[HUN] Kerekes páncélozott harcjárművek beszerzése

Szerintem a kiválasztásnál, az is szerepet játszhat, hogy a RM nagyon lassan tudja gyártani a Lynxet, a lassan beérkező alkatrészek hiánya folytán. Jelentős a csúszás, lehet több harcjárművet nem rendelünk tőlük, ha ez a tapasztalat marad.
Elképesztő lassú a gyártás.
A lőszergyártás az más tészta.
Ők rohadtul ráérnek!
 
Csak ha be indulnak hirtelen nem ragaszkodnak ok a gyártáshoz azt akar be tudnak rántani használtan is 2-3x ekkora mennyiséget rövid idő alatt míg mi azzal szórakozunk h legyen rheinmetal álltal minősített anya csavar engedély a gyarunkba :)
Nincs olyan, hogy hirtelen beindul a vásárlás. Honnan? Mennyiért? Pénz van rá? Jelenleg az ukránok miatt kell aggódni, a többiek max közösen vernének ránk.
 
Szerintem a kiválasztásnál, az is szerepet játszhat, hogy a RM nagyon lassan tudja gyártani a Lynxet, a lassan beérkező alkatrészek hiánya folytán. Jelentős a csúszás, lehet több harcjárművet nem rendelünk tőlük, ha ez a tapasztalat marad.
Elképesztő lassú a gyártás.
A nagy kérdés az, hogy mi a lassú alkatrész szállítás oka? A probléma a beszállítókkal van vagy a német kormánytól ment a telefon a RM-hoz, hogy egy kicsit lassítsák a magyar haderőfejlesztést, legalább a háború végéig?
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
A nagy kérdés az, hogy mi a lassú alkatrész szállítás oka? A probléma a beszállítókkal van vagy a német kormánytól ment a telefon a RM-hoz, hogy egy kicsit lassítsák a magyar haderőfejlesztést, legalább a háború végéig?
Miért nem egy tőlünk is egy telefon, hogy részvényekben kérnénk a kötbéreket minden lassú projekt után fizetni? Így elég hamar a többségi tulajdonunkba kerülhetne a hazai cég, illetve egyre nőhetne az anyavállalatban a részesedésünk, hogy egyre jobban beleszólhassunk a tempóba?
 
Miért nem egy tőlünk is egy telefon, hogy részvényekben kérnénk a kötbéreket minden lassú projekt után fizetni? Így elég hamar a többségi tulajdonunkba kerülhetne a hazai cég, illetve egyre nőhetne az anyavállalatban a részesedésünk, hogy egyre jobban beleszólhassunk a tempóba?
Birtokunkba kerulne egz összeszerelő uzem,amit mar ugy is kifizettunk? Es ami semmit nem ér,ha az RM nem kuld alkatreszt/reszegyseget,amit osszeszeelhetne......A kovetkezo esetleges komolyabb Lynx vasarlo meg úgy is nagy valoszinuseggel szinten helyi osszeszerelest igenyel.Vagyis az RM nem vesszitene vele semmit.
 
A nagy kérdés az, hogy mi a lassú alkatrész szállítás oka? A probléma a beszállítókkal van vagy a német kormánytól ment a telefon a RM-hoz, hogy egy kicsit lassítsák a magyar haderőfejlesztést, legalább a háború végéig?

Nem tudom, de nem hiszem hogy visszatartaná bárki őket. Ez egy üzlet. Itt nem gondolnák összeesküvésre. Inkább alapanyag, vagy gyártói kapacitáshiány az oka szerintem.
 
Birtokunkba kerulne egz összeszerelő uzem,amit mar ugy is kifizettunk? Es ami semmit nem ér,

Erről írtam pár éve, hogy jobban jártunk volna egy nagyipari üzemeltető, karbantartó, bázissal. A gyártást meg csinálja az anyacég Németországban.
Nincs bajom az egerszegi gyárral, büszkék is lehetünk rá valamilyen szinten joggal, de termelni akkor tud, ha van miből.
 
Erről írtam pár éve, hogy jobban jártunk volna egy nagyipari üzemeltető, karbantartó, bázissal. A gyártást meg csinálja az anyacég Németországban.
Nincs bajom az egerszegi gyárral, büszkék is lehetünk rá valamilyen szinten joggal, de termelni akkor tud, ha van miből.
Mondjuk mint látjuk ünterlüssnek púp volt a hátán a lynx szóval ha nem lenne Egerszeg akkor még nagyobb bajba lennénk mert ott se volt rá kapacitás...
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
Erről írtam pár éve, hogy jobban jártunk volna egy nagyipari üzemeltető, karbantartó, bázissal. A gyártást meg csinálja az anyacég Németországban.
Nincs bajom az egerszegi gyárral, büszkék is lehetünk rá valamilyen szinten joggal, de termelni akkor tud, ha van miből.
Mint sokx irtam,min nem gyártunk,csak összeszerelünk.Nemhogy gyártani,üzemeltetni nem tudunk az RM nélkül.A kopóalkatrészeket nem tudjuk hazai forrásbol biztositani.....
És mérget ugyan nem vennék rá,de erősdve gyanitom,hogy a mi birtokunkba került technológia is csak annyi,amennyi az összeszereléshez kell.Gyártástechnológia és jogok maradtak az RMnél.Vagyis nem tehetjük meg azt,hogy fogjuk a technológiai leirást,és keresünk olyan beszállitókat (mondjuk brazil,jenki,vagy koreai,akármilyenországi gyártót),kik legyártják nekünk az összeszerelendő/pótlandó alkatrész/részegységeket.
Nemigazán van meg az itt a fórumon fantaziált lehetőség,hogy vész esetén majd gyártunk magunknak,mennyi köll,és utólag majd leboltoljuk a németekkel.
No,ez a csekély különbbség a megszerzett gyártástechnológia,és a helyi összeszereléssel való vásárlás között.
A Nemzet Elpusztitásának Rendszerének "jó" hagyományai szerint,mi csak a legkisebb hozzáadott értékü droidmunkát (mondjuk azért abbol egy magasabb szintűt,mint az aku"gyártásnál"),és a költségek állásának jogát szereztük meg
Ezzel szemben mondjuk India Dél Afrikábol a Kaylanit (Mbombe 4) úgy vette meg,hogy egyedül a Cummins motort importálják bele.Ha összerugnák a port a jenkikkel,és nem kapnának Cumminst,hát belekalapálnák a Tata,MAN,JaMAZ,vagy akármilyen megfelelő mérethelyes motort.Lehet,hogy 10%kal gyengébb lesz,meg 20%kal jobban füstöl,de a harcjármű gyártást/üzemeltetést folytatni tudják.
 
szeretjük?