[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Az 1 gépes flottával leginkább az a baj, ha valamiért földre kényszerül huzamosabb ideig pl. szervíz akkor tulajdonképpen megszűntnek tekinthető a képesség arra az időre. Két gépnél ez már nem igaz, max. a képesség hatékonysága csökken.
Az előző kommentemhez visszatérve, pedig nem csak a közepes légi szállítás képességet kaptuk vissza, hanem kaptunk egy újat is...a légi utántöltést, ami eddig soha nem volt. Ezáltal a légierőnk hosszabb ideig tud levegőben maradni, ami által akár erő projekcióra is képes lesz, ezzel is növelve hatékonyságát.
 
Az ekkora gépek a világon mindenütt csilaggarázsban állnak, nem hinném, hogy lesz nekik hangár. Max karbantartásra, de őszintén szólva 2 gépre az nem lenne túl gazdaságos, ha tudják vinni az ACE-hez.
A portugálok másképpen gondolják, ők biztosan pazarlóak, buták és rosszul gazdálkodnak, ellentétben velünk.
 
A portugálok másképpen gondolják, ők biztosan pazarlóak, buták és rosszul gazdálkodnak, ellentétben velünk.

Szerintem ők sem tárolásra építik, hanem karbantartásra.
Javaslom nézz szét itt, hogy hány gép is áll a szabad ég alatt. Nekik biztosan telne rá lóvéból...
De itt is nézelődhetsz... vagy itt... Szóval amíg a nagyobb karbantartások nem Kecskeméten lesznek, addig még karbantartásra sem létszükséglet a hangár. Tárolásra meg a világon sehol nincs ilyen már ebben a kategóriában!
 
De, mert ha 1 géped és az valamiert nem repülhet, akkor nulla képesseged van. Ha 2 géped van akkor lehetúgy játszani, hogy az esetek döntő többségében egy rendelkezésre álljon.
1 gépnél nyílván a 2 több , de mivel testközelből láttam hogy ez hogy megy élőben , nem nagyon vagyunk előrébb!Mit csinálsz akkor ha egy gép meghibásodik , egy pedig a kötelező ídőszakosra van beütemezve éppen?Megoldás a 3 gép!
 
1 gépnél nyílván a 2 több , de mivel testközelből láttam hogy ez hogy megy élőben , nem nagyon vagyunk előrébb!Mit csinálsz akkor ha egy gép meghibásodik , egy pedig a kötelező ídőszakosra van beütemezve éppen?Megoldás a 3 gép!
Nyilván jó lenne egy harmadik gép, de nem nagyon látom azt a nagy szállítási meg légi utántöltési igény Magyarországon amihez ezeknek minden nap repülni kellene!
A kiképzési repüléseken kívül hol van annyi "szállítási meló", hogy ezeknek mindennap repülni kelljen?!

Ancsák sem szálltak fel minden nap, de javíts ki ha tévedek!
 
1 gépnél nyílván a 2 több , de mivel testközelből láttam hogy ez hogy megy élőben , nem nagyon vagyunk előrébb!Mit csinálsz akkor ha egy gép meghibásodik , egy pedig a kötelező ídőszakosra van beütemezve éppen?Megoldás a 3 gép!
Arról beszélek, hogyha 2 géped van akkor nagyobb eséllyel lesz mindíg egy bevethető, mintha egy lenne. Minimum 4-6 gép az amire azt mondhatod, hogy valódi képesség.
 
Nyilván jó lenne egy harmadik gép, de nem nagyon látom azt a nagy szállítási meg légi utántöltési igény Magyarországon amihez ezeknek minden nap repülni kellene!
A kiképzési repüléseken kívül hol van annyi "szállítási meló", hogy ezeknek mindennap repülni kelljen?!

Ancsák sem szálltak fel minden nap, de javíts ki ha tévedek!
Talán ezért is vállalták be Csádot, hogy legyen mivel indokolni a beszerzését
 
Nyilván jó lenne egy harmadik gép, de nem nagyon látom azt a nagy szállítási meg légi utántöltési igény Magyarországon amihez ezeknek minden nap repülni kellene!
A kiképzési repüléseken kívül hol van annyi "szállítási meló", hogy ezeknek mindennap repülni kelljen?!

Ancsák sem szálltak fel minden nap, de javíts ki ha tévedek!
De volt olyan ídőszak , amikor volt repülés rendesen , orrba-szájba!
 
Nyilván jó lenne egy harmadik gép, de nem nagyon látom azt a nagy szállítási meg légi utántöltési igény Magyarországon amihez ezeknek minden nap repülni kellene!
A kiképzési repüléseken kívül hol van annyi "szállítási meló", hogy ezeknek mindennap repülni kelljen?!

Pedig de, lenne: pl akkor nem helikopterbol kellene ugralnia az ejeseknek, lehetne a rakomany celbajuttatasat gyakorolni es igy tovabb.

Ancsák sem szálltak fel minden nap, de javíts ki ha tévedek!
4-5 gep lenne az optimalis, hogy mindenkeppen legyen egy valtas gep elerheto 0-24-ben.

Arról beszélek, hogyha 2 géped van akkor nagyobb eséllyel lesz mindíg egy bevethető, mintha egy lenne. Minimum 4-6 gép az amire azt mondhatod, hogy valódi képesség.
POntosan.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
Ekkora országon belül elenyésző a repülőgépes szállításra való igény, a missziók meg egyéb külföldi feladatok ellátására elég lesz 2 KC meg 2 Airbus. (És akkor még ott a 2 kicsi is ha a fejeseket kell vinni). Abból a vagyonból amibe egy 3. szállító kerülne vegyenek bármit amivel lőni is lehet.
 
screenshot_2024-09-30-22-00-04-533_com-facebook-katana-edit-jpg.7987750
 
Talán ezért is vállalták be Csádot, hogy legyen mivel indokolni a beszerzését
Én ezt megfordítanám...Addig nem vállalhatták be Csádot amíg le nem zajlott a beszerzés. Egyébként szerintem is min 3 gép kellene. Egy gépvesztés (mindegy, hogy háborús vagy békés időszakban) azonnal 50%-al csökkentené a képességet, amennyiben valamelyik ekkor amúgy is a földre van kényszerítve akkor pedig lenullázná azt. Mindenképp kell egy 3. gép is tartaléknak.
 
A belső is számít, nemcsak a külső!
1f6e9.png

1f3ac.png
Ha szeretnétek az első magyar KC-390 Millennium szállítórepülőgép még több részletébe bepillantást nyerni, akkor tartsatok velünk a HadERŐ műsor soron következő adásaiban!
461975234_935631905270707_3251348750349750639_n.jpg

461974831_935634738603757_2232545368186444961_n.jpg

462189469_935645595269338_3336359127198103814_n.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.