[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

Ennek legalább másfélszeresét ígértük megvenni a törököktől annó, ezért is mentek bele a helyi gyártásba - nem csoda ha átverve érzik magukat és már "nem szeretnek"...
300 volt az eredeti Gidran-mennyiseg. Emlekszem, mert en irtam az eredeti Gidran wikit (a rendes, angol wikin). Opcionalisan volt szo 100-200 NMSrol, de szerintem arra nem szuletett irott szerzodes.

Ebből egy se lesz NMS?

Lasd fenn.
 
Júniusban már volt egy átadás, 13 Gidránnal... most volt 10 átadása, akár még két átadást is csinálhatnak abból a 40-ből. Mert ezek valószínűleg nem a megrendelt harmadik tétel 56 darabjából az első 10, hanem a hányattatott sorsú második tétel 40 darabjából sikerült végre újabb 10 db-ot átadni a Honvédségnek. Mikor is érkezett az a 40 Gidrán, még 2022-ben? Ha jól emlékszem, jártak "elektronika beszerelésen" Kaposváron, Mátyásföldön, Gödöllőn, mire végre átadták őket.
Az hagyjan, de valamikor 2020. decembereben jelentettek be a beszerzest.
Csaknem 4 evvel kesobb meg mindig 60-70 darabnal jarnak... szanalmas.
 
Kb.
Pár kezet le kellene vágni.
Itt most felesleges az ajvék.
A radaroktól kezdve egészen a tűzvezető rendszeren és kommrendszeren, valamint a hőkamerás árbócon keresztül minden minden vatta újan lett fejlesztve hozzá valamint a BMS rendszernek is ez az igazi tesztpadja.
Igazi állatorvosi ló lett ez a 40 gép folyamatos teszteléssel.
 
Ez hogy jön ki? Az első tétel 10 darabjából csak 4 van Tatán, a többit megkapta Debrecen hogy ők is kapjanak már valamit?
Itt elnéztem, azt hittem, hogy múltkor csak hét db lett átadva tatának, de te írtad, hogy 13 szóval az első 10 meg nem olyan rég 13 meg most megint 10 szóval összesen 33...
Itt arra akarsz utalni hogy a kaposvári képen nem volt csak 32 vagy volt valami oldal ami 32-t írt vagy min vitatkoztunk itt 2022-ben? :)
Arra gondoltam, hogy csak 33 db Gidrán van Tatán szóval még elvileg 27 darabot kell átadjanak rövidesen, mert azok még a 22-ben leszállított 40-es pakkból valók
 
Itt most felesleges az ajvék.
A radaroktól kezdve egészen a tűzvezető rendszeren és kommrendszeren, valamint a hőkamerás árbócon keresztül minden minden vatta újan lett fejlesztve hozzá valamint a BMS rendszernek is ez az igazi tesztpadja.
Igazi állatorvosi ló lett ez a 40 gép folyamatos teszteléssel.

Nem ajvékolok. Összegeztem, amiket írtatok, hogy Szíjj rongyosra kereste magát, a törökökkel össze kellett veszni, meg átvinni a gyártást a Rábához, mert Kaposvárott képtelenek voltak megoldani.
 
Itt most felesleges az ajvék.
A radaroktól kezdve egészen a tűzvezető rendszeren és kommrendszeren, valamint a hőkamerás árbócon keresztül minden minden vatta újan lett fejlesztve hozzá valamint a BMS rendszernek is ez az igazi tesztpadja.
Igazi állatorvosi ló lett ez a 40 gép folyamatos teszteléssel.
Ez a sok cucc mind hazai, vagy itthon csak a rendszerbe integrálás zajlik? Vagy ez is RM vezetéssel zajlik?
Ez a BMS később rákerül a többi eszközre is, MBT, IFV stb?