Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Rostech infó: A Szu-57 -et aktívan használják az SVO zónában a Szu-34 és Szu-35Sz-el közösen.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
De hisz az lehetetlen, mert dudi megmondta, hogy az, és ő maga a NATO meg a bölcsek köve ötvözve.
 
Idézz kérlek...
Nem érted, hogy nem tud rá két SZU-35 vigyázni? Ennek a gépnek 10+ ezer méteren kell működnie valamivel hangsebesség felett, mert ez az 5.gen. gépek működési tartománya. Hogy a picsába vigyáz rá, egy 5000 méterrel és néhány száz km/h val lassabban közlekedő gép? A SZU-35Sz lépest sem tud tartani a SZU-57-el a bevetés egy jelentős részén, ha az a számára ideális paraméterekkel repüli a feladatot.

A SZU-35Sz légiharc fegyverzettel 10+ezer méteren hangsebesség felett pár perc alatt úgy kifogy a keróból, hogy mehet tankolni.
Hazug is vagy és nem is értesz hozza.
 
Hol itt a hazugság?
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35

Általános jellemzők

  • Legénység: 1
  • Hosszúság: 21,9 m (71 láb 10 hüvelyk)
  • Szárnyfesztávolság: 15,3 m (50 láb 2 hüvelyk)
  • Magasság: 5,9 m (19 láb 4 hüvelyk)
  • Szárny területe: 62 m 2 (670 négyzetláb)
  • Légszárny : 5%
  • Üres tömeg: 19 000 kg (41 888 font) [245]
  • Bruttó tömeg: 25 300 kg (55 777 font) 50% belső üzemanyaggal
  • Maximális felszállási tömeg: 34 500 kg (76 059 font)
  • Üzemanyag-kapacitás: 11 500 kg (25 400 lb) belső
  • Erőmű: 2 × Saturn AL-41F1S utóégető turbóventilátoros motor, 86,3 kN (19 400 lbf) tolóerő mindegyik szárazon, 137,3 kN (30 900 lbf) utóégetővel, 142,2 kN (32 000 lbf) vészteljesítményben
Teljesítmény

  • Maximális sebesség: 2400 km/h (1500 mph, 1300 kn) / 2,25 Mach magasságban
1400 km/h (870 mph; 760 kn) / 1,13 Mach tengerszinten
  • Utazási sebesség: 1170 km/h (730 mph, 630 kn) / 1,1 Mach + szuperkörutazás közepes magasságban [246]
  • Hatótávolság: 3600 km (2200 mérföld, 1900 nmi) magasságban
1580 km (982 mérföld) a tengerszinten
  • Harci hatótáv: 1600 km (990 mérföld, 860 nmi) kb [247]
  • Komp hatótávolsága: 4500 km (2800 mérföld, 2400 nmi) 2 külső üzemanyagtartállyal
  • Szerviz plafon: 18 000 m (59 000 láb)
  • g határértékek: + 9
  • Emelkedési sebesség: 280 m/s (55 000 láb/perc) +
  • Szárnyterhelés: 408 kg/m 2 (84 lb/sq ft) 50% üzemanyaggal
500,8 kg/m 2 (102,6 lb/sq ft) teljes belső üzemanyaggal
0,92 teljes belső üzemanyaggal

(246):
  1. "В интересах ГПВ - 2015. Испытания нового российского истребителя идут успешно" [Az új orosz vadászgép tesztjei sikeresen zajlanak]. vpk.name (oroszul). 2008. március 7. Az eredetiből archiválva : 2008. október 5 .. Letöltve: 2019. június 6 .
https://vpk.name/news/18296_v_inter...o_rossiiskogo_istrebitelya_idut_uspeshno.html


A stabilitási és irányíthatósági jellemzőket legfeljebb tizenegyezer méteres magasságban értékelték. Szuperszonikusan haladtunk, elértük az M-1.3 Mach-számnak megfelelő sebességet.


– Milyen pozitívumokat árultak el az első repülések?


- A repülési tesztek jól mennek. Már az első repülések során világossá vált, hogy a repülőgép jó stabilitási és irányíthatósági jellemzőkkel rendelkezik. A lelátókon végzett előzetes munka eredményei alapján várhatóak, a valós és a próbapadi adatok összehasonlíthatósága igen magas.


