Szabad ég alatt áll,szegèny?
2023.09.11.:

Az ekkora gépek a világon mindenütt csilaggarázsban állnak, nem hinném, hogy lesz nekik hangár. Max karbantartásra, de őszintén szólva 2 gépre az nem lenne túl gazdaságos, ha tudják vinni az ACE-hez.
Szabad ég alatt áll,szegèny?
Az ekkora gépek a világon mindenütt csilaggarázsban állnak, nem hinném, hogy lesz nekik hangár. Max karbantartásra, de őszintén szólva 2 gépre az nem lenne túl gazdaságos, ha tudják vinni az ACE-hez.
Olyan sokkal nem!Lássuk be az hatványozottan nagyobb képesség, mint az egy.
A portugálok másképpen gondolják, ők biztosan pazarlóak, buták és rosszul gazdálkodnak, ellentétben velünk.Az ekkora gépek a világon mindenütt csilaggarázsban állnak, nem hinném, hogy lesz nekik hangár. Max karbantartásra, de őszintén szólva 2 gépre az nem lenne túl gazdaságos, ha tudják vinni az ACE-hez.
De, mert ha 1 géped és az valamiert nem repülhet, akkor nulla képesseged van. Ha 2 géped van akkor lehetúgy játszani, hogy az esetek döntő többségében egy rendelkezésre álljon.Olyan sokkal nem!
A portugálok másképpen gondolják, ők biztosan pazarlóak, buták és rosszul gazdálkodnak, ellentétben velünk.
![]()
Portugal prepares for the arrival of KC-390 at Beja Air
As the Portuguese Air Force prepares for the scheduled arrival of its first Embraer KC-390 in March 2023, work is underway on the infrastructure at Base Aérea 11/Beja Air Base, the selected home ofwww.key.aero
1 gépnél nyílván a 2 több , de mivel testközelből láttam hogy ez hogy megy élőben , nem nagyon vagyunk előrébb!Mit csinálsz akkor ha egy gép meghibásodik , egy pedig a kötelező ídőszakosra van beütemezve éppen?Megoldás a 3 gép!De, mert ha 1 géped és az valamiert nem repülhet, akkor nulla képesseged van. Ha 2 géped van akkor lehetúgy játszani, hogy az esetek döntő többségében egy rendelkezésre álljon.
Nyilván jó lenne egy harmadik gép, de nem nagyon látom azt a nagy szállítási meg légi utántöltési igény Magyarországon amihez ezeknek minden nap repülni kellene!1 gépnél nyílván a 2 több , de mivel testközelből láttam hogy ez hogy megy élőben , nem nagyon vagyunk előrébb!Mit csinálsz akkor ha egy gép meghibásodik , egy pedig a kötelező ídőszakosra van beütemezve éppen?Megoldás a 3 gép!
Arról beszélek, hogyha 2 géped van akkor nagyobb eséllyel lesz mindíg egy bevethető, mintha egy lenne. Minimum 4-6 gép az amire azt mondhatod, hogy valódi képesség.1 gépnél nyílván a 2 több , de mivel testközelből láttam hogy ez hogy megy élőben , nem nagyon vagyunk előrébb!Mit csinálsz akkor ha egy gép meghibásodik , egy pedig a kötelező ídőszakosra van beütemezve éppen?Megoldás a 3 gép!
Talán ezért is vállalták be Csádot, hogy legyen mivel indokolni a beszerzésétNyilván jó lenne egy harmadik gép, de nem nagyon látom azt a nagy szállítási meg légi utántöltési igény Magyarországon amihez ezeknek minden nap repülni kellene!
A kiképzési repüléseken kívül hol van annyi "szállítási meló", hogy ezeknek mindennap repülni kelljen?!
Ancsák sem szálltak fel minden nap, de javíts ki ha tévedek!
Az AN-26 -os úcsó pár évét végiggondolva .................. 3 elég , 6-hoz egy új reptér kéne!Arról beszélek, hogyha 2 géped van akkor nagyobb eséllyel lesz mindíg egy bevethető, mintha egy lenne. Minimum 4-6 gép az amire azt mondhatod, hogy valódi képesség.
De volt olyan ídőszak , amikor volt repülés rendesen , orrba-szájba!Nyilván jó lenne egy harmadik gép, de nem nagyon látom azt a nagy szállítási meg légi utántöltési igény Magyarországon amihez ezeknek minden nap repülni kellene!
A kiképzési repüléseken kívül hol van annyi "szállítási meló", hogy ezeknek mindennap repülni kelljen?!
Ancsák sem szálltak fel minden nap, de javíts ki ha tévedek!
Nyilván jó lenne egy harmadik gép, de nem nagyon látom azt a nagy szállítási meg légi utántöltési igény Magyarországon amihez ezeknek minden nap repülni kellene!
A kiképzési repüléseken kívül hol van annyi "szállítási meló", hogy ezeknek mindennap repülni kelljen?!
4-5 gep lenne az optimalis, hogy mindenkeppen legyen egy valtas gep elerheto 0-24-ben.Ancsák sem szálltak fel minden nap, de javíts ki ha tévedek!
POntosan.Arról beszélek, hogyha 2 géped van akkor nagyobb eséllyel lesz mindíg egy bevethető, mintha egy lenne. Minimum 4-6 gép az amire azt mondhatod, hogy valódi képesség.
Pöpec az a kézifék takaróPilotafülke
![]()
64 E megtekintés · 864 reakció | KC-390 pilótafülke 360 #kc390 #cockpit #hungarianairforce | MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár
KC-390 pilótafülke 360 #kc390 #cockpit #hungarianairforce.www.facebook.com
Én ezt megfordítanám...Addig nem vállalhatták be Csádot amíg le nem zajlott a beszerzés. Egyébként szerintem is min 3 gép kellene. Egy gépvesztés (mindegy, hogy háborús vagy békés időszakban) azonnal 50%-al csökkentené a képességet, amennyiben valamelyik ekkor amúgy is a földre van kényszerítve akkor pedig lenullázná azt. Mindenképp kell egy 3. gép is tartaléknak.Talán ezért is vállalták be Csádot, hogy legyen mivel indokolni a beszerzését
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..