[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Tudom, de a magyar zászlóbol úgy tippeltem a szakállas meg a jobb szélső tőlünk van. Talán valami fejesek, vagy szazadparancsnok meg a torzsfonoke. De azért akkor is remélem hogy találnak ebben a kis országban 4 fő pilótát akik nem a centit vágják nyugdíj előtt.
Egyébként a fiatalok közel sem biztos, hogy hosszabb ideig maradnának!
Rájuk nagyobb eséllyel csaphatnak le a civil repülésből.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Régen 1/A-s EÜ vizsgálattal lehetett vadászra, 1/B-ssel pedig szállítóra/helire kerülni. Amikor 2000-es években jelentkeztem a Honvédséghez (akkor ugye nem ment túl jól a szekér), a belépőket csak 1/A-s minősítéssel vették fel, vagy kiszórták. Aztán az előképzés vagy az NFTC folyamán derült ki, hogy valaki vadász vagy szállító/heli pilóta lesz.
Aztán amikor a H145-re kellett hajózó, akkor a HM elég sok alakulatából vadászták össze a jelentkezőket, volt LéJü-s kollégák is kerültek a típusra. (Hogy milyen eü-s követelmény volt akkor számukra, 1/A vagy 1/B, azt nemtom.
 
Last edited:
Hát már ha lehet két gépre életpálya modellt hirdetni? A Gripen projectbol kipotyogo "lassabbak" számára választható lehetne, régen se volt másképp, akkor is mentek lassabb gépre, helikopterre a lemorzsolodok.
A Gripen pályafutás másik végére gondoltam, amikor kiöregednek a Gripenről és utána kerülhetnek át szállítógépere... (2 Falcon, 2 A319, 2 KC390 = ez minimum 12 fő, de két váltással számolva már 24, ami kb. több mint amennyi Gripen pilótánk van összesen)
 
Régen 1/A-s EÜ vizsgálattal lehetett vadászra, 1/B-ssel pedig szállítóra/helire kerülni. Amikor 2000-es években jelentkeztem a Honvédséghez (akkor ugye nem ment túl jól a szekér), a belépőket csak 1/A-s minősítéssel vették fel, vagy kiszórták. Aztán az előképzés vagy az NFTC folyamán derült ki, hogy valaki vadász vagy szállító/heli pilóta lesz.
Aztán amikor a H145-re kellett hajózó, akkor a HM elég sok alakulatából vadászták össze a jelentkezőket, volt LéJü-s kollégák is kerültek a típusra. (Hogy milyen eü-s követelmény volt akkor számukra, 1/A vagy 1/B, azt nemtom.
Remèljük a pilótáknál azèrt megmaradt egy èrtelmes orvosi. Nem úgy mint az utóbbi időben felvett állománynál.
 
  • Tetszik
Reactions: fedett_mókus
Egyébként teherszállítón általában idősebb.pilótàk vannak mert az nem olyan gyilkos fizikailag
Azért a haverom aki egy darabig a szállítók parancsnoka volt ezt meghallaná biztos bepöccene. És basszus most nézem hogy a fiának az a facen a logója mint krissnek volt eddig. És Kristóf is. Ez elég gyanús. :) csak ő egy kicsit foatalabb
 
A Gripen pályafutás másik végére gondoltam, amikor kiöregednek a Gripenről és utána kerülhetnek át szállítógépere... (2 Falcon, 2 A319, 2 KC390 = ez minimum 12 fő, de két váltással számolva már 24, ami kb. több mint amennyi Gripen pilótánk van összesen)
Nekem mindegy igazából, de ne legyen bujtatott nyugdijasklub. Meg aztán arra különösen ugyeljenek hogy nehogy rossz irányba tolják az új gépen a gazkart.
 
97562342dadaa2f7429f79312207f3f2.jpg

FullHD
 
Felvitte az Isten a dolgát… tudod , kinek mit intéz a kormánya … :D :p

Elvileg ez gyerekpolora valo :p :D