Magyarország ipara

Amiket nem szegett meg, csak szólok. Viszont ugye mózsi és józsi aki a csatornába önti a fáradt olajat az elég erősen. Csak az ellen nem lehet hőbörögni...
Megint jön a csúsztatás, nem, a környezetvédőket nem zavarta a csepeli olajszennyezés, ugye? DE, TE PEDIG HAZUDSZ!

A hőbörgés megy a környezetszennyezés, a szabályok be nem tartása, az átláthatóság hiánya és a folyamatos csicskalájokolásotok kombinációja miatt.
 
Érdekes.. az én olvasatomban, ha egy cég környezethasználati engedély nélkül működik, holott enélkül semmit se csinálhatna, nos az nem éppen a jogkövető magatartás mintája.
Nem tudom, nekem meg úgy tűnik, hogy mondva csinált indokkal elvenni egy cég engedélyét nem éppen a jogkövető magatartás mintája, de végülis, kinek mi.
Mondjuk ha bezárják a gyárat engem rövid távon szarul érint, Göd meg megy vissza egy szétrohadt élhetetlen putrinak, ami az akugyár előtt volt.
 
Nem tudom, nekem meg úgy tűnik, hogy mondva csinált indokkal elvenni egy cég engedélyét nem éppen a jogkövető magatartás mintája, de végülis, kinek mi.
Mondjuk ha bezárják a gyárat engem rövid távon szarul érint, Göd meg megy vissza egy szétrohadt élhetetlen putrinak, ami az akugyár előtt volt.
Neked aztán van bőr a képeden…
 
Megint jön a csúsztatás, nem, a környezetvédőket nem zavarta a csepeli olajszennyezés, ugye? DE, TE PEDIG HAZUDSZ!

A hőbörgés megy a környezetszennyezés, a szabályok be nem tartása, az átláthatóság hiánya és a folyamatos csicskalájokolásotok kombinációja miatt.
Tudod még az előző melóhelyemen, a szomszéd mosoda a közcsatornába öntött némi felületaktív anyagot, mert drága azt kezelni. A vízművek másnaptól egy hónapon keresztül a telephely összes csatornabekötő pontján ott állt, és mért, kiosztott jópár millió bűntetést, mert neki hála a rezsicsökinek ez létkérdés. De nyilván a samsung kimenő vizénél nem százszor jobban mérnek, hiszen, majdnem ugyanakkorák a bűntetési tételek.
Nem gyerekek, valaki rájött, hogy egy egyébként majdnem minden vegyi üzemben használt oldószerrel lehet pánikoltatni a laikusokat, és most mindenki úristen nmp.
Rákkeltő szennyező stb. De csak a samsungnál, mert a gyógyszergyárak ellen még nem megy a tűntetés. Pedig ott is van aki használja, és sok más messze durvább cmr anyagot is. Persze gondolom majd ők lesznek a következők.
Aztán amikor leesik, hogy jaj a levegő nem javult, pedig minden multi gyára elment, ki fog derülni, hogy az a snájdig gumis az oka, aki elégeti a használt gumit, de az nem baj. Mert ő olyan snájdig legény a bmvjével.
 
Tudod még az előző melóhelyemen, a szomszéd mosoda a közcsatornába öntött némi felületaktív anyagot, mert drága azt kezelni. A vízművek másnaptól egy hónapon keresztül a telephely összes csatornabekötő pontján ott állt, és mért, kiosztott jópár millió bűntetést, mert neki hála a rezsicsökinek ez létkérdés. De nyilván a samsung kimenő vizénél nem százszor jobban mérnek, hiszen, majdnem ugyanakkorák a bűntetési tételek.
Nem gyerekek, valaki rájött, hogy egy egyébként majdnem minden vegyi üzemben használt oldószerrel lehet pánikoltatni a laikusokat, és most mindenki úristen nmp.
Rákkeltő szennyező stb. De csak a samsungnál, mert a gyógyszergyárak ellen még nem megy a tűntetés. Pedig ott is van aki használja, és sok más messze durvább cmr anyagot is. Persze gondolom majd ők lesznek a következők.
Aztán amikor leesik, hogy jaj a levegő nem javult, pedig minden multi gyára elment, ki fog derülni, hogy az a snájdig gumis az oka, aki elégeti a használt gumit, de az nem baj. Mert ő olyan snájdig legény a bmvjével.
Nem csak a kimenő vízzel tud szennyezni egy ilyen üzem. És ismét érvelési hibát alkalmazol csupán, terelsz, "red herring"-ezel.

