Tu-22M Backfire (Tupoljev, Szovjetunió)

A pilóták megvannak az a lényeg.
Mennyi van ebből az Oroszoknak?

Múlt év augusztusában 27 volt, most egy lezuhant és ki tudja a tatárfoldi uzem minapi drónozása, milyen károkat okozot:


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A sztavropoli területen lezuhant Tu-22M3 legénységének egyik tagja meghalt

Vlagyimir Vlagyimir Vlagyimir Sztavropol terület kormányzója elmondta, hogy a Krasznogvardejszkij körzetben lezuhant Tu-22M3 nagy hatótávolságú rakétahordozó-bombázó legénységének egyik tagja meghalt. Korábban két pilótát találtak és mentettek ki.

„Részvétemet fejezem ki családjának és barátainak. A negyedik pilóta keresése folytatódik” – írta a kormányzó a Telegram csatornáján.

Ma reggel az orosz védelmi minisztérium bejelentette egy Tu-22M3 lezuhanását Sztavropol területen. Az eset egy harci küldetés teljesítése után történt, miközben visszatért a repülőtérre. A balesetet előzetesen műszaki meghibásodásként azonosították.


-------------------------

Az ukrán GUR közzétett egy videót, amelyen a légvédelmi személyzet lelőtte azt az orosz Tu-22M3 bombázót, amely ma este zuhant le az oroszországi Stravopol felett Ukrajna bombázása után.

A frontvonaltól 300 km-re lőtték le ugyanazzal a rendszerrel, mint az év elején egy A-50-est.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Csak most derűlt ki számomra, hogy a legénység 4 főből áll. :(
Igen...nekem is most lett világos. Komolyan. Szerintem az egyik egy pilóta lehet aki vezeti a gépet...(de nem biztos) a másik 3-at nem tom :D
(másodpil, fedélzeti mérnök, fegyverkezelő-bombázó?) :D
 
A hírek szerint a parancsnok halt meg , ő hagyta el a gépet utolsónak.
Ugye nem kezditek megint hogy milyen hősies volt? A katapultálásnál meg van az automatikus sorrend hogy melyik ülés mikor repül.

The Tu-22M is equipped with a KT-1M ejection system developed by the Tupolev Design Bureau. Given the nature of the incident, it is likely that the “forced ejection” procedure was triggered by the bomber’s commander. If that feature is activated, a sequence begins where the operator is ejected first, then the navigator, then the first officer, and finally the commander of the aircraft. The KT-1M is advertised as a “zero-zero” ejection seat, meaning it can safely be used from a stationary (zero airspeed, zero altitude) position
 
Kérdések a lezuhant Tu-22M3 stratégiai bombázóról :

Reggel óta az ukrán és ukrán párti média egy TU-22M3 S-200-as rakéta találat utáni lezuhanásáról mesél, ami önmagában is nonszensz, hiszen az S-200-as kilövők nem tudnak mozogni, kevesen maradnak az ukrán fegyveres erőknél. Az arcvonaltól távol helyezkednek el, és kizárólag a légvédelmi rendszerekből átalakított rakéták kilövésére szolgálnak. Továbbá a repülőgép lezuhanása távol esik minden féle légvédelmi rendszerer tűzvonalatól. ‼️‼️Megközelítőleg 400km beszélünk .....

Gondútam hogy ők voltak...ha a Kuril szigeteken leesik egy Minyó, azt is ők szedték le...tiszta ISIS...azok is mindenre felteszik a kezüket :D
 
A pilóta nyilván hősi halott, csak ne kezdjék megint elvinni a kontextust a csillagos sávos lobogós irányba. Csak itt vöröscsillaggal
 
A sztavropoli területen lezuhant Tu-22M3 legénységének egyik tagja meghalt

Vlagyimir Vlagyimir Vlagyimir Sztavropol terület kormányzója elmondta, hogy a Krasznogvardejszkij körzetben lezuhant Tu-22M3 nagy hatótávolságú rakétahordozó-bombázó legénységének egyik tagja meghalt. Korábban két pilótát találtak és mentettek ki.

„Részvétemet fejezem ki családjának és barátainak. A negyedik pilóta keresése folytatódik” – írta a kormányzó a Telegram csatornáján.

Ma reggel az orosz védelmi minisztérium bejelentette egy Tu-22M3 lezuhanását Sztavropol területen. Az eset egy harci küldetés teljesítése után történt, miközben visszatért a repülőtérre. A balesetet előzetesen műszaki meghibásodásként azonosították.


