[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Nagyköveti látogatás az Embraer Sao Joao de Campos-i otthonában. Megtiszteltetés volt Marcio Monteiro alelnök úrral egyeztetni, aki a Magyar Honvédség által hamarosan rendszeresítendő KC-390-es szállítógép főtervezője is volt.

404424518_396897182660142_8234863230114219756_n.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
Az #Embraer örömmel fogadja a Magyar Honvédség első csoportját a brazíliai Eugênio de Melo-i kiképzőhelyünkön. Az első ütemben 19 szakember, köztük technikusok és mérnökök vesznek részt a karbantartó képzésen és szereznek képesítést a Magyar Légierő által megvásárolt két KC-390 Millennium többcélú repülőgép támogatására. 2024-ben a Magyar Légierő pilótáit és további karbantartó csapatait is szívesen látjuk a dedikált tanfolyamokon

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az #Embraer örömmel fogadja a Magyar Honvédség első csoportját a brazíliai Eugênio de Melo-i kiképzőhelyünkön. Az első ütemben 19 szakember, köztük technikusok és mérnökök vesznek részt a karbantartó képzésen és szereznek képesítést a Magyar Légierő által megvásárolt két KC-390 Millennium többcélú repülőgép támogatására. 2024-ben a Magyar Légierő pilótáit és további karbantartó csapatait is szívesen látjuk a dedikált tanfolyamokon

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az ország a brazil katonai teherszállító harmadik ügyfele, és az elkövetkező hónapokban megkapja az elsőt a két repülőgép közül.
EMBRAR-KC-390-HUNGARY-1-1160x773.jpg

A NATO-nak, az Észak-atlanti Szerződés Szervezetének tagországa az idei évtől két repülőgépet kap . Közülük az első már a gyártás utolsó fázisában van, és hamarosan repülnie kell.

Az Embraernek jelenleg 40 megrendelése és vásárlási kötelezettsége van a C-390 Millenium számára. Brazíliába 19, Portugáliába öt, Magyarországra kettő, Hollandiába öt, Ausztriába négy, Csehországba kettő és Dél-Koreába három gép érkezik.
 

Az ország a brazil katonai teherszállító harmadik ügyfele, és az elkövetkező hónapokban megkapja az elsőt a két repülőgép közül.
EMBRAR-KC-390-HUNGARY-1-1160x773.jpg

A NATO-nak, az Észak-atlanti Szerződés Szervezetének tagországa az idei évtől két repülőgépet kap . Közülük az első már a gyártás utolsó fázisában van, és hamarosan repülnie kell.

Az Embraernek jelenleg 40 megrendelése és vásárlási kötelezettsége van a C-390 Millenium számára. Brazíliába 19, Portugáliába öt, Magyarországra kettő, Hollandiába öt, Ausztriába négy, Csehországba kettő és Dél-Koreába három gép érkezik.
Ez a kép régi. A korábbi tervek szerint a 2. és 4. negyedévben (végén) érkeznek a gépek. Lassan az első felszállásról kellene már egy bejelentés, ha minden terv szerint halad...
 
Az #Embraer örömmel fogadja a Magyar Honvédség első csoportját a brazíliai Eugênio de Melo-i kiképzőhelyünkön. Az első ütemben 19 szakember, köztük technikusok és mérnökök vesznek részt a karbantartó képzésen és szereznek képesítést a Magyar Légierő által megvásárolt két KC-390 Millennium többcélú repülőgép támogatására. 2024-ben a Magyar Légierő pilótáit és további karbantartó csapatait is szívesen látjuk a dedikált tanfolyamokon
Jézus ereje!
Ezek nem tudják, hogy ezek a technikusok és mérnökök nálunk láttak már repülőt!!??
Hát miért nem adnak nekik egy leírást? Tudnak olvasni, nem?
Irónia OFF.

Szóval, mindenki így csinálja! :oops:
 
Állítólag az első magyar gép első repülése...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Már itt is fent van a hír:
 
Már itt is fent van a hír:

Ugyanez a gyártó Fb oldalán is...

A gyártó hivatalos közleménye:
Hungary's C-390 Millennium makes its maiden flight

 
Mindig szivet melengető az ilyen sorokat visszaolvasni:
Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.

Új technikát nem szívesen vesznek. Emlékezz pl. a KC-46A "fejlesztésére", mikor a Boeing a Dreamliner vadiúj hajtóművét ajánlgatta, ám az USAF a B767-es már bevált /kevésbé takarékos/ hajtóművét választotta...
Magyarul: Kritikus /háborús/ helyzetben bolondbiztos gépre van szükség, nem tesztelésre és kísérletezésre...!!!
:rolleyes:
"Brazília fejlesztő országként 28 példányt rendelt a típusból (bár ezt végül 2022 februárjában 22 darabra csökkentették, de szó van a darabszám újbóli emeléséről is), Magyarországon (2 db) kívül Portugália és Hollandia 5-5 darabot igényelt a kiöregedő C-130 Hercules flotta leváltására, míg Ausztria 4 példányt, Dél-Korea pedig első körben 3 darabot rendelt.
Szándéknyilatkozatok is születtek a típusra, Argentína és Chile 6-6 darab, Kolumbia tucatnyi, míg Csehország két gépet venne, de más érdeklődők is feltűntek már.
Több nemzet partnerként is csatlakozott a programhoz, az argentin FADEA (Fábrica Argentina de Aviones), a cseh Aero Vodochody és a portugál OGMA is részt vesz majd a gyártásban."
https://htka.hu/2024/02/09/levegoben-az-elso-magyar-kc-390/
 
Mindig szivet melengető az ilyen sorokat visszaolvasni:



:rolleyes:
"Brazília fejlesztő országként 28 példányt rendelt a típusból (bár ezt végül 2022 februárjában 22 darabra csökkentették, de szó van a darabszám újbóli emeléséről is), Magyarországon (2 db) kívül Portugália és Hollandia 5-5 darabot igényelt a kiöregedő C-130 Hercules flotta leváltására, míg Ausztria 4 példányt, Dél-Korea pedig első körben 3 darabot rendelt.
Szándéknyilatkozatok is születtek a típusra, Argentína és Chile 6-6 darab, Kolumbia tucatnyi, míg Csehország két gépet venne, de más érdeklődők is feltűntek már.
Több nemzet partnerként is csatlakozott a programhoz, az argentin FADEA (Fábrica Argentina de Aviones), a cseh Aero Vodochody és a portugál OGMA is részt vesz majd a gyártásban."
https://htka.hu/2024/02/09/levegoben-az-elso-magyar-kc-390/
megérte ezekre ennyit várni mi? :D emlékszem mikor annó beszéltünk róla :rolleyes:
 
A balról második pilóta nagyon hasonlít Matteo Salvinire. A berepülő személyzet 3/4-e rutinos, öreg motoros kinézet alapján, de van utánpótlás is.