Magyarország ipara

...
Ha a Kínaiak Dubai meg Doha tipusú Hub-ot akarnak, hát nem tudom mennyire realitás. Földrajzilag Bp nem a leg ideálisabb amikor a mostani szélestörzsűek direktben simán lerepülik a Beijing - London/Párizs/Frankfurt azaz nyugat európai régiót. A térségben Bécs összeköttetéseket tekintve pedig messze Budapest előtt jár.
Szerintem ez nem több mint egy itteni Bázis lessz helyi irodával pár ide telepített géppel.
Szerintem nem a Londonból/Párizsból utazókat célozzák meg, hanem azokat akik egy kisebb reptérhez laknak közel, és valahol mindenképpen át kell szállniuk. Ehhez Budapest jó helyen van.
 
...
Szerintem nem a Londonból/Párizsból utazókat célozzák meg, hanem azokat akik egy kisebb reptérhez laknak közel, és valahol mindenképpen át kell szállniuk. Ehhez Budapest jó helyen van.
Nyilván, de pont ezek alapján Bp elég rossz kötődésű. A reptérnek nincs érdemi vasúti kapcsolata. Meg a terminálok között sincs normális közlekedés. Innen jóformán csak pár kelet európai célállomás az ami ne lenne elérhető könnyebben Bécsből vagy más Nyugati reptérről. Az amerikai kapcsolat megint nem játszik mert az már a másik irányba közelebb.

Egy nagyobb kockázatú átszállásos repülő út aligha lesz kifizetődő ha van direkt kapcsolat.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Nyilván, de pont ezek alapján Bp elég rossz kötődésű. A reptérnek nincs érdemi vasúti kapcsolata. Meg a terminálok között sincs normális közlekedés. Innen jóformán csak pár kelet európai célállomás az ami ne lenne elérhető könnyebben Bécsből vagy más Nyugati reptérről. Az amerikai kapcsolat megint nem játszik mert az már a másik irányba közelebb.

Egy nagyobb kockázatú átszállásos repülő út aligha lesz kifizetődő ha van direkt kapcsolat.
Az egyes terminál nem működik. Ha jól tudom csak a privát gépek utasai használják. Aki pedig kínából eljön európába, az valószínüleg repülővel fog tovább menni, emiatt a vasúti kapcsolat sem túl fontos.

Hogy valakinek melyik repülőtér jobb, az sok mindentől függ. Szempont az ár, mennyit kell várni, stb. Egyáltalán nem biztos hogy minden célállomásra jobb a kapcsolat Bécsből mint Budapestről, mivel jelemzően a kisebb repterek esetén nincs napi több járat. Persze van konkurencia, de nem az összes utast kell megszerezni, elég ha annyit megszerez a reptér, hogy jó üzlet legyen. :-)
 
Igen teljesen igazad van, csak mikor elerkezik a varva vart nyugdij megallapitas akkor szo szerint van aki siro gorcsot kap mert 20-30evig minimalberes bejelentett volt ezaltal az egyik leg alacsonyabb nyugdijat kapja majd… a napo bejelentett is ilyen…es ok lesznek azok a nyugdijasok akik minden eteloaztasnal elol allnak es ez a szomoru a munkaltatot nem erdekli ez termeszetesen.
Igen,de ezzel tisztában kell lenni mindenkinek aki vendéglátózik.
A bónusz még akkor van ha a vállalkozó is csak minimálisat fizet maga után. Akkor együtt állhatnak sorba sírva az ételosztás al az egykori alkalmazottal.
 
"Igen,de ezzel tisztában kell lenni mindenkinek aki vendéglátózik."
Azért ez nincs mindenütt így. Nem messze tőlünk van egy négy csillagos hotel, Michelin csillagos konyhával ,ott a szakácsok 1millónettó körül keresnek, de még a pincérek is bőven az átlagbér felett. És persze legálisan bejelentve+ munkaruha+ üzemorvos stb.
 
