T-90

Amúgy meg engedjétek el ezt a szar Orosz motor mantrát,nekik teljesen megfelel,egy.marék szotyi áráért gyártják,nekik bevált,gondolom kisebb dombokban állnak a kész motorok,nagyobb dombokban meg a tartalék alkatrészek hozzájuk.
Ettől még a T90M egy kibaszott jó harckocsi,már van rajta drónzavaró is,faszán körbe van láncozva,rácsozva,páncélozva,mostmár van rajta olyan csöves tyúkketrec is, mint a csövesbának merkavákon,4.5km-ről aprítja az ellent,és még jól is néz ki.
Unalmas óráikban aplikálhatnák rá az aps-t,és a legjobb hk lenne(az armata kivételével), így csak a legjobb ár/érték arányú.
 
Szerintem nincs civil verzoíja,az amire te gondolsz,az Jumz motor,a Kirovec traktorokban volt,sok évtizeddel ezelőtt, ma már a nyugati piacokra nyugati motorokkal szerelik a Kiroveceket,saját,meg a nem zöldbuzi piacokra meg Orosz motorokkal.
Akarod mondani olyan piacokra megy orosz motorral, ahol nincs másra pénz.
 
Egyébként jók az aggregátor motorok, alig használtak. Pár éve egy Deutz hatos léghűtéses motoros aggregátorra hetekig második vevő voltam.
De a b... Zik szetvagtag vasba.
 
  • Szomorú
Reactions: LMzek 2.0
Szerintem nincs civil verzoíja,az amire te gondolsz,az Jumz motor,a Kirovec traktorokban volt,sok évtizeddel ezelőtt, ma már a nyugati piacokra nyugati motorokkal szerelik a Kiroveceket,saját,meg a nem zöldbuzi piacokra meg Orosz motorokkal.
Csak annyi kiegészítés, hogy ЯМЗ (Jámz) és nem ЮМЗ (Jumz).
A ЯМЗ, az a Jaroszlávi motorgyár és tényleg teljesen más termékei vannak, mint a harckocsimotorok (harckocsiban: 150mm furat és 180mm lökethossz).
A Kirovecekben ЯМЗ-238 és ЯМЗ-240 motorok voltak ( V8/V12 és 130mm furat illetve 140mm lökethossz [illetve létezik még a 236-os is, ami V6-os])
A 236-os (V6) motorok voltak a MAZ-501-es teherautókban,meg néhány Uralban is tán, a V8-as ЯМЗ-238 pedig a T-150-ben, Krazokban, illetve azt használja az MT-LB is, meg még rengeteg járgányba belerakják (pld. UKSz-400 kompresszor, stb)

Ezzel szemben a ЮМЗ, az egy traktormárka. A Déli gépgyárban ( ЮЖМАШ ) építették őket Dnyepropetrovszkban, ahol emellett még b@szott nagy rakétákat meg repülőgépalkatrészeket is gyártottak.

dudi, te meg régen nem voltál ennyire mérhetetlenül ostoba...
 
Csak annyi kiegészítés, hogy ЯМЗ (Jámz) és nem ЮМЗ (Jumz).
A ЯМЗ, az a Jaroszlávi motorgyár és tényleg teljesen más termékei vannak, mint a harckocsimotorok (harckocsiban: 150mm furat és 180mm lökethossz).
A Kirovecekben ЯМЗ-238 és ЯМЗ-240 motorok voltak ( V8/V12 és 130mm furat illetve 140mm lökethossz [illetve létezik még a 236-os is, ami V6-os])
A 236-os (V6) motorok voltak a MAZ-501-es teherautókban,meg néhány Uralban is tán, a V8-as ЯМЗ-238 pedig a T-150-ben, Krazokban, illetve azt használja az MT-LB is, meg még rengeteg járgányba belerakják (pld. UKSz-400 kompresszor, stb)

Ezzel szemben a ЮМЗ, az egy traktormárka. A Déli gépgyárban ( ЮЖМАШ ) építették őket Dnyepropetrovszkban, ahol emellett még b@szott nagy rakétákat meg repülőgépalkatrészeket is gyártottak.

dudi, te meg régen nem voltál ennyire mérhetetlenül ostoba...
Az nem ostobasag, ha nem mondok olyan hülyeséget, hogy a V92 egy jó és modern harckocsimotor.
 