Miért csak a lakosság és a környeztet egészségége és alacsony bér az egyetlen módja, hogy iparosítsunk?

Ugyanilyen terelés volt ott is, hogy de zöldmezősen kell minden ipartelepet csinálni, mert drága a régieket feltakarítani. Lakótelepnek játszótérrel majd jó lesz persze.

További jó anekdotázást.

ui: te legalább a többi "rajongóval" ellentétben nem teljesen más faszával vered a csalánt, ha ott melózol, mert ezek helytelen kezelése téged is érinthet. A megfelelő politikai indíttatású környezetrombolás-csicsklájkolók nyugodtan vegyék magukra.
 
"Érdekes.. az én olvasatomban, ha egy cég környezethasználati engedély nélkül működik, holott enélkül semmit se csinálhatna, nos az nem éppen a jogkövető magatartás mintája."
Ez így abszolút nem igaz ,a környezethasználati engedély köteles tevékenységeket a 314/2005. (XII. 25.) Korm. rendelet szabályozza
pl. Intenzív állattartó telepnél 60 ezer baromfi felett kell környezethasználati engedély, tehát kh. engedély nélkül nyugodtan lehet 59 ezer
ezer baromfit tartani.
Ezen kívül öngólt is lőtt a bíró mert a környezethasználati engedély szabályozta a pont- és zajforrássokat és most ezeket se kell alkalmazni a gyárnak mivel a környezethasználati engedély fel van függesztve.
 
Kína Európát elsöpri, de Dunaújvárost és a magyarokat megmenti
Miközben az európai acélipar csak szenved, a Dunai Vasművet kínai segédlettel zöldítenék, amivel jelentősen növelnék az üzem versenyképességét. A LIBERTY Steel Group európai vezetője az Economxnak elárulta azt is, hogy a dunaújvárosi fejlesztés része a Kína és Magyarország közötti megállapodásoknak.

Jelenleg Dunai vasműre teljes mondjuk ki dozer szükséges. A régi kohokat le kell bontani utána ún modern kohokat építeni,telepíteni. Ugyan úgy a hengerművet is teljesen az utolsó csapszegik felújítani és modernizálni kellene. Ehhez jelenleg 3-5 milliárd euróra lenne szükség. És több évtízedes bíztos piacra...
Igen fájdalmas lenne mert a létszám a modernizáció,felújítás után 3 ad annyi lenne....viszont ismét 30-50 évre európai szinten egy modern vasipari komlexum lenne. Ami a térségben is versenyképesen termelne.
Igen lépni kellene.
 
Nem tudom, nekem meg úgy tűnik, hogy mondva csinált indokkal elvenni egy cég engedélyét nem éppen a jogkövető magatartás mintája, de végülis, kinek mi.
Mondjuk ha bezárják a gyárat engem rövid távon szarul érint, Göd meg megy vissza egy szétrohadt élhetetlen putrinak, ami az akugyár előtt volt.
Gödi samsung gyár jelenleg túlnőtte magát és a környezetét ezen nincs mit szépíteni.
A gond nem az akkugyárakkal van hanem azzal hogy túl hápolták az egészet a kormányzat részéről.
Az egész iparágon látszik az erőltetett,átgondolatan,kapkodó környezet. Mind gyártasi mind jogszabályi részről. Igaz erről jelenleg közvetve az eu és az európai autógyártok is tehetnek.
Tehát szükség van akkugyárakra...
A mérteke na az amit túlőttek.
Ennyi és ilyen kapacítású gyárakra az ország és a környezeti háttér nincs felkészülve. Sajnos kibilent a mérleg.
Bőven elég lett volna a leendő gyártási kapacítások max a 35-45% a. És más irányba is kiépíteni az ipart. Vegyipar....a meglévő autógyárak áttálításának támogatása. A beszállítói környezet és ipar áttálítása más irányba. Igen ez részben munkanélküliséggel járt volna de idővel egy jó bállított ipar visszapatana a növekedési pályán. Ami a felszabadult munkaerőt ismét visszaszívta volna.
Így marad ki kell mondani a fejetlenség....a kapacítások felhypolása...elszámolása.... a környezeti...logisztikai háttér kapkodó elmért felépítese...kiépítese....sorolhatnák még. Ami ismét gazdaságilag a nem átgondold dönteseknek köszönhetően jelentős költséggel jár. GDP re vetítve is.
 