Elégedett vagyok az erőmű teljesítményével. A Su-35 NPO Saturn motorokkal van felszerelve 16%-kal megnövelt tolóerővel. Az erőművet egy új SDU-D távirányító rendszer vezérli – ez egy új szó ezen a területen.


Ha az alap AL-31F tolóereje utánégető üzemmódban 12,5 tonna volt, most 14,5 tonnára nőtt, ami észrevehető a gyorsulási dinamika növekedésében. Az új repülőgép felszállása és felszállása is sokkal rövidebb. A tolóerő növekedése érezhető az alap Szu-27-es és a Szu-30-as repülőgépekhez képest.


Az első repülést kísérettel hajtották végre: egy Szu-30MK szállt fel a Szu-35-tel együtt. Ez lehetővé tette a repülőgép jellemzőinek összehasonlítását. Amikor maximálisan nem utóégető üzemmódban gyorsítottam, a kísérőrepülőgép pilótájának utánégetőt kellett használnia. Azonban még ebben az időben is néha lemaradt. Természetesen itt van függés az erőmű fojtószelep-reakciójellemzőitől és attól, hogy a pilóta hogyan vezérli a gázt. Ennek ellenére a repülések során észrevehető volt, hogy a Szu-35 tolóereje nagy, és nagyobb sebességnövekedést mutat.


Az elkészült járatok részletes elemzése jelenleg is zajlik. Számomra az utolsó repülés eredményeinek kérdése továbbra is nyitott marad. Felmérte a Szu-35 gyorsulási jellemzőit. Egy érdekes tulajdonságot figyeltek meg. Az előzetes elemzések azt mutatják, hogy közepes magasságban, nem utánégető üzemmódban működő hajtóművek mellett a repülőgép enyhe szuperszonikus sebesség mellett tovább gyorsult. A gyorsítás során a gép elérte az M-1.1 Mach-számot. A vízszintes repülés maximális sebességét azonban nem értem el, mert elértem a megengedett szuperszonikus repülési zóna határát, és kénytelen voltam visszatérni a „szubszonikusra”.

"ez emlékeztett a f-22 pilóták átrepüléses tapasztalataira +10000 m-en max gázon utánégető nélkül folyamatosan gyorsultak és kevesebbet fogyasztottak mint a tervezet"



Az extrém repülést elemezve az a benyomásom, hogy bizonyos üzemanyag-maradvány mellett, bizonyos magasságokban a gép „szuperszonikus” sebességgel repül, „maximum”-on működő hajtóművekkel. Még mindig pontosan meg kell határoznunk a repülőgép tömegét és azt a magassági-sebesség-tartományt, ahol lehetséges a „szuper cruise” repülési mód (szuper cruise - repülés szuperszonikus sebességgel utóégető használata nélkül; az összes sorozatgyártású vadászgépből csak a MiG- 31 és F-22A Raptor rendelkezik vele - Megjegyzés a szerk.).


Folytatva a beszélgetést a Szu-35 előnyeiről, meg kell jegyezni, hogy a belső tartályok üzemanyag-ellátása közel 20%-kal nőtt. Ez fontos előrelépés az alap Szu-27-hez és Szu-30-hoz képest. Ennek eredményeként a repülési távolság jelentősen megnő. Feltételezéseim szerint a repülési tesztadatok alapján a repülési hatótáv akár 4,5 ezer km is lesz. A pontos adatot természetesen a repülési tesztek eredményei alapján határozzák meg. Valami mást kell nézni, ellenőrizni, alaposan felmérni. Valószínűleg a megnövelt tolóerővel rendelkező motorok jelenléte lehetővé teszi, hogy az autó magasabb mennyezetet kapjon. És ennek köszönhetően a repülési hatótáv még tovább fog nőni. De ezt még próbák során kell ellenőriznünk.

ezek a 2015-ös eredmények:


közép magasság= 5000-10000 /szolgálati magasság itt a legalacsonyabb a fajlagos üzemanyag fogyasztás és legnagyobb a sebesség: lásd polgári repülés nagy távolságokra 9000-9800m között max 970 km/h max fordulatszámon.



ha valamit nem értesz ajánlanám allesmor-obranna kifaggatását.
 
