[HUN] Embraer KC-390 Millennium

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
25 971
91 827
113
Aeromag márc
VwZ2w0H.png
rGvBKDJ.png
 

kelepisti

Well-Known Member
2010. május 5.
2 924
8 274
113
Rosszul tudod mivel tudható, hogy KC-390
Kezemben a HT VIP különszáma ott például ezzel a jövőbelátó gondolatokkal került leírásra : a légi utántöltő és utántölthető képesség egy időben a teljes rendszerrel valósul meg. (ergo egy jövőbeni képességet feltételez). Tegyük hozzá, hogy a mi Gripenes közösségünk képessége is technikailag megvan, ugyanakkor 2010 után talán 13 környékén elvesztették a képességet, gyakorlás hiánya miatt. Ugy tudom ez a képesség sincs helyreállítva. Ellentétben például a csehek folyamatos képességével, amelyre éppen februárban került sor egy nagyszabású hosszútávú repülés air to air feladattla kombinálva..
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 263
27 874
113
Kezemben a HT VIP különszáma ott például ezzel a jövőbelátó gondolatokkal került leírásra : a légi utántöltő és utántölthető képesség egy időben a teljes rendszerrel valósul meg. (ergo egy jövőbeni képességet feltételez). Tegyük hozzá, hogy a mi Gripenes közösségünk képessége is technikailag megvan, ugyanakkor 2010 után talán 13 környékén elvesztették a képességet, gyakorlás hiánya miatt. Ugy tudom ez a képesség sincs helyreállítva. Ellentétben például a csehek folyamatos képességével, amelyre éppen februárban került sor egy nagyszabású hosszútávú repülés air to air feladattla kombinálva..
 
  • Tetszik
Reactions: rappali_

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 583
46 660
113
Kezemben a HT VIP különszáma ott például ezzel a jövőbelátó gondolatokkal került leírásra : a légi utántöltő és utántölthető képesség egy időben a teljes rendszerrel valósul meg. (ergo egy jövőbeni képességet feltételez). Tegyük hozzá, hogy a mi Gripenes közösségünk képessége is technikailag megvan, ugyanakkor 2010 után talán 13 környékén elvesztették a képességet, gyakorlás hiánya miatt. Ugy tudom ez a képesség sincs helyreállítva. Ellentétben például a csehek folyamatos képességével, amelyre éppen februárban került sor egy nagyszabású hosszútávú repülés air to air feladattla kombinálva..
HT VIP? o_O
De, mintha az északi tenger felett rendezett évenkénti németekkel közös gyakorlatokról is rémlene.
 
  • Tetszik
Reactions: rappali_ and BJani

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
2 313
7 531
113
Egyébként teherszállítón általában idősebb.pilótàk vannak mert az nem olyan gyilkos fizikailag
Nekem több ismerősöm mondta hogy ez már nem feltétlen van így es az újonc pilóták rettegnek h azt vezethetik de akkor inkább le szerelnek es elmennek utas szállított vezetni több pénzért mert had idézzem egyiküket “katonai gépet jöttem vezetni nem egy utas szállított katonai skinbe”
 

efott1974

Well-Known Member
2022. március 11.
1 719
2 260
113
Nekem több ismerősöm mondta hogy ez már nem feltétlen van így es az újonc pilóták rettegnek h azt vezethetik de akkor inkább le szerelnek es elmennek utas szállított vezetni több pénzért mert had idézzem egyiküket “katonai gépet jöttem vezetni nem egy utas szállított katonai skinbe”
A véleményem szerint jobb vezetni egy katonai teherszállító repcsit, mint egy vadászrepülőgépet!De elfogult vagyok.
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
19 051
36 477
113
Nekem több ismerősöm mondta hogy ez már nem feltétlen van így es az újonc pilóták rettegnek h azt vezethetik de akkor inkább le szerelnek es elmennek utas szállított vezetni több pénzért mert had idézzem egyiküket “katonai gépet jöttem vezetni nem egy utas szállított katonai skinbe”
akkor rossz helyre jöttek: már elköteleződtek a MH mellett amikor beiratkoztak...
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 202
10 981
113
Nekem több ismerősöm mondta hogy ez már nem feltétlen van így es az újonc pilóták rettegnek h azt vezethetik de akkor inkább le szerelnek es elmennek utas szállított vezetni több pénzért mert had idézzem egyiküket “katonai gépet jöttem vezetni nem egy utas szállított katonai skinbe”

Majd milyen jó lesz nekik Albarosszban! :D
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
38 371
74 216
113
Mikorra várható az első , 390-es ; kb. ?
A legutóbbi hivatalos információ szerint 2024 Q2 vége. Az kb. május-június lehet. Az első gép kész, repült. Még néhány tesztrepülés és jöhetne. Úgy tűnik hogy a brazilok időarányosan jól állnak vele. Hogy itthon mi a helyzet, felkészültek-e már az érkezésére, üzemeltetésére, azt nem tudni. A repülőnapon akarták beutatni az elsőt, de az most már nem köti őket mint határidő. A pilótaképzésről sincs hír, hogy hogy állnak vele. A márciusi Aero-ban van most egy cikk erről, nem tudom hogy írnak-e valami újat, érdekeset.
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85

efott1974

Well-Known Member
2022. március 11.
1 719
2 260
113
A legutóbbi hivatalos információ szerint 2024 Q2 vége. Az kb. május-június lehet. Az első gép kész, repült. Még néhány tesztrepülés és jöhetne. Úgy tűnik hogy a brazilok időarányosan jól állnak vele. Hogy itthon mi a helyzet, felkészültek-e már az érkezésére, üzemeltetésére, azt nem tudni. A repülőnapon akarták beutatni az elsőt, de az most már nem köti őket mint határidő. A pilótaképzésről sincs hír, hogy hogy állnak vele. A márciusi Aero-ban van most egy cikk erről, nem tudom hogy írnak-e valami újat, érdekeset.
Sajnálom hogy nem lesz itt április második felére már....