Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Erdekes lenne tudni, hany Szu-57-ig jutottak el azota az oroszok
Nem biztos, hogy jók az infóim, de elvileg át van adva 22, és 2024 végéig ígértek további 20-at. Az 42 elméleti darabszám év végére.
Mondjuk kétségbeesetten kell nekik a gyártás, mert voltak veszteségek, illetve a sárkányokat is szarrá hajtják (ugyanúgy kizabálja a háború az üzemidőket, mint az amerikai gépparkét a war on terror tette).

BTW kicsit OFF, de a Tu-22 lezuhanása szerintem ugyanitt keresendő. Túl vannak hajszolva a gépek, öreg a földi kiszolgáló apparátus (állapot szerinti üzemeltetéshez meg nincs meg az a magas műszaki háttér ezekhez), de szolgálnak folyamatosan. Talán valami üzemanyag vagy hidraulika cső eltörhetett abban az öreg sárkányban, esetleg szivárgott egy szar tartály, vagy akármi lehetett, ami a túltolt igénybevétel eredménye. Őreg sárkányok, állandó harci terheléssel repülve.

Kell nekik a felfokozott gyártás mindenből, mind a Szu-34/35, mind a Szu-57 vonalon - bónuszként kirepül a végkimerülésbe a Szu-24/25 család is. Ilyen (egyre intenzívebb, fegyverterheléssel repült) használat mellett lassan kifogynak bevethető sárkányokból, minden vonalon. Gyártaniuk kell eszeveszetten.
 

Nem rossz, de nekem szimulátornak tűnik. A felhők és a rövid ideig látható környezet elemei alapján. Volt ugye 4 robbanás is. Az egyik abból, amikor áttörte a hangfalat az egyik Szu-57. A másik három később. Mintha bombáztak volna. Azt simán elhiszem, hogy felugrik olyan magasra, ahol már kondenzcsíkot húz. Azt nem, hogy 80-200 méteren jár bombázni. Plusz a környezet is gyanús. Már ami látható belőle, mert úgy tűnik, hogy kerülik a bemutatását. Amit megértek, csak eddig nem így csinálták, hogy nem mutatták, hanem mutatták, de a megítélésük szerinti eltüntetésre ítélt részeket, kitakarták "blur"-ozták, hogy ne láthassa olyan, akinek nem kéne látnia.
 
Nem rossz, de nekem szimulátornak tűnik. A felhők és a rövid ideig látható környezet elemei alapján. Volt ugye 4 robbanás is. Az egyik abból, amikor áttörte a hangfalat az egyik Szu-57. A másik három később. Mintha bombáztak volna. Azt simán elhiszem, hogy felugrik olyan magasra, ahol már kondenzcsíkot húz. Azt nem, hogy 80-200 méteren jár bombázni. Plusz a környezet is gyanús. Már ami látható belőle, mert úgy tűnik, hogy kerülik a bemutatását. Amit megértek, csak eddig nem így csinálták, hogy nem mutatták, hanem mutatták, de a megítélésük szerinti eltüntetésre ítélt részeket, kitakarták "blur"-ozták, hogy ne láthassa olyan, akinek nem kéne látnia.
100% game
 
  • Tetszik
Reactions: sidewinder12
Az ellenség(ukránok) megjegyzi, hogy 2024 február vége óta az Orosz Légierő elkezdték gyakorolni a Szu-57 csapásmérő repülőgépek használatát harci körülmények között (2023 decemberében az orosz légierőnek 22 ilyen repülőgépe volt).

Az elmúlt 30 napban a Szu-57-es repülőgépek 6 bevetést hajtottak végre harci küldetések során H-69-es rakétákkal a fedélzetén.

Felszállnak a Chkalovról elnevezett 929-es GLIC repülőtérről (Ahtyubinsk, Asztrahany régió). Minden Szu-57-et két Szu-35Sz kísér és véd, a H-69 rakétákat (robbanófej -310 kg, bejelentett hatótávolság - 290 km, valós - több) Kurszk felett, Bryansk és Lugansk (LPR) régiókban indítják.