Csak annyi kiegészítés, hogy ЯМЗ (Jámz) és nem ЮМЗ (Jumz).
A ЯМЗ, az a Jaroszlávi motorgyár és tényleg teljesen más termékei vannak, mint a harckocsimotorok (harckocsiban: 150mm furat és 180mm lökethossz).
A Kirovecekben ЯМЗ-238 és ЯМЗ-240 motorok voltak ( V8/V12 és 130mm furat illetve 140mm lökethossz [illetve létezik még a 236-os is, ami V6-os])
A 236-os (V6) motorok voltak a MAZ-501-es teherautókban,meg néhány Uralban is tán, a V8-as ЯМЗ-238 pedig a T-150-ben, Krazokban, illetve azt használja az MT-LB is, meg még rengeteg járgányba belerakják (pld. UKSz-400 kompresszor, stb)

Ezzel szemben a ЮМЗ, az egy traktormárka. A Déli gépgyárban ( ЮЖМАШ ) építették őket Dnyepropetrovszkban, ahol emellett még b@szott nagy rakétákat meg repülőgépalkatrészeket is gyártottak.

dudi, te meg régen nem voltál ennyire mérhetetlenül ostoba...



Köszönjük, bevallom nem voltam motivált ráguglizni.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostrider
This rare photo shows a T-90S specimen from the 1999 Indian trials which is fitted with the domestic russian thermal imaging device "Nocturne". It is one of the only images showing it mounted on a tank, complete with an original housing.

F-cK2rcWAAENYKI
 
Nem igazán értem azokat, akik fennakadnak azon, hogy a globalizált világunkban szinte mindenki más országok alkatrészeit, berendezéseit használja. Egyszerűen nem éri meg senkinek, hogy mindent is kifejlesszen, ami könnyen elérhető a piacon. Az USA is hiába küzd az ellen, hogy kínai alkatrészeket használjanak katonai célokra, mégis rengeteg van ilyen. Ebben a világ környezetben a szankciók azért is vannak "halálra" ítélve. Amíg tudott, az oroszok is kooperáltak a "nyugattal", rengeteg mindent tőlük szereztek be, ezért se kezdtek neki sok minden fejlesztésébe, gyártásába, mert felesleges volt. Se rengeteg "lufi" pénzük, se akaratuk nem volt hozzá. Most már/majd átgondolhatják, hogy változtatni kell. Különben megjegyezve, a "nyugat" is mit fog kezdeni a tudásával, ha nem lesz kellő mennyiségű alapanyag, nyersanyag, ami rendelkezésre állt eddig. Én igazán azt nem értem, hogyha a SzOSzNA-U francia licensz alapján készül, akkor miért nem francia alkatrészek vannak benne?e
T-90SzK
tank-t-90sk.jpeg
 
Nem igazán értem azokat, akik fennakadnak azon, hogy a globalizált világunkban szinte mindenki más országok alkatrészeit, berendezéseit használja. Egyszerűen nem éri meg senkinek, hogy mindent is kifejlesszen, ami könnyen elérhető a piacon. Az USA is hiába küzd az ellen, hogy kínai alkatrészeket használjanak katonai célokra, mégis rengeteg van ilyen. Ebben a világ környezetben a szankciók azért is vannak "halálra" ítélve. Amíg tudott, az oroszok is kooperáltak a "nyugattal", rengeteg mindent tőlük szereztek be, ezért se kezdtek neki sok minden fejlesztésébe, gyártásába, mert felesleges volt. Se rengeteg "lufi" pénzük, se akaratuk nem volt hozzá. Most már/majd átgondolhatják, hogy változtatni kell. Különben megjegyezve, a "nyugat" is mit fog kezdeni a tudásával, ha nem lesz kellő mennyiségű alapanyag, nyersanyag, ami rendelkezésre állt eddig. Én igazán azt nem értem, hogyha a SzOSzNA-U francia licensz alapján készül, akkor miért nem francia alkatrészek vannak benne?e
T-90SzK
tank-t-90sk.jpeg
Azért veszel licencet, mert nem akarsz/tudsz fejleszteni de kell valami amit magad szeretnél legyártani.
 
Érdekesség

Amerikai alkatrészek (főleg félvezetők és processzorok) egy T-90M harckocsi Sosna-U irányzékán belül.

FrWNex7aAAMenl0
FrWNas9aMAobl2M
Érdekesség

Amerikai alkatrészek (főleg félvezetők és processzorok) egy T-90M harckocsi Sosna-U irányzékán belül.

FrWNex7aAAMenl0
FrWNas9aMAobl2M
XILINX XCV200-at Taivan-on gyártják:

 
XILINX XCV200-at Taivan-on gyártják:

A Xilinx amerikai cég, de saját gyárral nem rendelkezik, többek közt a TSMC-vel is gyártat.