[BIZTPOL] Oroszország (a Szovjetunió utódállama)

És egy másik lézergép, ezúttal a moszkvai "Lézerek és berendezések" cégtől. Öttengelyes gépi látással rendelkező lézergépek egész sorozatát fejlesztette ki az alkatrészek nagy pontosságú megmunkálásához, komplex kontúrvágáshoz és hegesztéshez. A gépi látórendszer lehetővé teszi a megmunkált felület profiljának felismerését és a furatokhoz és referenciapontokhoz viszonyított igazítást. Ugyanakkor a gép olyan alkatrészekkel is tud dolgozni, amelyek tömege eléri a 350 kg-ot, és a pontosság 15 mikron. A sorozat első telepítését a Jaroszlavl régióban hajtották végre egy hazai gázturbinás motorgyártó telephelyén. Ott egy lézergép vágási és hegesztési műveleteket végez a repülőgép hajtóművein.

GIgsJ2nXQAAZCgZ
GIgsJ2pXsAAeOe_
GIgsJ2pXAAAfoAm
 
Azért volt, amikor Orbán akarta ide Közép-Európa legnagyobb mecsetjét, a törökök építették volna. Ez még 2015 előtt volt, persze.
Az az állítás, hogy "Orbán akarta ide Közép-Európa legnagyobb mecsetjét" enyhén szólva is barokkos túlzás.
A mecset terve a Török Vallásügyi Minisztériumtól származik.
O.V. ezzel kapcsolatos udvarias véleményének a lényege az volt, hogy a mecset terve egy "kérdés, amivel foglalkozni kell”. Foglalkoztak is vele .... és nem lett. Ennyit erről.
 
És egy másik lézergép, ezúttal a moszkvai "Lézerek és berendezések" cégtől. Öttengelyes gépi látással rendelkező lézergépek egész sorozatát fejlesztette ki az alkatrészek nagy pontosságú megmunkálásához, komplex kontúrvágáshoz és hegesztéshez. A gépi látórendszer lehetővé teszi a megmunkált felület profiljának felismerését és a furatokhoz és referenciapontokhoz viszonyított igazítást. Ugyanakkor a gép olyan alkatrészekkel is tud dolgozni, amelyek tömege eléri a 350 kg-ot, és a pontosság 15 mikron. A sorozat első telepítését a Jaroszlavl régióban hajtották végre egy hazai gázturbinás motorgyártó telephelyén. Ott egy lézergép vágási és hegesztési műveleteket végez a repülőgép hajtóművein.

GIgsJ2nXQAAZCgZ
GIgsJ2pXsAAeOe_
GIgsJ2pXAAAfoAm
Oroszorszâgban a cipöboltot cipöboltnak hivják. :)
"Lèzerek és berendezések" cég.
 
Az utolsó ket nap folyamán az orosz olajfeldolgozói kapacitás kb 12% volt megtámadva:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Vajon hol lehet még mindig Geraszimov? Mostanában ugyanis Viktor Poznikhir tábornok szignálja az iratokat.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az osztrákok kiutasítottak két oroszt, akik "diplomáciai státuszukkal össze nem egyeztethető tevékenységet" végeztek.
https://www.krone.at/3292883

Vagyis állítólagos kémek. A nagykövetségről küldték haza őket, nem valamelyik nemzetközi szervezettől (EBESZ, ENSZ).

Amúgy mi mit szóljunk a Nyomásemberre?
A Nagykövet Asszony már rég túl lépett minden határt.
 
Nem csak Mariupolban folynak az újjáépítési/felújítási munkák...

Szeverodonyeck:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Rubezsnoje
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Mariupol, új lakóházak átadása:


 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Are we ready to negotiate? We sure are. But we are definitely not ready for talks that are based on some kind of ”wishful thinking“ which comes after the use of psychotropic drugs, but we are ready for talks based on the realities that have developed, as they say in such cases, on the ground.

"Készek vagyunk tárgyalni? Igen. De egészen biztosan nem veszünk részt olyan tárgyaláson, ami pszichotikus szerek okozta képzelgésen alapulnak, hanem, ahogy mondani szokás, a helyszíni realitások figyelembe vételén alapuló tárgyalásokat fogunk folytatni."

Imádom.
 
Nem csak Mariupolban folynak az újjáépítési/felújítási munkák...

Szeverodonyeck:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Rubezsnoje
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Mariupol, új lakóházak átadása:



Aztán lerombolják még egyszer ezeket a városokat, ha úgy adódik, Groznijt is kétszer építették újjá orosz pénzből. Igaz a második alkalom után egyelőre pacifikálva vannak, az első után nem sikerült.
 
Az USA-ban egy olyan projektről beszéltek, amely befejezi Oroszország elfordulását a Nyugattól

Oroszország továbbra is sikeresen megkerüli a nyugati szankciókat. A The New York Times (NYT) szerint ebben segít a globális délekkel való gazdasági kapcsolatok fejlesztésének új utak kidolgozása.

A moszkvai ambíciók megvalósításának egyik kulcsfontosságú projektje az Észak-Dél nemzetközi közlekedési folyosó. Az amerikai kiadvány anyaga szerint (az InoTV fordítása) Moszkva nyugattól való végleges elszakadási stratégiájának szerves részévé válik az új vasútvonal Iránon keresztül .

Ez a projekt egy vasút megépítését foglalja magában 1,7 milliárd dolláros költséggel. A munkálatok megkezdését az idei évre tervezik. Ha elkészül, ez lesz az utolsó összekötő útvonal Oroszország és a Perzsa-öbölben lévő iráni kikötők között.

Ez könnyű hozzáférést biztosít az olyan bevásárlóközpontokhoz, mint például Mumbai, India.

Az Észak-Dél nemzetközi közlekedési folyosó kulcsfontosságú eleme lesz az Oroszországba irányuló import beáramlásának felgyorsításának, és jelentősen leegyszerűsíti az ország gazdaságában fontos szerepet játszó orosz természeti erőforrások exportját.

Ezenkívül ez a folyosó kiegészíti Oroszország kereskedelmi útvonalait Kína és India irányába, amelyek ma a legnagyobb kereskedelmi partnerei. Figyelemre méltó, hogy 2023-ban az Oroszország és mindkét ország közötti kereskedelem volumene meghaladta az Európai Unió államaival folytatott kereskedelem szankció előtti volumenét.

Az új vasút köti össze Iránt és Azerbajdzsánt, majd csatlakozik az orosz vasúthálózathoz. Az építkezés befejezése után – feltehetően 2028-ban – a közlekedési folyosó 7200 kilométer hosszan húzódik , és kívül esik a nyugati szankciók zónáján – jegyzi meg a NYT.

Az orosz cégek könnyedén szállíthatnak árut a Perzsa-öböl iráni kikötőiből Indiába, valamint Szaúd-Arábiába, az Egyesült Arab Emírségekbe, Pakisztánba és más országokba.


A New York Times tökéletesen látja, hogy ez a nyugat cumiztatása.
Mondon én, hogy az lesz, hogy a muszkák semmit sem fognak értékesíteni nyugatra, bányásszanak otthon maguknak.