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35

Általános jellemzők

  • Legénység: 1
  • Hosszúság: 21,9 m (71 láb 10 hüvelyk)
  • Szárnyfesztávolság: 15,3 m (50 láb 2 hüvelyk)
  • Magasság: 5,9 m (19 láb 4 hüvelyk)
  • Szárny területe: 62 m 2 (670 négyzetláb)
  • Légszárny : 5%
  • Üres tömeg: 19 000 kg (41 888 font) [245]
  • Bruttó tömeg: 25 300 kg (55 777 font) 50% belső üzemanyaggal
  • Maximális felszállási tömeg: 34 500 kg (76 059 font)
  • Üzemanyag-kapacitás: 11 500 kg (25 400 lb) belső
  • Erőmű: 2 × Saturn AL-41F1S utóégető turbóventilátoros motor, 86,3 kN (19 400 lbf) tolóerő mindegyik szárazon, 137,3 kN (30 900 lbf) utóégetővel, 142,2 kN (32 000 lbf) vészteljesítményben
Teljesítmény

  • Maximális sebesség: 2400 km/h (1500 mph, 1300 kn) / 2,25 Mach magasságban
1400 km/h (870 mph; 760 kn) / 1,13 Mach tengerszinten
  • Utazási sebesség: 1170 km/h (730 mph, 630 kn) / 1,1 Mach + szuperkörutazás közepes magasságban [246]
  • Hatótávolság: 3600 km (2200 mérföld, 1900 nmi) magasságban
1580 km (982 mérföld) a tengerszinten
  • Harci hatótáv: 1600 km (990 mérföld, 860 nmi) kb [247]
  • Komp hatótávolsága: 4500 km (2800 mérföld, 2400 nmi) 2 külső üzemanyagtartállyal
  • Szerviz plafon: 18 000 m (59 000 láb)
  • g határértékek: + 9
  • Emelkedési sebesség: 280 m/s (55 000 láb/perc) +
  • Szárnyterhelés: 408 kg/m 2 (84 lb/sq ft) 50% üzemanyaggal
500,8 kg/m 2 (102,6 lb/sq ft) teljes belső üzemanyaggal
0,92 teljes belső üzemanyaggal

(246):
  1. "В интересах ГПВ - 2015. Испытания нового российского истребителя идут успешно" [Az új orosz vadászgép tesztjei sikeresen zajlanak]. vpk.name (oroszul). 2008. március 7. Az eredetiből archiválva : 2008. október 5 .. Letöltve: 2019. június 6 .
https://vpk.name/news/18296_v_inter...o_rossiiskogo_istrebitelya_idut_uspeshno.html


A stabilitási és irányíthatósági jellemzőket legfeljebb tizenegyezer méteres magasságban értékelték. Szuperszonikusan haladtunk, elértük az M-1.3 Mach-számnak megfelelő sebességet.


– Milyen pozitívumokat árultak el az első repülések?


- A repülési tesztek jól mennek. Már az első repülések során világossá vált, hogy a repülőgép jó stabilitási és irányíthatósági jellemzőkkel rendelkezik. A lelátókon végzett előzetes munka eredményei alapján várhatóak, a valós és a próbapadi adatok összehasonlíthatósága igen magas.


Elégedett vagyok az erőmű teljesítményével. A Su-35 NPO Saturn motorokkal van felszerelve 16%-kal megnövelt tolóerővel. Az erőművet egy új SDU-D távirányító rendszer vezérli – ez egy új szó ezen a területen.


Ha az alap AL-31F tolóereje utánégető üzemmódban 12,5 tonna volt, most 14,5 tonnára nőtt, ami észrevehető a gyorsulási dinamika növekedésében. Az új repülőgép felszállása és felszállása is sokkal rövidebb. A tolóerő növekedése érezhető az alap Szu-27-es és a Szu-30-as repülőgépekhez képest.


Az első repülést kísérettel hajtották végre: egy Szu-30MK szállt fel a Szu-35-tel együtt. Ez lehetővé tette a repülőgép jellemzőinek összehasonlítását. Amikor maximálisan nem utóégető üzemmódban gyorsítottam, a kísérőrepülőgép pilótájának utánégetőt kellett használnia. Azonban még ebben az időben is néha lemaradt. Természetesen itt van függés az erőmű fojtószelep-reakciójellemzőitől és attól, hogy a pilóta hogyan vezérli a gázt. Ennek ellenére a repülések során észrevehető volt, hogy a Szu-35 tolóereje nagy, és nagyobb sebességnövekedést mutat.


