Akinek nincs face!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Gyönyörű töltött galambMagyar KC belülről
Embraer
The first C-390 Millennium of the Hungarian Air Force is now airborne. Watch and check all details of the 4-hour maiden flight. Hungary was the third country to have chosen the C-390, after Brazil...www.facebook.com
Rosszul tudod mivel tudható, hogy KC-390mindig nem nyilvános tudtommal, hogy C-390 vagy KC-390?)
Kezemben a HT VIP különszáma ott például ezzel a jövőbelátó gondolatokkal került leírásra : a légi utántöltő és utántölthető képesség egy időben a teljes rendszerrel valósul meg. (ergo egy jövőbeni képességet feltételez). Tegyük hozzá, hogy a mi Gripenes közösségünk képessége is technikailag megvan, ugyanakkor 2010 után talán 13 környékén elvesztették a képességet, gyakorlás hiánya miatt. Ugy tudom ez a képesség sincs helyreállítva. Ellentétben például a csehek folyamatos képességével, amelyre éppen februárban került sor egy nagyszabású hosszútávú repülés air to air feladattla kombinálva..Rosszul tudod mivel tudható, hogy KC-390
Kezemben a HT VIP különszáma ott például ezzel a jövőbelátó gondolatokkal került leírásra : a légi utántöltő és utántölthető képesség egy időben a teljes rendszerrel valósul meg. (ergo egy jövőbeni képességet feltételez). Tegyük hozzá, hogy a mi Gripenes közösségünk képessége is technikailag megvan, ugyanakkor 2010 után talán 13 környékén elvesztették a képességet, gyakorlás hiánya miatt. Ugy tudom ez a képesség sincs helyreállítva. Ellentétben például a csehek folyamatos képességével, amelyre éppen februárban került sor egy nagyszabású hosszútávú repülés air to air feladattla kombinálva..
HT VIP?Kezemben a HT VIP különszáma ott például ezzel a jövőbelátó gondolatokkal került leírásra : a légi utántöltő és utántölthető képesség egy időben a teljes rendszerrel valósul meg. (ergo egy jövőbeni képességet feltételez). Tegyük hozzá, hogy a mi Gripenes közösségünk képessége is technikailag megvan, ugyanakkor 2010 után talán 13 környékén elvesztették a képességet, gyakorlás hiánya miatt. Ugy tudom ez a képesség sincs helyreállítva. Ellentétben például a csehek folyamatos képességével, amelyre éppen februárban került sor egy nagyszabású hosszútávú repülés air to air feladattla kombinálva..
Ebben nem értek veled egyet ,az elmúlt 10 évben , ez biztos hogy változott!Egyébként teherszállítón általában idősebb.pilótàk vannak mert az nem olyan gyilkos fizikailag
Nekem több ismerősöm mondta hogy ez már nem feltétlen van így es az újonc pilóták rettegnek h azt vezethetik de akkor inkább le szerelnek es elmennek utas szállított vezetni több pénzért mert had idézzem egyiküket “katonai gépet jöttem vezetni nem egy utas szállított katonai skinbe”Egyébként teherszállítón általában idősebb.pilótàk vannak mert az nem olyan gyilkos fizikailag
A véleményem szerint jobb vezetni egy katonai teherszállító repcsit, mint egy vadászrepülőgépet!De elfogult vagyok.Nekem több ismerősöm mondta hogy ez már nem feltétlen van így es az újonc pilóták rettegnek h azt vezethetik de akkor inkább le szerelnek es elmennek utas szállított vezetni több pénzért mert had idézzem egyiküket “katonai gépet jöttem vezetni nem egy utas szállított katonai skinbe”
akkor rossz helyre jöttek: már elköteleződtek a MH mellett amikor beiratkoztak...Nekem több ismerősöm mondta hogy ez már nem feltétlen van így es az újonc pilóták rettegnek h azt vezethetik de akkor inkább le szerelnek es elmennek utas szállított vezetni több pénzért mert had idézzem egyiküket “katonai gépet jöttem vezetni nem egy utas szállított katonai skinbe”
Nekem több ismerősöm mondta hogy ez már nem feltétlen van így es az újonc pilóták rettegnek h azt vezethetik de akkor inkább le szerelnek es elmennek utas szállított vezetni több pénzért mert had idézzem egyiküket “katonai gépet jöttem vezetni nem egy utas szállított katonai skinbe”
Mindig csak q4-ben érkezik új technika, aztán az átcsúszik q1-be, és akkor életbe lép az első szabály.Mikorra várható az első , 390-es ; kb. ?
A legutóbbi hivatalos információ szerint 2024 Q2 vége. Az kb. május-június lehet. Az első gép kész, repült. Még néhány tesztrepülés és jöhetne. Úgy tűnik hogy a brazilok időarányosan jól állnak vele. Hogy itthon mi a helyzet, felkészültek-e már az érkezésére, üzemeltetésére, azt nem tudni. A repülőnapon akarták beutatni az elsőt, de az most már nem köti őket mint határidő. A pilótaképzésről sincs hír, hogy hogy állnak vele. A márciusi Aero-ban van most egy cikk erről, nem tudom hogy írnak-e valami újat, érdekeset.Mikorra várható az első , 390-es ; kb. ?
Sajnálom hogy nem lesz itt április második felére már....A legutóbbi hivatalos információ szerint 2024 Q2 vége. Az kb. május-június lehet. Az első gép kész, repült. Még néhány tesztrepülés és jöhetne. Úgy tűnik hogy a brazilok időarányosan jól állnak vele. Hogy itthon mi a helyzet, felkészültek-e már az érkezésére, üzemeltetésére, azt nem tudni. A repülőnapon akarták beutatni az elsőt, de az most már nem köti őket mint határidő. A pilótaképzésről sincs hír, hogy hogy állnak vele. A márciusi Aero-ban van most egy cikk erről, nem tudom hogy írnak-e valami újat, érdekeset.