Utolsó napon robbant le, már tolták ki az álló helyéről mikor megmakacsolta magát a technika.Én már ilyenre nem emlékszek csak arra, hogy nagyon szépen repült
A ragszallagra viszont én se emlékszem.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Utolsó napon robbant le, már tolták ki az álló helyéről mikor megmakacsolta magát a technika.Én már ilyenre nem emlékszek csak arra, hogy nagyon szépen repült
Jaaa, hát akkor azért nem emlékszem rá, mert én szombaton voltam...Utolsó napon robbant le, már tolták ki az álló helyéről mikor megmakacsolta magát a technika.
A ragszallagra viszont én se emlékszem.
A szárnytöveknél voltak teflon szalagok. De olyat.minden gépen látsz. Ki is volt elemezve itt a repülős szakiktól.mire valóUtolsó napon robbant le, már tolták ki az álló helyéről mikor megmakacsolta magát a technika.
A ragszallagra viszont én se emlékszem.
Arra a szurke szikszalagra gondoltok?A szárnytöveknél voltak teflon szalagok. De olyat.minden gépen látsz. Ki is volt elemezve itt a repülős szakiktól.mire való
Feltűnően sok szalag volt rajta.A szárnytöveknél voltak teflon szalagok. De olyat.minden gépen látsz. Ki is volt elemezve itt a repülős szakiktól.mire való
Arra a szürke speedtape-re (ami nem összetévesztendő a szigszalaggal (szigetelő szalag), a.k.a. duct tape).Arra a szurke szikszalagra gondoltok?
2021. augusztus 29. Itt volt róla szó, de sajnos a kép már nem látszik.Arra a szurke szikszalagra gondoltok?
Egyébként teherszállítón általában idősebb.pilótàk vannak mert az nem olyan gyilkos fizikailag
Azért a haverom aki egy darabig a szállítók parancsnoka volt ezt meghallaná biztos bepöccene.
Bazz… azon pöccene be, hogy leöregezed. Tudod, vicc…Miért pöccenne be? Mert ha a terheléses rész miatt, akkor Krissnek van igaza... Amit a szállító pilóták kapnak, az a nagy nulla a vadászpilótákhoz képest!
Egy KC-390-es pilcsit nem sokkal ér nagyobb terhelés, mint egy sima mezei civil airliner pilótát. Valószínűnek tartom, hogy az engedélyezett maximális terhelési többese is pont ugyanannyi, mint a civil gépeké (jellemzően -1 és +2,5g a két betartandó szélsőérték).
meg ezüst ragasztószalaggal volt végig ragasztva a szárny bekötésnél, "bizalom gerjesztő" volt...
Arra a szurke szikszalagra gondoltok?
Feltűnően sok szalag volt rajta.
Más gépen én nem láttam ilyet, de nem vagyok repülőgép szerelő.
Azt tudom h ezek nem sima szigszalagok uripar fejlesztette kiEzek, ahogy @Irsai Olivér is írta, nem sima szigszalagok, és teljesen normális a használatuk. Ha minden lemezillesztést leragasztanának vele, az sem lenne baj, azon kívül, hogy a média azzal lenne tele, hogy "ragasztószalag tartja össze a honvédség méregdrága gépeit".
Az embraer is tett fel egy videót az első repülésről
EMBRAER C-390 HUNGARIAN AIR FORCE - MAIDEN FLIGHT NEWSCUT
This is "EMBRAER C-390 HUNGARIAN AIR FORCE - MAIDEN FLIGHT NEWSCUT" by Embraer S.A. on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.vimeo.com
Azért ez elég gáz már, hogy ezeket is titkolni kell a polgárok előle amikor köztudott, hogy a miénk... ha másnem az ékből mindenki rájön, hogy a miénk...Kellett nekik pár nap, hogy kitakarják a videón a Teve század logót, éket, 610es számot
Azért ez elég gáz már, hogy ezeket is titkolni kell a polgárok előle amikor köztudott, hogy a miénk... ha másnem az ékből mindenki rájön, hogy a miénk...
Nem, amikor én belinkeltem akkor még nem volt semmi se kitakarva(A gyártó sajtóközleményében is benne volt a videó linkje, lehet hogy nem utólag törölték, hanem eleve így jelent meg a videó.)
Akkor eleve így rakták volna fel, nem úgy, hogy látszik tisztán mindenLehet, hogy a braziloknál is van olyan törvény, mint nálunk, ami miatt magyar lett a pápai C-17 is... Mivel nem vettük még át őket, jogilag még az övék, a sajátra meg ugye nem rakhatsz idegen felségjelet. Mondjuk ha csak a videón takarták ki, akkor sz@rt se értek vele ( a honvédségi anyagokban ugye látszik minden)