Az elkészült járatok részletes elemzése jelenleg is zajlik. Számomra az utolsó repülés eredményeinek kérdése továbbra is nyitott marad. Felmérte a Szu-35 gyorsulási jellemzőit. Egy érdekes tulajdonságot figyeltek meg. Az előzetes elemzések azt mutatják, hogy közepes magasságban, nem utánégető üzemmódban működő hajtóművek mellett a repülőgép enyhe szuperszonikus sebesség mellett tovább gyorsult. A gyorsítás során a gép elérte az M-1.1 Mach-számot. A vízszintes repülés maximális sebességét azonban nem értem el, mert elértem a megengedett szuperszonikus repülési zóna határát, és kénytelen voltam visszatérni a „szubszonikusra”.

"ez emlékeztett a f-22 pilóták átrepüléses tapasztalataira +10000 m-en max gázon utánégető nélkül folyamatosan gyorsultak és kevesebbet fogyasztottak mint a tervezet"



Az extrém repülést elemezve az a benyomásom, hogy bizonyos üzemanyag-maradvány mellett, bizonyos magasságokban a gép „szuperszonikus” sebességgel repül, „maximum”-on működő hajtóművekkel. Még mindig pontosan meg kell határoznunk a repülőgép tömegét és azt a magassági-sebesség-tartományt, ahol lehetséges a „szuper cruise” repülési mód (szuper cruise - repülés szuperszonikus sebességgel utóégető használata nélkül; az összes sorozatgyártású vadászgépből csak a MiG- 31 és F-22A Raptor rendelkezik vele - Megjegyzés a szerk.).


Folytatva a beszélgetést a Szu-35 előnyeiről, meg kell jegyezni, hogy a belső tartályok üzemanyag-ellátása közel 20%-kal nőtt. Ez fontos előrelépés az alap Szu-27-hez és Szu-30-hoz képest. Ennek eredményeként a repülési távolság jelentősen megnő. Feltételezéseim szerint a repülési tesztadatok alapján a repülési hatótáv akár 4,5 ezer km is lesz. A pontos adatot természetesen a repülési tesztek eredményei alapján határozzák meg. Valami mást kell nézni, ellenőrizni, alaposan felmérni. Valószínűleg a megnövelt tolóerővel rendelkező motorok jelenléte lehetővé teszi, hogy az autó magasabb mennyezetet kapjon. És ennek köszönhetően a repülési hatótáv még tovább fog nőni. De ezt még próbák során kell ellenőriznünk.

ezek a 2015-ös eredmények:


közép magasság= 5000-10000 /szolgálati magasság itt a legalacsonyabb a fajlagos üzemanyag fogyasztás és legnagyobb a sebesség: lásd polgári repülés nagy távolságokra 9000-9800m között max 970 km/h max fordulatszámon.



ha valamit nem értesz ajánlanám allesmor-obranna kifaggatását.
A kiemelt részhez csak annyit, hogy nem felfegyverzett géppel történt. Ha valamit nem értesz ajánlanám AO kifaggatását.
 
  • Tetszik
Reactions: ladagrant
Egy kis pontosítás
Harci hatótáv - Harcászati hatósugár
szerviz plafon - szolgálati csúcsmagasság (a legmagasabb vízszintes repülési magasság)
erőmű - hajtómű
legénység - személyzet
komp hatótávolsága - maximális átrepülhető távolság
g határérték - megengedett legnagyobb manőverezési képesség
 
"Az Indiai Légierő azt tervezi, hogy a Szu-30MKI-t a legendás Szu-57-esre frissíti. Szakértők becslése szerint a program 7,5 milliárd dollárba kerül. A Szu-30MKI megkapja az ötödik generációs vadászgépek összes fő képességét, a lopakodás kivételével. A Kreml részvétele egy ilyen nagyszabású projektben nem meglepő. Azt is meg kell jegyezni, hogy a két (euro)ázsiai óriáscég más, stratégiailag fontos projekteken is dolgozik, többek között hiperszonikus fegyvereken is – ezen a területen Moszkvának nincs párja." - infoBRICS
 