A H-69 rakétákat használták a kijevi régióban található Trypillya hőerőmű elleni támadásra.

nACs6buIOQc.jpg
 
Az ellenség(ukránok) megjegyzi, hogy 2024 február vége óta az Orosz Légierő elkezdték gyakorolni a Szu-57 csapásmérő repülőgépek használatát harci körülmények között (2023 decemberében az orosz légierőnek 22 ilyen repülőgépe volt).

Az elmúlt 30 napban a Szu-57-es repülőgépek 6 bevetést hajtottak végre harci küldetések során H-69-es rakétákkal a fedélzetén.

Felszállnak a Chkalovról elnevezett 929-es GLIC repülőtérről (Ahtyubinsk, Asztrahany régió). Minden Szu-57-et két Szu-35Sz kísér és véd, a H-69 rakétákat (robbanófej -310 kg, bejelentett hatótávolság - 290 km, valós - több) Kurszk felett, Bryansk és Lugansk (LPR) régiókban indítják.

A H-69 rakétákat használták a kijevi régióban található Trypillya hőerőmű elleni támadásra.

nACs6buIOQc.jpg
Minek védik a SZU-57-et?
 
  • Tetszik
Reactions: endre and Pocok75
Minek védik a SZU-57-et?

Mert nyilván biztosra akarnak menni. A csapásmérő feladatú gépeknek adnak vadászvédelmet. Gondolom most jön a belekötés, hogy az meg kéne tudja magát védeni, de könnyen lehet, hogy új, a típuson fiatal hajózók végzik a csapásmérést. Akkor pedig nem árt, ha vannak védővadászaik, akik 100%-ban csak arra koncentrálnak, hogy őket védjék. Plusz nyilvánvaló az, hogy ezeket az új gépeket "oroszos túlbiztosítással" fogják védeni, mert ez a legfejlettebb gépük, és nagyon nem fér bele, hogy akárcsak egyet is lelőjön az ellenség, a huszonpár darabból. A Szu-35-öt egyszerűbb megmagyarázni. Világít a lokátorképernyőkön, plusz az első napokban a totál dilettáns, profil idegen alkalmazás miatt, úgyis viszonylag sokat vesztettek belőlük. A Szu-57 lelövése meg kb. akkora szenzáció lenne most, mint 1999-ben az F-117-esé volt.
 
A 91-es öböl háború alatt is kisérték EF-111, EA-6 gépek a bevetésen az F-117-es gépeket.
Az F-117 nem multirole.
Mert nyilván biztosra akarnak menni. A csapásmérő feladatú gépeknek adnak vadászvédelmet. Gondolom most jön a belekötés, hogy az meg kéne tudja magát védeni, de könnyen lehet, hogy új, a típuson fiatal hajózók végzik a csapásmérést. Akkor pedig nem árt, ha vannak védővadászaik, akik 100%-ban csak arra koncentrálnak, hogy őket védjék. Plusz nyilvánvaló az, hogy ezeket az új gépeket "oroszos túlbiztosítással" fogják védeni, mert ez a legfejlettebb gépük, és nagyon nem fér bele, hogy akárcsak egyet is lelőjön az ellenség, a huszonpár darabból. A Szu-35-öt egyszerűbb megmagyarázni. Világít a lokátorképernyőkön, plusz az első napokban a totál dilettáns, profil idegen alkalmazás miatt, úgyis viszonylag sokat vesztettek belőlük. A Szu-57 lelövése meg kb. akkora szenzáció lenne most, mint 1999-ben az F-117-esé volt.
Hogy védesz egy klasszisokkal rosszabb géppel egy klasszisokkal jobb gépet?
Olyan mintha F-15-el védenék az F-35-öt.
 
Az szerintem kicsit más kávéház, ha a lopakodó vadászbombázót bevetésen elektronikai zavarók messziről "kísérnek", vagy , hogy egy lopakodó vadászbombázót kell olyan légtérben kísérni ahol kb nulla esély van arra, hogy ellenséges vadászgép zavarja a bevetést, Szvsz.