"Igen,de ezzel tisztában kell lenni mindenkinek aki vendéglátózik."
Azért ez nincs mindenütt így. Nem messze tőlünk van egy négy csillagos hotel, Michelin csillagos konyhával ,ott a szakácsok 1millónettó körül keresnek, de még a pincérek is bőven az átlagbér felett. És persze legálisan bejelentve+ munkaruha+ üzemorvos stb.
Mert valamelyik munkaltatonak mem csak az a fontos hogy a vendeg legyen elegedett hanem a nehezen megszerzett munkaero is
 
"Igen,de ezzel tisztában kell lenni mindenkinek aki vendéglátózik."
Azért ez nincs mindenütt így. Nem messze tőlünk van egy négy csillagos hotel, Michelin csillagos konyhával ,ott a szakácsok 1millónettó körül keresnek, de még a pincérek is bőven az átlagbér felett. És persze legálisan bejelentve+ munkaruha+ üzemorvos stb.
Ezért nagy a szórás, amikor étteremben melóztam jóformán mindenki minimálon +zseb volt, a szakácson meg a főpincéren kívül. Volt egy olyan időszak is, föszezonban 1 hónapig hogy a tulaj beszedte a borravalót a pincérektől és szétosztotta mindenki között, mondván aki a konyhában van az nem kap borravalót, akkor esett le az állam, hogy mennyi pénzt kapnak borravalóként a pincérek...
A heti tiszta profit amúgy ~20 millió volt akkoriban a fő szezonban .
 
Ma délután a Nemzetgazdasági Minisztériumban egyeztettem Nagy Márton miniszter úrral több zalaegerszegi fejlesztési projektről. Köszönöm a támogatását, hamarosan több ügyben is lesznek pozitív bejelentések és városunkban is részt vesz majd egy eseményen Nagy Márton. Hajrá Zalaegerszeg!
A zalai polgi


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ma délután a Nemzetgazdasági Minisztériumban egyeztettem Nagy Márton miniszter úrral több zalaegerszegi fejlesztési projektről. Köszönöm a támogatását, hamarosan több ügyben is lesznek pozitív bejelentések és városunkban is részt vesz majd egy eseményen Nagy Márton. Hajrá Zalaegerszeg!
A zalai polgi

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Na vegre a bosc is bovul ott?
 
 
BMW-botrány Magyarországon: megszólalt a meggyanúsított gyár, mindent cáfol

A Bloomberg szerint a Continental magyarországi üzeme felelős egy példátlan járműhibáért. A BMW-botrány kapcsán hírbe hozott német multi most közleményt adott ki.

A hivatkozott (magyarországi – a szerk.) gyárunkban előállított alkatrészeink minősége mindig megfelelt az iparági szabványoknak. Ezeket a minőségi előírásokat folyamatosan és szigorúan ellenőrizzük belső és külső auditokkal.

A rövid közleményt azzal zárta, hogy szabályzatai értelmében az ügyfeleivel kapcsolatban ennél több információt nem áll módjában megosztani.


 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
BMW-botrány Magyarországon: megszólalt a meggyanúsított gyár, mindent cáfol

A Bloomberg szerint a Continental magyarországi üzeme felelős egy példátlan járműhibáért. A BMW-botrány kapcsán hírbe hozott német multi most közleményt adott ki.

A hivatkozott (magyarországi – a szerk.) gyárunkban előállított alkatrészeink minősége mindig megfelelt az iparági szabványoknak. Ezeket a minőségi előírásokat folyamatosan és szigorúan ellenőrizzük belső és külső auditokkal.

A rövid közleményt azzal zárta, hogy szabályzatai értelmében az ügyfeleivel kapcsolatban ennél több információt nem áll módjában megosztani.


Nyilván, ők ott se voltak, csak hát nem engedték, hogy a minőség a darabszám útjában álljon