"Az Indiai Légierő azt tervezi, hogy a Szu-30MKI-t a legendás Szu-57-esre frissíti. Szakértők becslése szerint a program 7,5 milliárd dollárba kerül. A Szu-30MKI megkapja az ötödik generációs vadászgépek összes fő képességét, a lopakodás kivételével. A Kreml részvétele egy ilyen nagyszabású projektben nem meglepő. Azt is meg kell jegyezni, hogy a két (euro)ázsiai óriáscég más, stratégiailag fontos projekteken is dolgozik, többek között hiperszonikus fegyvereken is – ezen a területen Moszkvának nincs párja." - infoBRICS
India már egyszer kiszállt a Szu-57 projektből, érdekes ha visszaveszik. Lehet rájöttek, hogy a 7,5 mld dollárból F-35-ös max egy század jönne ki (ha adnak), úgy, hogy nincs harci tapasztalat vele, hacsak légvédelem és légierő nélküli területek bombázgatása nem számít annak.
 
India már egyszer kiszállt a Szu-57 projektből, érdekes ha visszaveszik. Lehet rájöttek, hogy a 7,5 mld dollárból F-35-ös max egy század jönne ki (ha adnak), úgy, hogy nincs harci tapasztalat vele, hacsak légvédelem és légierő nélküli területek bombázgatása nem számít annak.

A Szu-30MKI-ból építenek Szu-57-et, kivéve a lopakodó képességet? Hát kiváncsi leszek rá, maradjunk annyiban. Miért?
Nézzük mi szól ellene: - a Szu-35BM program elindulásakor, ami a Szu-35SZ-t adta a világnak, azonnal bejelentkeztek a kínaiak, hogy ők a sima Szu-27-eseik számára kérnének egy Szu-35-ös upgrade csomagot, hiszen, úgyis egyezik a két gép sárkányszerkezete.
Az orosz válasz: Igen, a sárkányok egyeznek, de olyan komoly eltérések vannak az összes rendszert tekintve, hogy nem lehetséges a régi Szu-27-esek Szu-35SZ-re történő átépítése. Így végül a kínaiak megvásárolták a Szu-35Sz típust a légierő számára. Pedig mint itt megtudtuk "a kínaiak számára teljesen felesleges a típus. Semmi szükségük nincs rá, mert vannak már modernebb, jobb saját típusaik, amik többet tudnak" De a kínaiak nem olvastak HTKA-t, hanem inkább megvették a típust.

Ami mellette szól:
- A Szu-30SzM2 program. Ennek keretein belül a Szu-30SZM-ek megkapják a "117-es gyártmányú" hajtóműveket, ami a Szu-57 első szakaszának hajtóműve. Plusz megkapják a Szu-35Sz radarját, ami szintén komoly képességnövekedés. A kérdés az, hogy a Szu-57 "Belka" radarja is integrálható e abba a sárkányba.

Majd kiderül, hogy mi lesz, ez csak egy pro és kontra érv ütköztetés akar lenni. Viszont ha megvalósul, akkor az indiaiak is felülnek vele a "svéd expresszre".
 
Azt írták, hogy a Szu-30MKI megkapja a Szu-57 képességeit a lopakodás kivételével. Tehát nem lesz belső fegyvertér, csökkentett észlelhetőség aerodinamikailag, viszont megkapná a lokátort, hajtóművet, rendszer fúziót a különböző berendezésekkel. A szuper cirkálás képessége szerintem felejtős.
 
Azért ehhez lehet, hogy sokat kell majd lakatolni.
Bár nagy flottánál, komplett ipari háttérrel... Ők tudják...
 
A végén, ha esetleg nem értenétek, hogy miért írtam "svéd expresszt". Azért mert volt egy interjú az egyik Aeromagazinban a Gripen-E programról a Saab vezérével.(sajnos nem emlékszem, hogy pontosan melyik számban volt, ha valaki tudja, nyugodtan írja ide). Abban mondta a svéd interjúalany, hogy ők felesleges, pénz pazarló megoldásnak tartják az egész alacsony észlelhetőségű kialakítást, ami megdrágítja az üzemeltetést. És, hogy inkább mindenhova elektronikát pakolnának ehelyett.