Itt mi az összefüggés?
A Mszta-Sz-ek időszakos szervizeléséhez, és jó arányban bevethetőnek tartásához kell T-80U-ra szakosodott szerviz is.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Itt mi az összefüggés?
Az UVZ fogja gyártani a T-80-at?IL RUSSO
t.me
A Kaluga cég KADVI folytatja az 1250 lóerős gázturbinás motorok ГТД-1250 ("29. termék") nagyszabású gyártását azzal a lehetőséggel, hogy korszerűsítse őket.
A gyártás újraindítására a raktárból kivont T-80BV-k 2022-es és 2023-as felülvizsgálatok T-80BVM változatára történő korszerűsítésének növekvő üteme, valamint a T-80BVM gyártásának várható lokalizálása és korszerűsítése mellett került sor az Uralvagonzavod létesítményeiben.
Az UVZ fogja gyártani a T-80-at?
Az UVZ már máskor is csúnyàn elbánt a konkurenciàval...Remélem, hogy nem. Jó helye van annak Omszkban. (Eddig is ott folyt a korszerűsítés)
Az UVZ már máskor is csúnyàn elbánt a konkurenciàval...
Én úgy tudom, hogy az UVZ-nél nem jár és nem is járt T-80 sem nagyjavítason sem modernizáción, mert nekik nincs rá technológiájuk (a T-80 az Kirov típus nem Uralvagonmas).Remélem, hogy nem. Jó helye van annak Omszkban. (Eddig is ott folyt a korszerűsítés)
Én úgy tudom, hogy az UVZ-nél nem jár és nem is járt T-80 sem nagyjavítason sem modernizáción, mert nekik nincs rá technológiájuk (a T-80 az Kirov típus nem Uralvagonmas).
Akármennyire ukrán harckocsinak próbálják kisajátítani a T-80UD-t is, annak a gyártására is képesek voltak az oroszok, és a pakisztáni flotta állapota jelzi, hogy mindmáig van hozzá márkaszervízük.
Mi benne az U?Az oroszoknak is volt UD-je , szóval volt rá javító bázis is.
A motoron kívül meg nagyrészt azonos a sima U val, ami az ukrán kalandig szolgálatban volt. (elfogyott a nagy részük) .
Ráadásul a BVM modernizáció is részben az U-n alapul. Szóval nem meglepő, hogy az oroszok képesek a típust karbantartani.
Mi benne az U?
Mi benne az U?
Tudom mit jelent a névben az U, azt nem tudom mi a T-80BVM-ben a T-80U.Fejlesztett, szovjet időkben mozdonyoknál is elég gyakori volt.
És mi köze a BVM-nek az U-hoz vagy az UD-hez?Majdnem az egész harckocsi.... XD
Az UD az U dízelmotoros változata.... Ez alapján találd ki a többit
Tudom mit jelent a névben az U, azt nem tudom mi a T-80BVM-ben a T-80U.
Tudtommal nem az U gázturbinája van benne, hanem egy modernizált gázturbina.Kapásból a gázturbinája, a szűrőrendszere, a levegőbeömlője, az aknavédelmi oszlopos erősítés a vezetőnél stb....
Csak, hogy párat említsek.
Tudtommal nem az U gázturbinája van benne, hanem egy modernizált gázturbina.
Ugyanaz?A T-80U 1250 LE-s gázturbinája van benne. GTD-1250.