormány pénteken bejelentette a Magyar Állam 100 százalékos tulajdonában álló Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt. értékesíti az Erste Bank Hungary Zrt.-ben meglévő 15 százalékos kisebbségi tulajdonrészét az osztrák anyavállalat, az Erste Bank AG számára.



Lóga Máté kiemelte: a 15 százalékos részesedés eladására nem költségvetési szempontok miatt került sor.



AZ ÍGY KELETKEZŐ BEVÉTELT AZ ÁLLAM MÁSIK STRATÉGIAI ESZKÖZ MEGVÁSÁRLÁSÁRA, A BUDAPEST REPÜLŐTÉR VISSZAVÁSÁRLÁSÁNAK FINANSZÍROZÁSÁRA FOGJA FORDÍTANI.
 
@Ocses

"Ènnekem van olyan ismerősöm aki 10 èvvel ezelött jó sofőr volt.
Azóta meg annyi negatívum èrte az utakon, hogy sajnos az a 90-nèl 70-nel menő tipussá változott, aki rágörcsöl a vezetèsre.
Rendesen fèl mellette az ember.o_O"

Ez egy ördögi kör, minél lassabban vezetsz, annál jobban utálnak és annál durvábban előznek meg. Szerintem. Szombat este meló után teljesen kiverte a biztosítékot (nagyon szerettem volna már magam mögött tudni a napot) az az idióta, aki 25 km/h-val poroszkált előttem 60as táblánál és nagyon villogott, mikor megelőztem a főút 1sávos felhajtóján 1esben nyélgázzal. Basszus, lekanyarodás előtt 25-ről még fékezett is.
Amikor a 100as táblánál 80al mennek, vagy 90nél 70el az tényleg idegesítő és szerintem jogos az indulat. Az ilyen madár menjen kerülő úton,ha ennyire ráér.
 
Nincs túl jó véleményem a Budapesti taxisokról....
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Itt is, gyorshajtás, piroson keresztül, lejárt műszakival.
 
  • Tetszik
  • Hűha
Reactions: fishbed and BJani
Nincs túl jó véleményem a Budapesti taxisokról....
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Itt is, gyorshajtás, piroson keresztül, lejárt műszakival.
Az én világomba:jogosítvány a helyszínen bevonva(tali 5 év múlva)+a hivatástól élete végig eltiltva+autó elkobozva+5 évig közügyektől való eltiltás.További szép estét.
 
Engem csak szerényen idegesít (miné tovább tart, annál inkább) a tetű követése, az viszont felháborít, ha még neki áll feljebb, hogy meg merem előzni (villog, dudál, gyorsítással igyekszik megakadályozni az előzést és sodor életveszélybe).
 
Engem csak szerényen idegesít (miné tovább tart, annál inkább) a tetű követése, az viszont felháborít, ha még neki áll feljebb, hogy meg merem előzni (villog, dudál, gyorsítással igyekszik megakadályozni az előzést és sodor életveszélybe).
Na, igen, a gyorsítás előzés alatt, ütni kellene.
 
Engem csak szerényen idegesít (miné tovább tart, annál inkább) a tetű követése, az viszont felháborít, ha még neki áll feljebb, hogy meg merem előzni (villog, dudál, gyorsítással igyekszik megakadályozni az előzést és sodor életveszélybe).
Én ezt eddig nem tapasztaltam...az ilyen eleve küzd az "elemekkel"...idefigyelni, odafigyelni, az eső is esik...ez általában leköti a gyógyegér figyelmét, nem áll neki sértődötten harcolni,az őt megelőzökkel, inkább megnyugszik,hogy aki eddig a seggében volt végre lehagyja.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
Én ezt eddig nem tapasztaltam...az ilyen eleve küzd az "elemekkel"...idefigyelni, odafigyelni, az eső is esik...ez általában leköti a gyógyegér figyelmét, nem áll neki sértődötten harcolni,az őt megelőzökkel, inkább megnyugszik,hogy aki eddig a seggében volt végre lehagyja.
Én sajna már többször. Szerintem van olyan is, akinek az a szórakozása, hogy lassú vezetéssel előzést provokál és szánt szándékkal megszivatja az előzőt. Jó vogon szokás az is, ha én nem sietek, ne siessen más sem.
 
Én sajna már többször. Szerintem van olyan is, akinek az a szórakozása, hogy lassú vezetéssel előzést provokál és szent szándékkal megszivatja az előzőt. Jó vogon szokás az is, ha én nem sietek, ne siessen más sem.

Olyannal én is találkoztam anno a 83-ason.
Ha jöttek szembe, beláthatatlan kanyar akkor szinte satufékkel vissza 50-re, amikor előzhető lett volna addig gyorsult míg az előzni akarót vissza nem kényszerítette maga mögé.
Szerencsére kb. 5. voltam a sorban, de még engem is felbaxot...