Ez azóta is így van.Hát már ha lehet két gépre életpálya modellt hirdetni? A Gripen projectbol kipotyogo "lassabbak" számára választható lehetne, régen se volt másképp, akkor is mentek lassabb gépre, helikopterre a lemorzsolodok.
Ez azóta is így van.Hát már ha lehet két gépre életpálya modellt hirdetni? A Gripen projectbol kipotyogo "lassabbak" számára választható lehetne, régen se volt másképp, akkor is mentek lassabb gépre, helikopterre a lemorzsolodok.
Egyébként a fiatalok közel sem biztos, hogy hosszabb ideig maradnának!Tudom, de a magyar zászlóbol úgy tippeltem a szakállas meg a jobb szélső tőlünk van. Talán valami fejesek, vagy szazadparancsnok meg a torzsfonoke. De azért akkor is remélem hogy találnak ebben a kis országban 4 fő pilótát akik nem a centit vágják nyugdíj előtt.
A Gripen pályafutás másik végére gondoltam, amikor kiöregednek a Gripenről és utána kerülhetnek át szállítógépere... (2 Falcon, 2 A319, 2 KC390 = ez minimum 12 fő, de két váltással számolva már 24, ami kb. több mint amennyi Gripen pilótánk van összesen)Hát már ha lehet két gépre életpálya modellt hirdetni? A Gripen projectbol kipotyogo "lassabbak" számára választható lehetne, régen se volt másképp, akkor is mentek lassabb gépre, helikopterre a lemorzsolodok.
Remèljük a pilótáknál azèrt megmaradt egy èrtelmes orvosi. Nem úgy mint az utóbbi időben felvett állománynál.Régen 1/A-s EÜ vizsgálattal lehetett vadászra, 1/B-ssel pedig szállítóra/helire kerülni. Amikor 2000-es években jelentkeztem a Honvédséghez (akkor ugye nem ment túl jól a szekér), a belépőket csak 1/A-s minősítéssel vették fel, vagy kiszórták. Aztán az előképzés vagy az NFTC folyamán derült ki, hogy valaki vadász vagy szállító/heli pilóta lesz.
Aztán amikor a H145-re kellett hajózó, akkor a HM elég sok alakulatából vadászták össze a jelentkezőket, volt LéJü-s kollégák is kerültek a típusra. (Hogy milyen eü-s követelmény volt akkor számukra, 1/A vagy 1/B, azt nemtom.
Azért van amiből nemigen lehet lejjebb adniRemèljük a pilótáknál azèrt megmaradt egy èrtelmes orvosi. Nem úgy mint az utóbbi időben felvett állománynál.
Hát èn is azt hittem.Azért van amiből nemigen lehet lejjebb adni
Azért a haverom aki egy darabig a szállítók parancsnoka volt ezt meghallaná biztos bepöccene. És basszus most nézem hogy a fiának az a facen a logója mint krissnek volt eddig. És Kristóf is. Ez elég gyanús.Egyébként teherszállítón általában idősebb.pilótàk vannak mert az nem olyan gyilkos fizikailag
Nekem mindegy igazából, de ne legyen bujtatott nyugdijasklub. Meg aztán arra különösen ugyeljenek hogy nehogy rossz irányba tolják az új gépen a gazkart.A Gripen pályafutás másik végére gondoltam, amikor kiöregednek a Gripenről és utána kerülhetnek át szállítógépere... (2 Falcon, 2 A319, 2 KC390 = ez minimum 12 fő, de két váltással számolva már 24, ami kb. több mint amennyi Gripen pilótánk van összesen)
Duci is, púpos is, csocsos is meg lapos az orra, de fiatal és a miénk.
Amúgy élőbe jobban néz ki, mint így képekenDuci is, púpos is, csocsos is meg lapos az orra, de fiatal és a miénk.![]()
Az tuti, majd ha látom egyszer bejonni őket az országba szólok.Amúgy élőbe jobban néz ki, mint így képeken![]()
Nekem a repülőnapon volt szerencsém látni 2 éveAz tuti, majd ha látom egyszer bejonni őket az országba szólok.
Duci is, púpos is, csocsos is meg lapos az orra, de fiatal és a miénk.![]()
Nekem a repülőnapon volt szerencsém látni 2 éve
Én már ilyenre nem emlékszek csak arra, hogy nagyon szépen repültJah, szépen meg is kotlott, meg ezüst ragasztószalaggal volt végig ragasztva a szárny bekötésnél, "bizalom gerjesztő" volt...![]()
Új avatar??Azért van amiből nemigen lehet lejjebb adni
Felvitte az Isten a dolgát… tudod , kinek mit intéz a kormánya …Új avatar??
Felvitte az Isten a dolgát… tudod , kinek mit intéz a kormánya …![]()
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..