A cseh skoda group ajánlatot tett a Talgóra...
Minden esély megvan rá hogy a skodáé legyen. Egyébként ép most kaptak ismét egy nagyobb megrendelést motorvonatokra.
Idehaza meg a Stadler ra kénne rágyurni mert oltári szükség lenne legalább minimum 80-100 db motorvonat szerelvényre. A fecskék kopnak kifelé...
Ezenkívül ami nagy tétel lenne a 200-250 db új IC+ magas minőségi és kenyelmű kocsik és legalább 120-150 db normál IC kocsik (expert szerelvényekhez plusz nyára a szezonba) Beleértve a vezérlőket is. Ehhez meg új 60-70 db de minimum 35-40 db modern mozdonyra lenne szükség. Ami felőlem lehet kínai is
 
dehaza meg a Stadler ra kénne rágyurni mert oltári szükség lenne legalább minimum 80-100 db motorvonat szerelvényre. A fecskék kopnak kifelé.
Szerintem nem feltétlen, mert az egyik legdrágább a piacon inkább a skodától vagy a lengyel newagtól kéne bár ha csinálnak egy tendert akkor csak simán bele kell írni, hogy a Dunakeszin kell készüljenek aztán nyerjen a legjobb ár/érték arányú
Ezenkívül ami nagy tétel lenne a 200-250 db új IC+ magas minőségi és kenyelmű kocsik és legalább 120-150 db normál IC kocsik (expert szerelvényekhez plusz nyára a szezonba)
Ahhoz előbb még kell tervezni rendesen és nem silány anyagokat használni
Ehhez meg új 60-70 db de minimum 35-40 db modern mozdonyra lenne szükség. Ami felőlem lehet kínai is
115-ös tendert kéne megismételni...
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo

  • az Audi Hungaria Zrt.,
  • a K&H Bank Zrt.,
  • a Magyar Telekom Nyrt.,
  • az MBH Bank Nyrt.,
  • a MOL Nyrt.,
  • az OTP Bank Nyrt.,
  • a Raiffeisen Bank Zrt.,
  • a Richter Gedeon Nyrt.,
  • a Szerencsejáték Zrt.,
  • az UniCredit Bank Zrt..
 
A fejlett nyugatos termékenységi rátás meglátásod viszont abszolút téves.
Nem barátom, annak a nyugat-európai társadalmak elpuhulásának, elkényelmesedésének van köze, ami viszont a túlzott jólét következménye. A gyerek nem menő nyugaton... az önmegvalósítás a menő, az ÉN ÉN ÉN és csak ÉN-be nem fér bele a gyerek.
Ha igazad lenne ebben a kérdésben, akkor Afrika példája igazolna téged... hiszen a dzsungelben vagy a szaharában aztán végképp nincs semmiféle gazdasági fedezete a családalapításnak, ehhez képest szülik a gyerekeket az éhhalálba... (és pontosan ezért... 10ből 4 csak megéli a felnőtt kort alapon)
Pont ellenkezőleg.
Hála a nyugat jóemberkedésnek, az állandó segélyezésnek, önkéntes orvosok hadának, abból a 10 gyerekből 8-9 megmarad.
korábban is ennyit szültek, csak akkor 3-4 maradt meg, de azok egy részével is a törzsi háborúk végeztek, meg sokakat elhurcoltak rabszolgának.
Tehát amíg a fehér ember be nem tette a lábát Afrikába, természetes önszabályozás volt a demográfia terén.
Most meg már ez nincs, orrba-szájba pottyantják a pulyákat, akik döntő részt megmaradnak.
 
Nálam kb 10 éve.Forbes.A globalista sajtó egyik ékköve.Hangulatkeltö,hergelö cikk.Van mér vmi Ildikó?