-------------------------

Az ukrán GUR közzétett egy videót, amelyen a légvédelmi személyzet lelőtte azt az orosz Tu-22M3 bombázót, amely ma este zuhant le az oroszországi Stravopol felett Ukrajna bombázása után.

A frontvonaltól 300 km-re lőtték le ugyanazzal a rendszerrel, mint az év elején egy A-50-est.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Mese.
Egyrészt mert folyton azért sírnak hogy nincs legvedelmuk.
Másrészt ha lenne nekik közel 400km távolságig ható legvedelmi rakéta ük akkor máskor is használták volna már.
Azt azért ugye nem feltételezzuk hogy ilyen ritkán repül orosz gép abban a körzetben.
 
A pilóta nyilván hősi halott, csak ne kezdjék megint elvinni a kontextust a csillagos sávos lobogós irányba. Csak itt vöröscsillaggal
Igazából Te kezded el, csak ellenkező előjellel. Senki sem gondolta, állította (szerintem nem is akarta), hogy milyen hősies tett volt. Az viszont alap, hogy a parancsnok hagyja el utoljára a gépet, hajót, bármit. Kár érte így látatlanban, békében is előfordul, hogy leesik egy-egy Tu-22M3. Az lezuhanás okára azért kíváncsi vagyok.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed
Ha tényleg az a csoda ukrán légvédelmi rakéta kapta volna telibe a Tupoljevet, akkor nem ilyen lassú zuhanásos dugóhúzót láthattunk volna, mint a videón. Az 5V28-nak 217 kilogrammos a robbanófeje és fixen leszakított volna pár kormányfelületet vagy szárnyat.

A GUR meg még mindig olyan, mint az Iszlám Állam, hogy a Novoszibirszkben megdöglött egeret is magára vállalja
 
Igazából Te kezded el, csak ellenkező előjellel. Senki sem gondolta, állította (szerintem nem is akarta), hogy milyen hősies tett volt. Az viszont alap, hogy a parancsnok hagyja el utoljára a gépet, hajót, bármit. Kár érte így látatlanban, békében is előfordul, hogy leesik egy-egy Tu-22M3. Az lezuhanás okára azért kíváncsi vagyok.
Itt nem azon múlik hogy kirepül előbb hogy ki a parancsnok vagy a nagyobb hős. Egyszerűen műszaki szükségszerűség. A hátsóknak kell először menni különben megégeti őket a rakéta.
A beszólásom megértéséhez keresd vissza a legutóbbi lezuhanást, amikor még le se ért a gép már jöttek a jelentések a hős pilótáról aki kikormányozta a gépet a lakott területről. Aztán kiderült hogy kb nem is volt pilóta a gépen
 
Tudom (és szerintem nem csak én), hogy a katapultálás adott sorrend alapján történik, ezért nem értem, hogy neked már jó előre szólni kell, hogy nem hősies tett, amit a parancsnok csinált, ráadásul ketten haltak meg, nem csak Ő. A másik, egyenlőre nem tudjuk, hogy ki, már nem is volt a gépben.
 
Ha tényleg az a csoda ukrán légvédelmi rakéta kapta volna telibe a Tupoljevet, akkor nem ilyen lassú zuhanásos dugóhúzót láthattunk volna, mint a videón. Az 5V28-nak 217 kilogrammos a robbanófeje és fixen leszakított volna pár kormányfelületet vagy szárnyat.

A GUR meg még mindig olyan, mint az Iszlám Állam, hogy a Novoszibirszkben megdöglött egeret is magára vállalja
A gép úgy zuhan mint egy falevél (asszem lapos dugóhúzó a neve) az ilyen típusú zuhanás ilyen sebességű akkor is, ha légvédelmi rakéta találat, műszaki hiba, emberi mulasztás, madár stb miatt zuhan így.
 
Tudom (és szerintem nem csak én), hogy a katapultálás adott sorrend alapján történik, ezért nem értem, hogy neked már jó előre szólni kell, hogy nem hősies tett, amit a parancsnok csinált, ráadásul ketten haltak meg, nem csak Ő. A másik, egyenlőre nem tudjuk, hogy ki, már nem is volt a gépben.
Látom nehezen megy át, hogy nem a pilótákról szólt a hozzászólásom hanem az Öregtankos által képviselt narratívának.
 
  • Tetszik
Reactions: Catles