T-80


A Kaluga cég KADVI folytatja az 1250 lóerős gázturbinás motorok ГТД-1250 ("29. termék") nagyszabású gyártását azzal a lehetőséggel, hogy korszerűsítse őket.

A gyártás újraindítására a raktárból kivont T-80BV-k 2022-es és 2023-as felülvizsgálatok T-80BVM változatára történő korszerűsítésének növekvő üteme, valamint a T-80BVM gyártásának várható lokalizálása és korszerűsítése mellett került sor az Uralvagonzavod létesítményeiben.
 

A Kaluga cég KADVI folytatja az 1250 lóerős gázturbinás motorok ГТД-1250 ("29. termék") nagyszabású gyártását azzal a lehetőséggel, hogy korszerűsítse őket.

A gyártás újraindítására a raktárból kivont T-80BV-k 2022-es és 2023-as felülvizsgálatok T-80BVM változatára történő korszerűsítésének növekvő üteme, valamint a T-80BVM gyártásának várható lokalizálása és korszerűsítése mellett került sor az Uralvagonzavod létesítményeiben.
Az UVZ fogja gyártani a T-80-at?
 
Remélem, hogy nem. Jó helye van annak Omszkban. (Eddig is ott folyt a korszerűsítés)
Én úgy tudom, hogy az UVZ-nél nem jár és nem is járt T-80 sem nagyjavítason sem modernizáción, mert nekik nincs rá technológiájuk (a T-80 az Kirov típus nem Uralvagonmas).
 
Én úgy tudom, hogy az UVZ-nél nem jár és nem is járt T-80 sem nagyjavítason sem modernizáción, mert nekik nincs rá technológiájuk (a T-80 az Kirov típus nem Uralvagonmas).

Ezt jól tudod.
Bár lehet a hírben az a trükk, mint a repülőgép iparban, hogy UVZ papíron minden, csak éppen több gyár van.
És lehet Omszkban marad minden, csak már UVZ tulajdon papíron.
 
A T-80UD-ről még annyit, az oroszoknak nagyon nem tetszett, hogy az ukránok tucatjával, végeredményben több százas mennyiségben adták el Pakisztánnak ezt az élvonalbeli / elsőosztályú modellt, független ország ide vagy oda, továbbra is úgy tekintettek Ukrajnára, mintha tagköztársaság lennének, behívták Moszkvába a kijevi politikusokat, leszidták őket, és büntiből le is tiltották a további terméktámogatást, teljesen, emiatt is elhalt az ukrán ipar, nem mintha egyébként is halálra volt ítélve a rendszerük.

Akármennyire ukrán harckocsinak próbálják kisajátítani a T-80UD-t is, annak a gyártására is képesek voltak az oroszok, és a pakisztáni flotta állapota jelzi, hogy mindmáig van hozzá márkaszervízük.
 
Akármennyire ukrán harckocsinak próbálják kisajátítani a T-80UD-t is, annak a gyártására is képesek voltak az oroszok, és a pakisztáni flotta állapota jelzi, hogy mindmáig van hozzá márkaszervízük.

Az oroszoknak is volt UD-je , szóval volt rá javító bázis is.
A motoron kívül meg nagyrészt azonos a sima U val, ami az ukrán kalandig szolgálatban volt. (elfogyott a nagy részük) .
Ráadásul a BVM modernizáció is részben az U-n alapul. Szóval nem meglepő, hogy az oroszok képesek a típust karbantartani. :)
 
Az oroszoknak is volt UD-je , szóval volt rá javító bázis is.
A motoron kívül meg nagyrészt azonos a sima U val, ami az ukrán kalandig szolgálatban volt. (elfogyott a nagy részük) .
Ráadásul a BVM modernizáció is részben az U-n alapul. Szóval nem meglepő, hogy az oroszok képesek a típust karbantartani. :)
Mi benne az U?