tudod, ha egyszer elindul a "szar sem elég büdös" akkor nincs megállás és/vagy néhány ember megjelenése majd háát lehet indokolttá teszi majd a pihitMert ? olyan szar lesz ?

tudod, ha egyszer elindul a "szar sem elég büdös" akkor nincs megállás és/vagy néhány ember megjelenése majd háát lehet indokolttá teszi majd a pihitMert ? olyan szar lesz ?

Majd akinek nem lesz elég büdös annak belenyomjuk a fejét a szarba!tudod, ha egyszer elindul a "szar sem elég büdös" akkor nincs megállás és/vagy néhány ember megjelenése majd háát lehet indokolttá teszi majd a pihit![]()

Persze a részleteket felületesen ismeri a pórnépőőő azt ugye tudod, hogy nem a Rába fizeti őket, hanem a Magyar állam ? A rába, csak megépíti őket. és nem is 1 év alatt csinálja, hanem 7 év alatt.
Még mindig nem tudom, hogy miről beszélsz...Persze a részleteket felületesen ismeri a pórnép
Zsigerből jönnek megérzések vélemények
ilyen a fórum ))
Évi 10-20 mrd belefér a képbe
imádomMajd akinek nem lesz elég büdös annak belenyomjuk a fejét a szarba!![]()
![]()
A Rába "alkalmasságán" gondolkodtam.Még mindig nem tudom, hogy miről beszélsz...
Az is megvan, hogy nem 100%-os gyártás fog a Rábánál történni?Arról beszélek, hogy mire van alapozva a szándék.
Nagyot kell "lépnie" a Rábának ehhez a történethez.
Nem zárom ki, hogy megugorja de egyelőre nagy a kabát....
Szerintem 2024 ben tud csinálni (veszteségre) kb 50-100 db ot
A 400 db kicsit soknak hangzik.
Komoly pénzek kellenek ehhez még ha az ingatlanokat adják is pénz...pénz és szakember.
Utóbbit még be is kell tanítani...stb
Gondolom valami miatt Kaposvár is felejtve.
Kaposváron nem gyártanak futóművet.A Rába "alkalmasságán" gondolkodtam.
Mitől jobb ötlet mint Kaposvár ...?
ámenAz is megvan, hogy nem 100%-os gyártás fog a Rábánál történni?
Gyakorlatilag jelenleg az a helyzet, hogy kb. a korábbi Jármű kapacitások kerülnek visszaaktiválásra. Elvileg a korábbi alkalmazottak válalaton belül kerültek átszervezésre, és nem történt tömeges szakember elküldés.
Ráadásul Győrben az Audiban az elektromos átállás miatt egy komolyabb mennyiségű ember fog felszabadulni. Kézenfekvő lenne, ha a Rába át tudná venni őket.
Ami a tőkehiányt illeti, ilyenkor szoktak kötvényt kibocsátani. Az állam meg jól felvásárolja azokat.
Én azt se tartom ördögtől valónak, hogy az állam kivezeti a tőzsdéről és csinál belőle egy zrt-t. Nincs sok értelme tőzsdézni 70-80%-os állami résszel ami nem cserél gazdát.Ami a tőkehiányt illeti, ilyenkor szoktak kötvényt kibocsátani. Az állam meg jól felvásárolja azokat.

Attól még a cégnek nincs pénze.Én azt se tartom ördögtől valónak, hogy az állam kivezeti a tőzsdéről és csinál belőle egy zrt-t. Nincs sok értelme tőzsdézni 70-80%-os állami résszel ami nem cserél gazdát.
Vásárlással együtt feltőkésíti és kész... Amúgy nem tudom, hogy honnan veszed, hogy nincs pénz amikor 20 éve a legjobb évük volt idén bevétel szempontjából.Attól még a cégnek nincs pénze.
Egy államosítás politikai kockázat (is)...
A részleges privatizáció logikusabb .
ok.
Mennyi egy Gidran ?
200 m ?
Nem látok ebben a jelentésben még 400 db (nagyjából 70-80 mrd) kapacitást !
Összehegesztenek a seggénél két Gidránt , oszt mán készen is van.Szerinem 8x8 gyártás lesz.
Az éves tervezett db-szám is mutatja,hogy ez alapvetően manufaktúrás,"kisüzemi" összeszerelés,gyártás lesz.Kb mint a Lynxé-nem várható egy specializált gyártósor felállitása.Egyszerűen nem éri meg.Kaposváron nem gyártanak futóművet.
Itt meg ha az az igény, akkor azt szépen legyártják cégen belül.
Az újra felfuttatott Jármű üzletágban meg összeházasítják a törököktől kapott páncélozott kocsiszekrénnyel, meg belepakolják a hajtást, meg a egyéb berendezéseket.
Ezek egyike sem igényel hatalmas beruházást. Nem kellenek speciális megmunkáló gépek, óriás prések, speciális hegesztő robotok. Erre a mennyiségre nem lesz szükség klasszikus gyártósorra.
Amire szükség van az vagy már megvan (futómű részleg), vagy "aprópénzért" beszerezhető.
Nyilván ez az én elképzelésem, de máshogy szerintem el sem vállalták volna.
TIPK: Óbudai Egyetem Okosipari Tudományos és Innovációs Park KaposvárA TIPK pedig már épül a tereprendezéssel ha minden igaz már végeztek. az része a projektnek. 4 csarnokból 1 hadiipari
Én meg tőzsdére dobnám a Rába kisebbségi állami részét 51%-ot megtartva. Mikor ha nem most tudná a legjobb áron bevezetni. De ha jól emlékszek a Rába részvényeket a győri egyetem kezeli.Én azt se tartom ördögtől valónak, hogy az állam kivezeti a tőzsdéről és csinál belőle egy zrt-t. Nincs sok értelme tőzsdézni 70-80%-os állami résszel ami nem cserél gazdát.
Mert kaposvár nem létezik. A Nurol bevizsgálta a Rábát és alkamlasnak találta teljes tech transzferre.A Rába "alkalmasságán" gondolkodtam.
Mitől jobb ötlet mint Kaposvár ...?
50 % N7Én meg tőzsdére dobnám a Rába kisebbségi állami részét 51%-ot megtartva. Mikor ha nem most tudná a legjobb áron bevezetni. De ha jól emlékszek a Rába részvényeket a győri egyetem kezeli.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..