[HUN] Embraer KC-390 Millennium

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

ZRÍNYI 20!026

Well-Known Member
2017. szeptember 20.
2 460
5 278
113
Tudom, de a magyar zászlóbol úgy tippeltem a szakállas meg a jobb szélső tőlünk van. Talán valami fejesek, vagy szazadparancsnok meg a torzsfonoke. De azért akkor is remélem hogy találnak ebben a kis országban 4 fő pilótát akik nem a centit vágják nyugdíj előtt.
Egyébként a fiatalok közel sem biztos, hogy hosszabb ideig maradnának!
Rájuk nagyobb eséllyel csaphatnak le a civil repülésből.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz

Phoenix

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
549
1 260
93
Régen 1/A-s EÜ vizsgálattal lehetett vadászra, 1/B-ssel pedig szállítóra/helire kerülni. Amikor 2000-es években jelentkeztem a Honvédséghez (akkor ugye nem ment túl jól a szekér), a belépőket csak 1/A-s minősítéssel vették fel, vagy kiszórták. Aztán az előképzés vagy az NFTC folyamán derült ki, hogy valaki vadász vagy szállító/heli pilóta lesz.
Aztán amikor a H145-re kellett hajózó, akkor a HM elég sok alakulatából vadászták össze a jelentkezőket, volt LéJü-s kollégák is kerültek a típusra. (Hogy milyen eü-s követelmény volt akkor számukra, 1/A vagy 1/B, azt nemtom.
 
Last edited:

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 194
81 076
113
Hát már ha lehet két gépre életpálya modellt hirdetni? A Gripen projectbol kipotyogo "lassabbak" számára választható lehetne, régen se volt másképp, akkor is mentek lassabb gépre, helikopterre a lemorzsolodok.
A Gripen pályafutás másik végére gondoltam, amikor kiöregednek a Gripenről és utána kerülhetnek át szállítógépere... (2 Falcon, 2 A319, 2 KC390 = ez minimum 12 fő, de két váltással számolva már 24, ami kb. több mint amennyi Gripen pilótánk van összesen)
 

Ocses

Well-Known Member
2018. szeptember 29.
6 690
15 228
113
Régen 1/A-s EÜ vizsgálattal lehetett vadászra, 1/B-ssel pedig szállítóra/helire kerülni. Amikor 2000-es években jelentkeztem a Honvédséghez (akkor ugye nem ment túl jól a szekér), a belépőket csak 1/A-s minősítéssel vették fel, vagy kiszórták. Aztán az előképzés vagy az NFTC folyamán derült ki, hogy valaki vadász vagy szállító/heli pilóta lesz.
Aztán amikor a H145-re kellett hajózó, akkor a HM elég sok alakulatából vadászták össze a jelentkezőket, volt LéJü-s kollégák is kerültek a típusra. (Hogy milyen eü-s követelmény volt akkor számukra, 1/A vagy 1/B, azt nemtom.
Remèljük a pilótáknál azèrt megmaradt egy èrtelmes orvosi. Nem úgy mint az utóbbi időben felvett állománynál.
 
  • Tetszik
Reactions: fedett_mókus

Ettore Fieramosca

Well-Known Member
2021. március 9.
1 135
3 238
113
Egyébként teherszállítón általában idősebb.pilótàk vannak mert az nem olyan gyilkos fizikailag
Azért a haverom aki egy darabig a szállítók parancsnoka volt ezt meghallaná biztos bepöccene. És basszus most nézem hogy a fiának az a facen a logója mint krissnek volt eddig. És Kristóf is. Ez elég gyanús. :) csak ő egy kicsit foatalabb
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 900
72 875
113
A Gripen pályafutás másik végére gondoltam, amikor kiöregednek a Gripenről és utána kerülhetnek át szállítógépere... (2 Falcon, 2 A319, 2 KC390 = ez minimum 12 fő, de két váltással számolva már 24, ami kb. több mint amennyi Gripen pilótánk van összesen)
Nekem mindegy igazából, de ne legyen bujtatott nyugdijasklub. Meg aztán arra különösen ugyeljenek hogy nehogy rossz irányba tolják az új gépen a gazkart.
 

weasel007

Well-Known Member
2011. július 15.
3 591
7 841
113
97562342dadaa2f7429f79312207f3f2.jpg

FullHD
 

Anti

Well-Known Member
2018. december 29.
5 275
13 879
113
Felvitte az Isten a dolgát… tudod , kinek mit intéz a kormánya … :D :p

Elvileg ez gyerekpolora valo :p :D